Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV  (Прочитано 15716 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #15 на: 17 Октомври 2019, 13:42:54 pm »
Треба да се провери колку се доплаќа за 6 години гаранција па да може да се споредат.

Отсутен Ivoo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 112
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #16 на: 17 Октомври 2019, 14:26:40 pm »
Пасатот е плагин, Камрито не. Плагин хибрид е поскап од обичен хибрид.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #17 на: 17 Октомври 2019, 16:10:27 pm »
И според мене, многу пологичен и пофункционален.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #18 на: 17 Октомври 2019, 18:38:12 pm »
Камо слика од под хауба?

Присутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #19 на: 17 Октомври 2019, 21:28:29 pm »
Супер ривју, но мене лично моторизацијата во колава како концепт не ми се допаѓа. Не сакам да се мафтам со кабли и штеќери, 2.0TDI како потрошња не би ми сметала, но тоа е мој личен став. На страна моментот ако/кога треба да се продава колата после Х години, или да се сервисира нешто од хибридниот/бензинскиот погон - ќе мора само во овла$тен.

Порше поради фактот што немаат на лагер дизел пасати од Јуни/Јули 2019 нека не се чудат зашто годинешниве продажни резултати ќе им бидат послаби од ланските, а и треба, не го даваат на пазарот тоа што се бара (дали ради централата или ради нивна одлука, сеедно). До кога мислат да не носат пасати дизел фејслифт не знам, али треба да почнат.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #20 на: 17 Октомври 2019, 22:46:39 pm »
Е фала богу конечно саглам возило со саглам погон. Ова е реалната и најдобрата исведба на хибриден погон. Добиваш класичен бензинец со ДСГ и плус батерија. Како ќе напредува технологијата на батерии само ќе се гледа на апгрејди, па ќе видиш 50км автономија, па 80км автономија, па 150км автономија па 500км автономија па 1000км автономија. После само го фрлаш моторот и тоа е тоа. На пасатов нему треба ни фејслифт. Ваков каков што е може да тера уште 30 години како ништо.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #21 на: 17 Октомври 2019, 23:05:19 pm »
Е фала богу конечно саглам возило со саглам погон. Ова е реалната и најдобрата исведба на хибриден погон. Добиваш класичен бензинец со ДСГ и плус батерија. Како ќе напредува технологијата на батерии само ќе се гледа на апгрејди, па ќе видиш 50км автономија, па 80км автономија, па 150км автономија па 500км автономија па 1000км автономија. После само го фрлаш моторот и тоа е тоа. На пасатов нему треба ни фејслифт. Ваков каков што е може да тера уште 30 години како ништо.

Ма каков саглам погон, само ТДИ, нека штрака да се знае што машина се крие под хауба.

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #22 на: 17 Октомври 2019, 23:09:06 pm »
И според мене, многу пологичен и пофункционален.

Што во случај ако живееш во зграда?

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #23 на: 17 Октомври 2019, 23:25:03 pm »
И според мене, многу пологичен и пофункционален.

Што во случај ако живееш во зграда?

Како точаците, ќе ја качиш на тераса и ќе се пуни :P
Се шалам, зезнато би било за тие што живеат во зграда.

Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 406
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #24 на: 18 Октомври 2019, 01:43:02 am »
Скопје е урбана џунгла, во станови живеат многу повеќе луѓе отколку во куќи. За жал, плаг-ин хибриди и фул електрик слабо ќе се продаваат ако нема по неколку полначи на секој паркинг (а тоа кај нас нема шанси, барем не во наредни 20 години)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #25 на: 18 Октомври 2019, 01:47:12 am »
И според мене, многу пологичен и пофункционален.

Што во случај ако живееш во зграда?
Едноставно, ако немаш гаража не купуваш А8, Х5,6,7, пасат електричен и сл.

У нормални земји тој што има 200.000 за нова кола живее у куќа кај што има место и да паркира.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #26 на: 18 Октомври 2019, 02:13:30 am »
Кај плагин батериите се поголеми и потешки и поголема ствар за потенцијално расипување. После зафаќаат повеќе место во колата, за среќа во случајов не од гепекот. Постојано полнење до крај и празнење повеќе го скратува векот на батеријата, за разлика од неплагин каде батеријата најголем дел од животот го поминува меѓу 30-70%, а со тоа и ќе трае вечно.

И секако дека потребно е да се полни и струја и бензин.

Од тие причини плагин е технички гледано понелогична опција според мене. Далеку од лошо, ама си бара услови за употреба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #27 на: 18 Октомври 2019, 07:25:21 am »
Ако се купуваат повеќе плаг-ин хибриди (и електрични), ЕВН со задоволство ќе тура пуњачи по паркинзи. Прво ќе почне по супермакетите, па по големите јавни паркинзи со плаќање, па понатаму по приватните...Ич нема да му биде тешко да си наплаќа индустриска тарифа за пунење коли.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #28 на: 18 Октомври 2019, 07:35:56 am »
Ако се купуваат повеќе плаг-ин хибриди, ЕВН со задоволство ќе тура пуњачи по паркинзи. Ич нема да му биде тешко да си наплаќа индустриска тарифа за пунење коли.
Нормално.

Сепак со еден едноставен "мод" да стават во овие полнлививе коли да имаш избор.
When charging use:
1. Daily eco topoff mode ~80% charge
2. Travel full charge 100% charge

Веќе на лаптопиве ги има тие ствари за да ти исклучи полнење на 85% рецимо и да остави батеријата да падне до 75 па тогаш ја дополнува. Пришто ти имаш доволно за дента, а не ја форсираш над 4.3V ќелијата. Со што животот драстично се зголемува на литиумската отколку скоро цело време да е на 100 и на 99.5 да дополнува до 100. За ти когс ќе влезеш кога и да е да е на 100 батеријата. Што е океј за патување за травел чарџер и слично, ама лошо за прекувечерна секојдневна дополна дома. Чисто еден полабав мод за батеријата да има. Зошто треба да сме свесни до сега колку "трае" една батерија со постојана употреба од искуство со лаптопи и мобилни ако ништо друго.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #29 на: 18 Октомври 2019, 08:13:17 am »
Батериите на Audi и Porsche во новите електрични возила се со такво ограничување.
И според мене, многу пологичен и пофункционален.

Што во случај ако живееш во зграда?

Има различни опции.. Едната опција е да живееш во зграда со паркинг и да имаш полнач (или барем штекер за струја) на твоето паркинг место. Друга опција е да ја полниш колата на јавни полначи, кога има време и потреба.

Не е идеално, секако. Но полека-полека ќе се постави инфраструктурата.