Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV  (Прочитано 15703 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #1 на: 16 Октомври 2019, 20:14:57 pm »
"Дополнително, кога го напуштивме Скопје во потрага по локација за фотографирање, на прилично високи брзини (за ова имаме и доказ од момците во сино)"

@zeroSignal  колку ве измерија? :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #2 на: 16 Октомври 2019, 20:15:41 pm »
Супер што е целосен гепекот и батеријата е пикната кај резервното тркало.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #3 на: 16 Октомври 2019, 20:18:50 pm »
"Дополнително, кога го напуштивме Скопје во потрага по локација за фотографирање, на прилично високи брзини (за ова имаме и доказ од момците во сино)"

@zeroSignal  колку ве измерија? :D

Не премногу. ;D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #4 на: 16 Октомври 2019, 20:26:21 pm »
Па сега сфаќам зашто имате трауми од гумени патосници, која грдотија човече.

Иначе фејслифтов многу ми се допаѓа и сериозно би го разгледал како наредно ауто.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #5 на: 16 Октомври 2019, 21:49:35 pm »
Јас со нетрпение чекам Суперб хибрид да излезе. Форд исто така има добар хибрид. Ама...има премал гепек.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #6 на: 16 Октомври 2019, 21:53:29 pm »
Караванќе би ме турило у мисла... И да има боја, секако.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1640
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #7 на: 16 Октомври 2019, 22:15:52 pm »
Зеро фотографиите екстра особено на зајдисонце и тие во Велес.

Текстот одличен, видеото утре на раат ќе го видам :)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #8 на: 16 Октомври 2019, 22:22:26 pm »
Караванќе би ме турило у мисла... И да има боја, секако.
Белава можда не е боја ама е фарба. VW ти нуди и верзија у филер/прајмер, пред фарбање, па ти шприцни го у каква сакаш нијанса:

« Последно менување: 16 Октомври 2019, 23:02:48 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #9 на: 16 Октомври 2019, 22:46:02 pm »
80-тина денари за 100км ако се полни на евтина струја е буквално џабе. Добро е што плаг ин хибридиве никогаш нема да те остават на пат поради празна батерија, но јас пре би се решил за комплетно електрично возило.
Причини:
- Многу поевтино одржување
- Далеку помалку делови кои би можеле да се расипат поради едноставноста на електро моторот во споредба со моторите со внатрешно согорување
- Далеку подобро забрзување поради константниот и максималниот торк достапен цело време

Отсутен Ivoo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 112
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #10 на: 17 Октомври 2019, 07:16:00 am »
Само што го изгледав тестов на Youtube, најдобро видео досега, се што е кажано е на место, браво, напредуваш👍😊, само напред. Инаку за колава, се сложувам дека е најразумен избор од се што се нуди во моментов како технологија(зборот ми е за плагинот), штеди и не загадува низ град, кога сакаш да го слушниш тој прекрасен звук од турбото е тука, го нема моментот на електричните дека ќе те остави без струја, според мене идеална комбинација и сите коли треба да бидат вакви, турбо бензинци со голема батерија. Кога тестот за просид?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #11 на: 17 Октомври 2019, 08:34:13 am »
80-тина денари за 100км ако се полни на евтина струја е буквално џабе. Добро е што плаг ин хибридиве никогаш нема да те остават на пат поради празна батерија, но јас пре би се решил за комплетно електрично возило.
Причини:
- Многу поевтино одржување
- Далеку помалку делови кои би можеле да се расипат поради едноставноста на електро моторот во споредба со моторите со внатрешно согорување
- Далеку подобро забрзување поради константниот и максималниот торк достапен цело време
Ова сеуште е преодна фаза и меѓу првите хибриди на VW. Не е прв, ама реално како да е. И е GTE изведба, тоа го прави да треба да има посилен мотор и многу висока цена. Од друга страна за нормална продажба многу пологична е опцијата со 1.0тси/1.2тди и неплагин изведба. Ама тоа ќе е TSE/TDE верзија, а не GTE. :) :)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #12 на: 17 Октомври 2019, 08:40:31 am »
80-тина денари за 100км ако се полни на евтина струја е буквално џабе. Добро е што плаг ин хибридиве никогаш нема да те остават на пат поради празна батерија, но јас пре би се решил за комплетно електрично возило.
Причини:
- Многу поевтино одржување
- Далеку помалку делови кои би можеле да се расипат поради едноставноста на електро моторот во споредба со моторите со внатрешно согорување
- Далеку подобро забрзување поради константниот и максималниот торк достапен цело време
Ова сеуште е преодна фаза и меѓу првите хибриди на VW. Не е прв, ама реално како да е. И е GTE изведба, тоа го прави да треба да има посилен мотор и многу висока цена. Од друга страна за нормална продажба многу пологична е опцијата со 1.0тси/1.2тди и неплагин изведба. Ама тоа ќе е TSE/TDE верзија, а не GTE. :) :)

1.0 TSI е во комбинација во хибридна верзија на Поло, Голф.

Мислам дека Голф 8 ќе излезе на пазар уште од прв ден со 1.0 ТСИ во хибрид и плагин хибрид.

1.2 ТДИ е мртов мотор, не се произведува ниту развива повеќе. Едноставно не постои.

Истото ќе се случува со 2.0 тди и 1.6. тди. Развојот е прекинат, единствено нешто што се "развива" кај нив е каталичкиот систем. Концептот на моторот е ист и не е променет уште од 2012-2013 година.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #13 на: 17 Октомври 2019, 09:27:35 am »
Караванќе би ме турило у мисла... И да има боја, секако.
Белава можда не е боја ама е фарба. VW ти нуди и верзија у филер/прајмер, пред фарбање, па ти шприцни го у каква сакаш нијанса:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Таа боја е цевка за одвод боја. Со ентериер во боја на избелена простетичка нога сигурно доаѓа. Еве го фарбан и во соодветно издание со 5 врати:



Боја 1:


Боја 2:

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Passat GTE PHEV
« Одговори #14 на: 17 Октомври 2019, 13:33:26 pm »
добро изгледа пасатов, прашањето е што е подобро ова или Камри.

Камрито има доста подобра цена