..............
Ајде супер, да повториме:
Додека не загрее барем до 80 ја возам строго до 2к и нежно со гаста. Но проблемот е што сега на 2~3 степени надворешна температура и требаат 15~17км да загрее до 90, мислам дека е премногу.
Друга работа што не ми е логична на семафор дур стојам знае да падне по некој степен како на видеото подоле. А одкако ќе загрее (види видео) во место со пуштено парно паќа до негде 65 степени
Дали знаеме кои се симптоми за расипан термостат? Ајде да повториме и тоа (корисно линкче, онака од прво пребарување):
https://completecarcare318.com/blog/how-does-a-car-thermostat-workЌе ги болдирам симтомите од Кнајт:
The thermostat plays a balancing role in keeping the engine at the optimum temperature. Anything that disrupts this balance of opening and closing of the thermostat valves can result in symptoms that indicate the need for proper servicing, replacement, or maintenance of the thermostat. These signs can occur if:
Engine shows temperature variations frequently.
Engine overheats within moments of starting the car.
It takes a greater amount of time to warm up the engine.
Poor fuel economy
Reduced engine power
Leaking coolant
If you notice any of these symptoms, it means that your car needs thermostat repair. Два опишани симтпоми присутни. Замисли како ќе биде на -10 степени? Колку километри ќе му треба за работна температура? Колку ќе падне температурата на семафор со пуштено парно?
Сега моментално, кругот со радијаторот е отворен, не може да постигне работна температура, а додатно парното во кола дополнително го лади моторот. Во лер, на семафор, неговиот мотор произведува премалку топлина за да може да ги загрее моторот, хладњакот, уљето (веројатно има и вода/уље разменувач), и да додаде енергија за греење во кабина. Доколку е затворен хладњакот (со добар термостат), далеку полесно ќе ги постигне сите тие работи.
Е сега, втора работа: Мислам дека нема потреба да го мешаме твојот 1.0 бензинец екобуст, пошто е друга прикаска. Сосема друг начин на ладење и сосема други технологии на мотор:
https://www.youtube.com/watch?v=IFj5UIZx2cE Затоа мислам дека треба да се концентрираме на конкретниов мотор, кој генерално е многу различен од 1.0 екобуст и не треба прикаските да ги спојуваме ни со твојот ни со било кој друг мотор пер се. Тоа што и кај тебе се случува не значи дека не е дефект неговата кола (но ете, меѓу другото, некој друг спомна искуство со истиот тој 1.0 екобуст мотор кај друг чоек многу брзо стигнува до работна температура, па можеби не е лошо и ти да си провериш до кај си со термостатот).
Како и да е, јас останувам на тоа да удриме кладба
ЗА ТЕРМОСТАТОТ НА Opelot na Knight_ (не за твојот, не за мојот, не за 1.5 дци фиеста). Knight_ сигурно во скоро време ќе се позанимава со проблемот и ќе каже кој добил кладба. Еве, да биде симболично, Хамбургер од 7-ца и 0.5 лименка пиво? Кој губи плаќа, а и го части
@Knight_ M? Паше кладбава?