Автор Тема: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX  (Прочитано 63621 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #150 на: 10 Декември 2021, 08:41:25 am »
Некоја мака имаш Миле со моторчето.
Другар со истиот мотор во фокус загрева инстантно брзо. Се чудевме како можи толку брзо да загрева и топло да дува од сабајле.
Зависи како го возиш. Имено моторите на внатрешно согорување за испорачани 10KW моќност оддаваат 20KW топлина. Ако го тераш моторот да даде 50KW брзо ќе загрее. Ако го тераш да дава 10KW ќе загрее точно 5 пати поспоро отколку во првиот случај. :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #151 на: 10 Декември 2021, 08:44:03 am »
Голфот и на -15 после 2км почнува да дува топло во кабина. Такви се скоро сите понови турбо бензинци што е огромен благодет.

Цитат
The engine has a turbocharger system with water-cooled intercooler integrated into the intake manifold. The cooling system for the 1.4 TSI has two loops. A low-temperature loop flows through the intercooler and turbocharger housing. The integrated exhaust manifold reaches its optimal operating temperature very quickly after the engine is started; it also cools the exhaust gases at full power mode increasing a turbocharger lifespan. The catalytic converter is mounted beyond the turbocharger for a quick warming up process.

Цитат
The built-in exhaust manifold, warms up the coolant faster, which has a positive effect on the engine, and the interior can be warmed up earlier. In addition, the temperature of the gases entering the turbine decreases, which is also good.



Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #152 на: 10 Декември 2021, 09:26:49 am »
Започнување на дување топло во кабина и постигнување работна температура се 2 различни поими.



Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #153 на: 10 Декември 2021, 09:38:19 am »
Уште поразлично е бензин и дизел, сите овде му кажуваат како нивните бензинци дуваат топло по 300м.  ;D

15км се многу за да загрее на надворешна 2-3 степени. Парно плус пуштено екстра ладење му даваш затоа ти паѓа температурата.
Не знам шо можи да е освен термостат ама изгледа низ радијатор ти бега водата цело време.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #154 на: 10 Декември 2021, 09:39:24 am »
Започнување на дување топло во кабина и постигнување работна температура се 2 различни поими.



Некои возила имаат и керамички греачи за воздух за веднаш да почне топлото дување и додека не е загреана колата, а дополнително имаат и флапсови напред кои се затвораат за да нема проток на воздух низ предната решетка додека не се загрее моторот.

Уште поразлично е бензин и дизел, сите овде му кажуваат како нивните бензинци дуваат топло по 300м.  ;D

15км се многу за да загрее на надворешна 2-3 степени. Парно плус пуштено екстра ладење му даваш затоа ти паѓа температурата.
Не знам шо можи да е освен термостат ама изгледа низ радијатор ти бега водата цело време.
Различно е зошто и самата ефикасност на моторот е различна. Бензинот за 1KW испорачана моќност фрла 2KW топлина, а дизелот за 1KW испорачана моќност фрла 1.5KW топлина. Тоа е една од причините зошто му треба повеќе време да се загрее.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #155 на: 10 Декември 2021, 09:40:51 am »
Заборавив да напишам на претходниот пост.

Со сите коли досега во зимо имав проблем со греењето искрено со оваа не очекував...
Додека не загрее барем до 80 ја возам строго до 2к и нежно со гаста. Но проблемот е што сега на 2~3 степени надворешна температура и требаат 15~17км да загрее до 90, мислам дека е премногу.
Друга работа што не ми е логична на семафор дур стојам знае да падне по некој степен како на видеото подоле. А одкако ќе загрее (види видео) во место со пуштено парно паќа до негде 65 степени.


Се надевам само на термостат.
Сега дури го изгледав видеото, мислев ти варира пред постигнување работна температура.

Според цртичките измеѓу 50 и 90, тебе ти паѓа до некаде над 80 стеепени.

