Damn темава прашина фатила скроз, повеќе набљудувам во последно време него што куцам ради немање време, али тоа е.
Update од последниот пат кога сум пишал, колава уште активно си се вози, сега со генерално WFH работа и скратен daily commute од 40тина километри на цели 14 километри, и доста помалку се вози. Тек сега ми доаѓа време за редовен сервис што го правам на околу 7-8к километри, додека до минатата година 2 пати годишно ми доаѓаше тој сервис.
Од удеси и интервенции, ништо вонредно освен промена на дотрошени делови и 3та регистрација на мое име во Ноември 2023. Дотрошените делови беа следни:
1. Ноември 2023, си цркнаа анласерот и акумулаторот во размак од една недела, така да тие 2 работи во пакет се сменија. Земав ист како што имаше и претходно, Topla не памтам точни спецификации а и не ме интересира до толку, си брка работа. Цирка некои 250 еура беше сево ова со се шлеп до кај мајсторот и работна рака.
2. Април 2024 сменив комплет дискови и почки, марка TRW, набавени се разбира од the one and only
@Prcot. Можев да пројдам и само со дискови ваљда пошто они беа за мењање, а пред година време имав комплет плочки сменето Brembo, али ми немаше смисла некако да мењам само дискови па се одлучив за комплет. Околу 300 еур со се работна рака фати.
3. Јули 2024 без некои посебни знаци, на враќање од продавница (а воедно и волку лабаво одамна не сум возел), после лежечи убацувам во прва, и приметувам дека кумплунгот почнува оро да игра, застанувам, стискам/отпуштам кумплунг, на стискање слушам мелење одоздола и јасно ми беше. Изгледа шок и дошло лабава вожња на колава па решила ламелата да се откаже од маките. Пуштање одма позив до
@Prcot за што има на лагер, се договоривме дека комплет заменски сет од LUK замаец/ламела/лагер е најдобра опција, па така и тоа го пазарев.
Слична приказна како за анласерот, шлепчето под нога до кај мајсторот, си заврши работа за 1 ден. Кога бев да си ја земам колата, приметив дека тешко влегува во брзини, и екстремно доле фаќа кумплунгот, нешто не се чинеше во ред. Испоставивме дека горната пумпа за кумплунг не си ја врши веќе работата како што треба, пошто пробавме со нов глицерин, испуштање воздух, ништо не помагаше. Па така и тоа го сменив (Sachs), си се додаде тазе глицерин, и се допуни околу пола литро уље во мењачот пошто мајсторот приметил дека фалело, а и онака не е баш дека најдобар глас ги бие М32-киве. Наредно стискање кумплунг за малку дупка ќе напраев доле, стандард муабет
. Со сите овие работи, делови, шлепови и работна рака - цел трошок излезе околу 1.000 еур.
Наредно не планирам нешто посебно, освен редовен сервис и ако искрсне нешто па да се санира, веќе полека се спремам за ново аутце. Здравје догодина. Наредна кола ќе биде дефинитивно со 5 врати, и најверојатно седан, време е да се смени малку од хеч. Да сме живи и здрави само.