Автор Тема: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX  (Прочитано 63855 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #165 на: 10 Декември 2021, 13:02:41 pm »
 
Добро Влатко, и двајцата имаме возено Меган2 дизел, не си приметил дека при тукушто достигната работна температура, и ако застанеш нешто подолго во лер, се симнува малку температурата (гледано на стрелката)?
Да, на меганот се случуваше ова многу ретко значи ептен кочан кога беше знаеше да падне стрелката во право си. Мислам дека новиве коли не би требало да имаат такви појави сепак.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #166 на: 10 Декември 2021, 13:07:19 pm »
Добро Влатко, и двајцата имаме возено Меган2 дизел, не си приметил дека при тукушто достигната работна температура, и ако застанеш нешто подолго во лер, се симнува малку температурата (гледано на стрелката)?
Да, на меганот се случуваше ова многу ретко значи ептен кочан кога беше знаеше да падне стрелката во право си. Мислам дека новиве коли не би требало да имаат такви појави сепак.
На минус 2-3 првпат видов, знам јак снег паѓаше, застанав на паркинг пред зграда да ја чекам сегашнава невеста и ме фати паника дека отиде термостатот :)

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #167 на: 10 Декември 2021, 13:11:42 pm »
И ја немав приметено до сеа минатата недела накај пехчево кога идев без пауза од скопје ја искачив обозна надоле у трета со моторно кочење туку се излади кабината шо не би требало да се деси иако беше -8 надвор.
А низ град си загрева, ако ме фати и малце гужва ни 2км нема веќе е топло, ако си возам скоро рамномерно 50 на 2000rpm, малце подолго треба да загрее.
« Последно менување: 10 Декември 2021, 19:03:01 pm Ѓорѓи »

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6812
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #168 на: 10 Декември 2021, 13:34:28 pm »
Арно има показател за температурата, оние со сијаличка само, можиш 10 години со отворен термостат да ја возиш.  ;D

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #169 на: 10 Декември 2021, 17:52:14 pm »
Кај мене на 147ката на 2-3 степени температура му требаат 7-8 км за да крени 90 степени. Вместо со пуштено парно ќе падни до 80 а во возење не паѓа. Комшија мој на зафира дизел 3 термостати смена па до Пелистер не можи да постигни работна температура дали е таков моторо или шо е појма нема

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14718
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #170 на: 10 Декември 2021, 19:13:56 pm »
На Аудито,прва патос,Фтора патос на плин на -10 за 2км нормална работна температура постигната да не тресам заби внатре.
Е класата за 3-4км достигнуваше работна температура.
Овај сега му треба повеќе,термостатот е за менување сигурно па акп се има време за празниците арно ако не другата година.  ;D
Инаку сите возила се возени на ист начин,уште на верглање веќе ставена е во брзина,пали се тргнува одма.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1995
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #171 на: 10 Декември 2021, 20:00:01 pm »
Мече, од тебе човек наковална да не купи, камоли кола.  ;D
Никогаш не вели никогаш.

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #172 на: 10 Декември 2021, 20:38:51 pm »
Излези повози ја ко што треба и кажи дали ќе крене температура. Шалтај на 2500 ко што треба и види за колку ќе ти загрее.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14718
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #173 на: 10 Декември 2021, 21:09:26 pm »
Мече, од тебе човек наковална да не купи, камоли кола.  ;D
Не бе друже,премногу се притресуваме за глупости.
Пазиме на ламарини и железа повеќе отколку на очите и здравјето.
Дали се пази толку на каква храна јадиме отколку на колите какво масло им менуваме,како ги загреваме и сл.
Абе тоа дур работи работи,гас таму до даска.
Верувај ме,ништо не му е.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4021
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #174 на: 10 Декември 2021, 21:12:10 pm »
И да е дефект термостатот ќе загрее ако ја газиш. Но ако е исправен коа ќе продолжиш да возиш нормално ќе си седи на околу 90 степени.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #175 на: 10 Декември 2021, 21:37:13 pm »
Кај мене на 147ката на 2-3 степени температура му требаат 7-8 км за да крени 90 степени. Вместо со пуштено парно ќе падни до 80 а во возење не паѓа. Комшија мој на зафира дизел 3 термостати смена па до Пелистер не можи да постигни работна температура дали е таков моторо или шо е појма нема
Sega bas to gledav 3 stepeni e nadvor, 90 stepeni krena za 6.5 km

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #176 на: 10 Декември 2021, 21:58:12 pm »
Јас се кладам на термостат. Смени го, за 2-3км ќе имаш добро парно. За 5-6 работната температура ќе си биде закована на 90. Што побрзо го смениш поарно, пошто дизелите не сакаат ладни да работат, праат многу гареж.
Никако... освен ако не го рикаш моторот. Врска нема. И јас имам добро парно за 3км ама затоа што е автоматска клима па не дува о максимална температура додека е ладен моторот. Он дува топло ама не дига над 65 степени освен ако не го стиснеш. На Меганот имав и нов термостат и немаше разлика во температурата.