Колега со Астра Г бензин менуваше термостат, после промената овака му се понаша стрелката.
Или е толку добар термостатот што го ставил, или е карактеристика на Опелите :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14708
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #156 на: 10 Декември 2021, 09:46:26 am »
Земи си OBD2 и врзи си на телефон и гледај ја температурата.

Ако гледаш дека на телефон ти паѓа температурата тогаш имаш проблем со термостатот и треба да си го смениш.

Ако на телефон гледаш дека е од 90 до кај 105-6 степени тогаш ОК ти е колата имаш проблем со шалт таблата.

Јас така си правев кога се сомневав во покажувачот на температура. Скоро секогаш термостатот е проблем и се менува.

Имаш термостати кои отвораат покасно или порано. Мене Пасатот не ми згреваше и си купив термостат што покасно отвора и веднаш се среди работата.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #157 на: 10 Декември 2021, 10:26:43 am »
Уште поразлично е бензин и дизел, сите овде му кажуваат како нивните бензинци дуваат топло по 300м.  ;D

15км се многу за да загрее на надворешна 2-3 степени. Парно плус пуштено екстра ладење му даваш затоа ти паѓа температурата.
Не знам шо можи да е освен термостат ама изгледа низ радијатор ти бега водата цело време.
Ок дизелот 1.2 тди тракторче со 3 цилиндри денес на -5 почна да дува топло во кабина после 2км. Едно е температурата да не е достигната на 90 степени а друго е да паѓа дур си во лер. На нови коли не сум видел вакво нешто во најлош случај ќе стои заковано на 70 степени дур не возиш и се качи на 90, а кај него како што се гледа на видеото си паѓа температурата. 

За 15км без разлика на надворешна температура, треба веќе да има достигнато 90 степени на вода и уљето да е 90-100 степени.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #158 на: 10 Декември 2021, 10:44:42 am »
Добро Влатко, и двајцата имаме возено Меган2 дизел, не си приметил дека при тукушто достигната работна температура, и ако застанеш нешто подолго во лер, се симнува малку температурата (гледано на стрелката)?

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #159 на: 10 Декември 2021, 12:15:27 pm »
Многу од поновите коли се напраени да не ги прикажуваат тие малите отстапувања, небитно аналогно стрелка или дигитално како кај мене..Пример кај мојата од кај 73-74 ако памтам добро по обд од најдолното мало црно цртиче светнува на половина кога ќе постигни температурата а  74/5c  и си тера нагоре до колку и да е кога уклучува перката..Значи едно 15/20 степени варира температурата тоа дигиталното си седи на исто место.
 А за греење, топличко имам по околу километар макс ова време, толку му треба да светни тоа првото цртиче на таблата, тогаш некаде и на плин префрла, плинот мислам е околу 52/54 степени подесен за да се префрли, кога ќе се намести показателот на средина со температурите од погоре веќе имам пекол парно за околу 2.5/3 километри.
« Последно менување: 10 Декември 2021, 12:22:20 pm vladic3110 »
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #160 на: 10 Декември 2021, 12:35:16 pm »
Јас мислан дека 15 километри се многу за да постигни работна температура, сепак се работи за прилично нова кола, најверојатно термостат.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #161 на: 10 Декември 2021, 12:36:24 pm »
Си сака и вртење на моторот,а не галење до 2000врт. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #162 на: 10 Декември 2021, 12:47:57 pm »
За на работа имам 7км, на вчерашната температура се упалија само 3 цртички од вкупно 5, почнуваат од 50 степени.

Топло (млако), односно да го стоплува надворешниот воздух, почна да дува по отприлика 500 метри.

Еве постара слика со постигната работна температура.



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #163 на: 10 Декември 2021, 12:50:15 pm »
Дечки... термостатот.... џабе го дрвите....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Одг: Opel Astra K 1.6 CDTI ecoFLEX
« Одговори #164 на: 10 Декември 2021, 12:52:49 pm »
Термостатот е тоа дефинитивно, само да не е некој глуп како кај мене колку пола мотор залепен во куќиште па да кошта 100/200  евра :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html