Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV  (Прочитано 15705 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #45 на: 21 Октомври 2019, 06:50:42 am »
60000км РЕАЛНИ!

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #46 на: 21 Октомври 2019, 08:35:46 am »
60000км РЕАЛНИ!

Ако мери компјутерот посебно, ќе треба две вредности да враќаат.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #47 на: 21 Октомври 2019, 10:28:19 am »
Возилото е склоп од многу системи.

Изминатите километри се "репер" на истрошеност на:
- Подвозје
- Систем за сопирање
- Каросерија
- Ентериер
- Издувен систем
- Системи за активна и пасивна безбедност


Моторот е само еден дел од целата сложувалка. Затоа џабе е ако моторот има 60к реални а колата е возена 150к низ град по дупки во комбинација на батерија и бензински мотор.

Отсутен malinamamun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 552
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #48 на: 21 Октомври 2019, 12:41:06 pm »
Koлку има автономија во моментов пасатов?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #49 на: 21 Октомври 2019, 17:57:15 pm »
Koлку има автономија во моментов пасатов?


Мене со фул резервоар ми кажуваше околу 620 км, а резервоарот е со капацитет од 50 литри.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #50 на: 21 Октомври 2019, 20:43:56 pm »
Ти се мочам у логиката Фолксвагенова... Толкава кола со 50 литра резервоар.

620 е поприлично патетична автономија, да бидам искрен.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #51 на: 21 Октомври 2019, 21:00:08 pm »
Па 8л потрошувачка излегува.

Ама во реалност би била околу 1000км на отворено со 5.5л/100км потрошувачка и 40км електричен рејнџ.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #52 на: 21 Октомври 2019, 21:01:29 pm »
Ти се мочам у логиката Фолксвагенова... Толкава кола со 50 литра резервоар.

Стандарден Passat има резервоар од 66 литри, некои варијанти на 1.6 TDI имаат резервоар од 59 литри, GTE има резервоар од 50 литри. Намален е резервоарот за да се најде место за батериите без да се намали багажникот.

И не гледам зошто е тоа проблем. Баш е логичен и прифатлив компромис.

620 е поприлично патетична автономија, да бидам искрен.

Во Скопје веќе има еден-два примероци, мада пред фејслифт се тие. Информацијата која е дојдена до мене е дека имаат просечна потрошувачка од околу 6 литри на 100 километри (и тоа на саглам брзини, службено возило е, не се штеди) на отворено. Со таа потрошувачка и 50 литри резервоар, на отворено би поминал да реееечеме околу 800 километри.

Сосем респектабилно.

ЕДИТ: Уште ја имам We Connect апликацијата на телефон, која е поврзната со колата, па гледам некои статистики. Колата до сега има поминато 2601 километар. На таа километража, просечната потрошувачка е 5.9 литри бензин на 100 км и 5.3 kWh струја на 100 км.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #53 на: 21 Октомври 2019, 23:53:25 pm »
Секако...

Пасат 1.9 ТДИ од 96та има резевоар од 62 литри, али у реду е, скоро 30 години подоцна “напредокот” диктира 12 литра помал резервоар и 620 км автономија на лимузина / крузер. Ти се намокрам у компромисот, ако треба да имам 500 и кусур литра багажник, ама да пунам гориво на секоја втора бензинска... Уште не си тргнал на пат (ама битно убаво си се товарил), треба гориво да пуниш. Да ти преседне и лимузина, и крузер, и патување...

50 литра бе... Имам ранец со поголем капацитет.

Цепки.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #54 на: 22 Октомври 2019, 07:21:47 am »
Незнам ни јас кој им е филмот со мали резервоари, па за ново ауди дури по дифолт за некои модели е 40 и нешто литри и се доплаќало ако сакаш 60 литри.

Јас до ден денес се нервирам што на голфот имам само 50 ебани литра и многу ми смета. Разбирам дека неможе веќе да има по 70 литри како пред 10 години поради ад блу резервоар, цо2 регулативи, ама ова е све резултат на тие еуро стандарди. Демек помал резервоар, колата ќе биде полесна и помалце ќе загадува.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #55 на: 22 Октомври 2019, 08:33:01 am »
50 литра на крузер како Пасат па и бензин, да мубеш матер стварно. Ако пропусно се вози на отворено и ако ја тргнеме резервата бидејќи не верувам дека некој вози до последен литар и да не ти смета на почетокот со тек на време ќе почне да ти смета малиот резервар.

Благодет е голем резервар.

Пред многу години кога Грците имаа нешто криза со гориво, пред влез кај нив напунив 62 литра бензин и 45 литра плин, се заборавив од возење и заборавив како изгледа бензиска. 

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #56 на: 22 Октомври 2019, 08:46:36 am »
50 литра на крузер како Пасат па и бензин, да мубеш матер стварно. Ако пропусно се вози на отворено и ако ја тргнеме резервата бидејќи не верувам дека некој вози до последен литар и да не ти смета на почетокот со тек на време ќе почне да ти смета малиот резервар.

Благодет е голем резервар.

Пред многу години кога Грците имаа нешто криза со гориво, пред влез кај нив напунив 62 литра бензин и 45 литра плин, се заборавив од возење и заборавив како изгледа бензиска.

Ете решениe, турете плинска боца, може и 60 литра и завршена работа, ете автономија.
« Последно менување: 22 Октомври 2019, 09:39:02 am AUUU »

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #57 на: 22 Октомври 2019, 10:04:01 am »
Па и плин е опција за таму каде може да се стави, мада плин за коли кој вртат на отворено незнам колку е паметно.

На нас може да ни е смешно, ама Пасат треба да има голема автономија па не плин ако сaкаат и педаљи нека му наштрафат.

Кај мене на работа кога се бираат менаџерски возила автономијата е на 2 место (цената е на прво место), односно тие две возила кој често идат за Виена мора со еден резервар да стигнат до таму, мислам ебате "крузерот" ако треба да го напуниш во Скопје па после пак во Белград па да се молиш да не те фати гужва во Будимпешта на обиколница за да не останеш без гориво па и таму да планираш да доставиш негде.


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #58 на: 22 Октомври 2019, 10:19:57 am »
пошто иначе во еден здив ке извозиш од скопје до Виена, нема да застанеш да одмориш а попатно и гориво да дополниш ако треба.

му се фативте за резервоарот мал бил...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #59 на: 22 Октомври 2019, 10:28:49 am »
Па голем да не е?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.