Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV  (Прочитано 15702 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #30 на: 18 Октомври 2019, 08:22:29 am »
Батериите на Audi и Porsche во новите електрични возила се со такво ограничување.
Само така има логика 10-15 години да истраат. А и за плагин нема зошто да не е така, преедноставен софтвер е во прашање.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #31 на: 18 Октомври 2019, 08:54:49 am »
и те како има опции за полнење ако веќе си во можност да ја купиш колава.

типот со електрична Кона во дебар маало секој викенд е закачен на золошка или Градски парк. и он живее во зграда па не му смета да си оди да си ја дополни кај што може.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #32 на: 18 Октомври 2019, 10:13:49 am »
и те како има опции за полнење ако веќе си во можност да ја купиш колава.

типот со електрична Кона во дебар маало секој викенд е закачен на золошка или Градски парк. и он живее во зграда па не му смета да си оди да си ја дополни кај што може.

Ако добро ме служи способноста за дедукција, типот со електричната Кона е член на овој форум.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #33 на: 18 Октомври 2019, 10:54:21 am »
Појма немам, битно колата си ја полни и си ја вози без да кука дека нема услови за електрични возило ако живееш во зграда, нели овај...

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #34 на: 18 Октомври 2019, 11:23:06 am »
Можи и вака :)


Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #35 на: 18 Октомври 2019, 19:29:46 pm »
Пасатот е плагин, Камрито не. Плагин хибрид е поскап од обичен хибрид.
И по не практичен

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #36 на: 18 Октомври 2019, 19:32:26 pm »
Ако се купуваат повеќе плаг-ин хибриди (и електрични), ЕВН со задоволство ќе тура пуњачи по паркинзи. Прво ќе почне по супермакетите, па по големите јавни паркинзи со плаќање, па понатаму по приватните...Ич нема да му биде тешко да си наплаќа индустриска тарифа за пунење коли.
Кој ќе има муда да остаи кабел на улица. Тоа циганите со коњите и трициклите маф ќе ги напраат за секунда

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #37 на: 20 Октомври 2019, 11:03:54 am »
Пасатот е плагин, Камрито не. Плагин хибрид е поскап од обичен хибрид.
И по не практичен

Зошто непрактичен? Ако сакаш, можеш и овој да го третираш како обичен, не-плаг-ин хибрид. Едноставно не ја полни батеријата. Ќе си се полни (колку што може) самата во возење и при кочење, и тоа е тоа.

Плаг-ин хибрид е сè што е и конвенционален хибрид, само имаш уште едно (прилично значително) ниво на ефикасност и економичност.

Интересна ми е директната споредба, пошто во простор од само неколку недели ги возев и двете коли. Слични се со цена (37.500 Camry, 39.900 Passat), слични се со опрема, слични се со коњски сили, слични се со многу работи.

Passat-от има многу поубедливи перформанси, иако на хартија не е нешто премногу побрз. Ама разликата DSG vs CVT мене (субјективно) ми прави огромна разлика.

Кој ќе има муда да остаи кабел на улица. Тоа циганите со коњите и трициклите маф ќе ги напраат за секунда

Тоа е дефинитивно проблем, и затоа сме сите свесни дека плаг-ин хибридот не е погоден баш за сите, особено за оној момент на полнење дома. Јас живеам во куќа со двор, и тие 4-5 дена додека беше колата кај мене, полначот си стоеше цело време во двор, уклучен во штекер во подрум. Ја ставав колата во двор, и само ја уштекував. Процедурата трае цели 30 секунди.



Ама не гледам зошто би било проблем ако имаш подземна гаража, или приватен (затворен) паркинг или нешто слично, да си обезбедиш струја и да си ја наполниш колата.
« Последно менување: 20 Октомври 2019, 11:11:08 am zeroSignal »

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #38 на: 20 Октомври 2019, 13:51:30 pm »
По светов луѓе си пракираат електришно ауто на празно бесплатно паркинг место, вади кабелот од под хауба, укључува на пуњач и оди на работа. Кај нас тоа би било мишн импосибл. Или за 30 години.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5855
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #39 на: 20 Октомври 2019, 14:50:04 pm »
Сончеви колектори ќе ставите на крово и хаубата и терај Мишо 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #40 на: 20 Октомври 2019, 19:42:11 pm »
Пасатот е плагин, Камрито не. Плагин хибрид е поскап од обичен хибрид.
И по не практичен

Зошто непрактичен? Ако сакаш, можеш и овој да го третираш како обичен, не-плаг-ин хибрид. Едноставно не ја полни батеријата. Ќе си се полни (колку што може) самата во возење и при кочење, и тоа е тоа.

Плаг-ин хибрид е сè што е и конвенционален хибрид, само имаш уште едно (прилично значително) ниво на ефикасност и економичност.

Интересна ми е директната споредба, пошто во простор од само неколку недели ги возев и двете коли. Слични се со цена (37.500 Camry, 39.900 Passat), слични се со опрема, слични се со коњски сили, слични се со многу работи.

Passat-от има многу поубедливи перформанси, иако на хартија не е нешто премногу побрз. Ама разликата DSG vs CVT мене (субјективно) ми прави огромна разлика.

Кој ќе има муда да остаи кабел на улица. Тоа циганите со коњите и трициклите маф ќе ги напраат за секунда

Тоа е дефинитивно проблем, и затоа сме сите свесни дека плаг-ин хибридот не е погоден баш за сите, особено за оној момент на полнење дома. Јас живеам во куќа со двор, и тие 4-5 дена додека беше колата кај мене, полначот си стоеше цело време во двор, уклучен во штекер во подрум. Ја ставав колата во двор, и само ја уштекував. Процедурата трае цели 30 секунди.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ама не гледам зошто би било проблем ако имаш подземна гаража, или приватен (затворен) паркинг или нешто слично, да си обезбедиш струја и да си ја наполниш колата.
Еве јас имам подземна гаража во зградата и инсталација ама нема сите мене да ми плаќаат за мојот ќејф.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #41 на: 20 Октомври 2019, 19:44:30 pm »
Плаќате заедничка струја? Тури еден мерач на штекерот кај што ќе биде полначот и плаќај го тој дел од сметката секој месец.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #42 на: 20 Октомври 2019, 20:51:15 pm »
Или доколку броилата (и главните осигурачи) се наоѓаат во близина спроведи кабел до твојата гаража.

Како информација вградениот полнач (On-board charger) кој служи за конверзија на наизменичната струја во еднонасочна, во ова возило е со моќност од 3.6kW. Ова е главниот ограничувачки фактор за брзината на полнење доколку се полни на наизменична струја. Во овој случај доколку полните дома доволна е една фаза до 16A.

« Последно менување: 20 Октомври 2019, 21:05:35 pm DimitarMK »

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #43 на: 20 Октомври 2019, 22:44:30 pm »
Плаќате заедничка струја? Тури еден мерач на штекерот кај што ќе биде полначот и плаќај го тој дел од сметката секој месец.
Заедничка плаќаме, ќе средам вака како што викаш уште пасатот да го земам.

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #44 на: 20 Октомври 2019, 23:58:51 pm »
Мене ме интересира една работа , дали постои опција колава да бележи километража посебно само на струја коа се вози , и кога се вози со вклучен бензински мотор?
Еве пример зашто прашувам : за 2-3 години ја глеаш колава на старо и е огласена со...пример 60к километри. Како би знаел колку е извозен бензинскиот мотор ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.