Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 169101 пати)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7062
  • хаУс мајстор
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #885 на: 05 Мај 2022, 15:58:56 pm »
Го промени  O-ring-от на клапната, оној портокаловиот? Или не беше испресуван до толку?

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #886 на: 05 Мај 2022, 16:12:34 pm »
Го промени  O-ring-от на клапната, оној портокаловиот? Или не беше испресуван до толку?

Не, добар си е (има уште „месо“ да дихтува), само замастен беше многу.
Мислам дека никогаш откако е купена колава не се вадени овие делови за чистење....

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #887 на: 05 Мај 2022, 17:57:07 pm »
Како да си бил кај Митревски, или се лажам? Задоволен?

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #888 на: 05 Мај 2022, 18:13:45 pm »
Како да си бил кај Митревски, или се лажам? Задоволен?

Не, во Штип е ова :)

Сервис ,,Маркуле"
https://maps.app.goo.gl/oZhxdc2eUNhBfy4h8

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #889 на: 05 Мај 2022, 18:21:51 pm »
Багатела цена,роднина да не ти е 😅

Sent from my ONEPLUS using Tapatalk


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #890 на: 05 Мај 2022, 18:24:05 pm »
Пријател, да.
Ама и таму го одржувам Леонов...

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7826
  • Плинаш!!!
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #891 на: 05 Мај 2022, 19:38:33 pm »
"Талог" еден куп, а ценава багатела. Мене ми земаа 1000 денари за чистење и калибрација на клапната. Се на се 20 минути работа. Ама таа е разликата Скопје и Штип.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #892 на: 05 Мај 2022, 21:44:44 pm »
"Талог" еден куп, а ценава багатела. Мене ми земаа 1000 денари за чистење и калибрација на клапната. Се на се 20 минути работа. Ама таа е разликата Скопје и Штип.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk

Епа затоа во сабота ќе исправам бандажи во Скопје оти таа е разликата Скопје и Штип  ;D

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7826
  • Плинаш!!!
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #893 на: 05 Мај 2022, 22:25:44 pm »
Епа спреми го кесенцето за во сабота, не биди циција, ќе те бричат на суво

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен ivanxh

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 610
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #894 на: 06 Мај 2022, 08:37:11 am »
За 1000рче се ова? Море да ти е мерак да си средуваш колата ;D

Инаку се кладам дека уште од сега имаш осетна разлика, а па и усисната кога ќе ја исчистиш мислам има да се препороди колава. И мене тоа ми е во план во блиска иднина, иако реално тоа се прави ребраст кога мењаш али ми пројде мене веќе возот за тоа.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #895 на: 06 Мај 2022, 09:10:25 am »
Да, има разлика, некако „почист“, рамномерен и пореспонзивен е гасот сега. И гасењето на колата лизга како путер.

Инаку, мал апдејт:
Не се среди тотално проблемот што го имав. Сега не сецка толку нагло, туку остана ова, не знам како да го опишам.
При палење на колата (не на секое) и при давање гас во прва и втора брзина, сецнува/се колеба и се слуша како навивање (врм, врм, врм) неколку пати по ред и после го снемува, во било која брзина. Пример, обично овака прави во понагло забрзување во прва и втора брзина и ако се паркирам некаде, ја угасам колата и пак тргнувам прва, втора - нема сецкање. И ова вака може да биде до крај на денот, може и на наредно палење после некој саат. Многу рандом се појавува проблемот, не можам да го реплицирам секогаш. Иако забележав една константа - преку ноќ оставена колата и првото возење наредниот ден, обавезно прави овака.

Прави како на видеово (извртете на 28-ма секунда):


Ова е мое видео, снимено вчера. Не знам колку се слуша проблемов, поизразено може да се слушне при првото забрзување во видеово:

https://www.youtube.com/shorts/qomlvRmTLJk

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #896 на: 06 Мај 2022, 10:14:33 am »
А зошто си сеуште во втора брзина на 900 вртежи?

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2211
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #897 на: 06 Мај 2022, 11:00:20 am »
А зошто си сеуште во втора брзина на 900 вртежи?

Не си возел ти VW common-rail дизел скоро, гледам јас...
Затоа што физички не се убацува у прва кај овие мотори на 900 вртежи ако колата се движи, ете затоа. Треба ептен да си подзастанат или да лазиш за да смениш во прва. На 20km/h не се враќа во прва.
Не планирам да кршам менувач и да пробувам да убацам надолу.
Моторот сосема комотно си повлекува од 900-1000 вртежи во втора, па нагоре.

Не е начинот на возење проблемот, овака не правеше до пред некоја недела.




Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #898 на: 06 Мај 2022, 11:13:17 am »
Не се сеќавам дали си ги проверил дишните патишта на колава?

Црева од турбо до интеркулер, интеркулер или до клапната?
Сензорот за додот на воздух - маф ?

Можи да имаш некоја дупка, па да ти прави вака.
Кога турбината почнува да прави притисок тогаш ти се случува тоа „колебање“.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3469
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #899 на: 06 Мај 2022, 11:22:56 am »
Ќе му влегува во лимп ако има таму проблем.