Некоја мака имаш Миле со моторчето.
Другар со истиот мотор во фокус загрева инстантно брзо. Се чудевме како можи толку брзо да загрева и топло да дува од сабајле.

Дај жити се кој ти е тој другар, дај ми контакт молим те да го частам пиво и да ми покаже. Киро другар мој од основно има ист како мојот, идентично се однесува, сме ги тестирале. На британскиот https://www.focusfanatics.com/ истото го пријавуваат, исто се однесуваат сите тие 1.0 турбо мотори. Има таму мои дискусии и а други, ако моторот не го стискаш како што не треба да се стиска ладен мотор, не загрева над 70 степени дури и после 10км во град. Таму велат ако не го извадиш на автопат, тој мотор нема да загрее. Истото сум го дискутирал и во МИ-ДА, додека не го качиш на 3000 вртежи тој не загрева. Јас ретко го качувам и над 2500 во градско возење. А кога е незагреан секако не го оптеретувам. Има улога и самиот стил на возење а и конструкцијата на моторот.

Јас не се сеќавам да сум имал возило зимско време што загревало така брзо, освен кај Хонда и кај хибридните Тојоти кај кои издувната грана е интегрирана во блокот па загрева брзо.

Дечки... термостатот.... џабе го дрвите....
Не!!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #177 на: 10 Декември 2021, 22:45:55 pm »
Јас се кладам на термостат. Смени го, за 2-3км ќе имаш добро парно. За 5-6 работната температура ќе си биде закована на 90. Што побрзо го смениш поарно, пошто дизелите не сакаат ладни да работат, праат многу гареж.

Дечки... термостатот.... џабе го дрвите....
Не!!


Кладба, може?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1140
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #178 на: 10 Декември 2021, 23:36:30 pm »
Јас се кладам на термостат. Смени го, за 2-3км ќе имаш добро парно. За 5-6 работната температура ќе си биде закована на 90. Што побрзо го смениш поарно, пошто дизелите не сакаат ладни да работат, праат многу гареж.
Никако... освен ако не го рикаш моторот. Врска нема. И јас имам добро парно за 3км ама затоа што е автоматска клима па не дува о максимална температура додека е ладен моторот. Он дува топло ама не дига над 65 степени освен ако не го стиснеш. На Меганот имав и нов термостат и немаше разлика во температурата.

Некоја мака имаш Миле со моторчето.
Другар со истиот мотор во фокус загрева инстантно брзо. Се чудевме како можи толку брзо да загрева и топло да дува од сабајле.

Дај жити се кој ти е тој другар, дај ми контакт молим те да го частам пиво и да ми покаже. Киро другар мој од основно има ист како мојот, идентично се однесува, сме ги тестирале. На британскиот https://www.focusfanatics.com/ истото го пријавуваат, исто се однесуваат сите тие 1.0 турбо мотори. Има таму мои дискусии и а други, ако моторот не го стискаш како што не треба да се стиска ладен мотор, не загрева над 70 степени дури и после 10км во град. Таму велат ако не го извадиш на автопат, тој мотор нема да загрее. Истото сум го дискутирал и во МИ-ДА, додека не го качиш на 3000 вртежи тој не загрева. Јас ретко го качувам и над 2500 во градско возење. А кога е незагреан секако не го оптеретувам. Има улога и самиот стил на возење а и конструкцијата на моторот.

Јас не се сеќавам да сум имал возило зимско време што загревало така брзо, освен кај Хонда и кај хибридните Тојоти кај кои издувната грана е интегрирана во блокот па загрева брзо.

Дечки... термостатот.... џабе го дрвите....
Не!!
Aj probaj bes parno ukluceno za kolku i dali ke kreni niz grad 90

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #179 на: 11 Декември 2021, 00:32:39 am »
Ај пробај од сабајле запали ја ладна, па после 10-тина минути (кога ќе почне да се одлепува стрелката за температура), допри го со рака цревото кое оди од термостат кон радијатор (обично е горното црево на радијаторот), ако е млако смени си термостат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.