Јас го пишав исходот, ќе ти ја заебат колата. Умре времето кога имаше мајстори дијагностичари, сега секој оди на систем на елиминација, да пробаме со ова, да пробаме со тоа. Кај нас нема добар мајстор, а и да има нема да се нафати да се замара, затоа најпаметно е нова или малку извозена кола, за кога ќе почнат главоболките да лета на оглас. Ако искчучиш клапни и егр и слично ќе гаси со вибрација и ќе го ебе замаецот побрзо од пропишаното. Кога ќе ставиш нов замаец нема да тера ни петина од фабричкиот. Исчисти и ги дишните патишта, провери дизни под оптеретување, види сите црева дали се на место, вакуми заебанции и вози. Што и да чепнеш, кај и да ја однесеш резултатот ќе биде залудно потрошени пари. Километрите си врват, колата старее, проблеми ќе се редат, а ти ќе трупаш трошкови и фрустрации. Многу возила сум имал и сменил, и секогаш сум зажалил што не сум се откачил на време. Не викам дека твојот леон е канта, затоа вози и уживај, кога ќе дојде моментот пиши го колку што е најниската на оглас, ќе дојде некој што возел поголема канта пред тоа и ќе го купи, тој ќе мисли дека те заебал, и ќе го вози уште години без да смени ништо, а ти до заштедените пари што не си одел на мајстор ќе си купиш нешто до кај 50000км и ќе тераш наредни 100.
Немој да се лутиш, љуби брат!
Sent from my iPhone using Tapatalk