Автор Тема: Hyundai i10 1.1mpi 2011  (Прочитано 50620 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #195 на: 21 Јули 2021, 00:22:21 am »
Сега баш зборев со зетот, брат му имал ист проблем на Тојотата, ги сменил главчините, по промената ги мереле со компаратор, топ. Нормално ставил и нови лагери, дискови и плочки.
Веднаш потоа отишол да стави и нови гуми и по неколку месеци пак почнале вибрации при кочење.
Се вратил во сервис, едвај му ги отшрафиле тркалата, повторно лоцирале искривени главчини.

Многу нагаѓања, но некако се води кон тоа ненормално престегнување шрафови на тркала.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #196 на: 21 Јули 2021, 11:55:38 am »
Главчината е неподвижна додека дискот е подвижен дел (не во смисла да се ротира).  Главчината е со помал дијаметар до цел моментот на краевите да е што помал.Ако дискот не е налегнат како што треба, и почнеш да го стегаш поверојатно е дискот да се искриви за да налегне на главчината. И со самото стегање на штрафовите имаш праволиниска сила што дејствува на главчината и пре би се скинал штрафот отколку да ја искривиш главчината.

Мене во стоп&го ми ги имаат стегнато штрафовите со повеќе од 310нм (толку беше максималната вредност на момент клучот со кој што проверував) па не се искриви главчината.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #197 на: 21 Јули 2021, 12:32:07 pm »
Главчината е неподвижна додека дискот е подвижен дел (не во смисла да се ротира).  Главчината е со помал дијаметар до цел моментот на краевите да е што помал.Ако дискот не е налегнат како што треба, и почнеш да го стегаш поверојатно е дискот да се искриви за да налегне на главчината. И со самото стегање на штрафовите имаш праволиниска сила што дејствува на главчината и пре би се скинал штрафот отколку да ја искривиш главчината.

Мене во стоп&го ми ги имаат стегнато штрафовите со повеќе од 310нм (толку беше максималната вредност на момент клучот со кој што проверував) па не се искриви главчината.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk
Види сега, главчината не се криви во моментот на стегање, туку потоа со температурните осцилации, и како што кажав, низ дискот лабаво поминуваат шрафовите и не трпат притисок од шрафовите.
Зборев и со комшија електромашинец кој рече дека е можно, плус спомна дека различното престегнување може да биде причина, односно 3 шрафа со рецимо300 њутни, едниот со 450 њутни, на тоа додадено температурни промени.

Како и да е, ете, предложи друга можна причина.

ПС како тоа главчината е неподвижна? Зарем и дискот е неподвижен?
« Последно менување: 21 Јули 2021, 12:50:05 pm Mikius »

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #198 на: 21 Јули 2021, 13:18:09 pm »
Значи, не е проблемот во силата на стегање, се додека сите шрафови се стегнати исто, макар тоа било и 300 нм.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #199 на: 21 Јули 2021, 13:53:50 pm »
Како што го разбрав, ако треба да се стегнат со 120нм, и има едно кое е со 130-150нм е побезазлен проблемот, но ако 3 се со 300нм и едно со 350нм тогаш е многу потенцирана тензијата, на тоа додадено градска вожња каде поинтензивно трпат температурни промени (не прегревање до спалување).

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #200 на: 21 Јули 2021, 14:05:05 pm »
Јасно. Затоа и се стегаат со релативно мала сила кај обичен автомобил, 100-120 нм...

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #201 на: 21 Јули 2021, 14:08:33 pm »
Комшијата ми посочи примери како стегање глава, бензинска пумпа и сл.
Ако се престегнат или нееднакво стегнат, доаѓа до искривување и протекување уље.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #202 на: 21 Јули 2021, 14:10:05 pm »
Моментот на затегнување е екстремно битна работа, поготово кај поновите коли.

Штета што на 95% од мајсторите и сервисерите никој им го нема кажано тоа.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #203 на: 21 Јули 2021, 14:26:57 pm »
Дека треба подеднакво стегање-треба. Дека треба со одредена сила стегање-треба.
Фланшата-главчината неможеш да ја искривиш со престегање доколку  компонентите на неа како диск и бандаж лежат рамно на нивните допирни точки. А реткост е да не легнат како треба, вакво нешто мене ми се случи со прстени на централниот отвор на бандажот, не беше ставен убаво, го стегнаа тркалото и на вртење правеше осмици, мислеа дека бандажот е крив.
Друго, алуминиумот е помек од челикот, ова нели доколку станува збор за алу бандажи. Исто би дошло и за челични, фланша од 2 цм vs ѕид од бандаж од неколку милиметри, и да престегнеш или отворот на бандажот кај штрафот ќе го вдлабнеш или ќе скинеш штраф.


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #204 на: 21 Јули 2021, 14:28:54 pm »
Моментот на затегнување е екстремно битна работа, поготово кај поновите коли.

Штета што на 95% од мајсторите и сервисерите никој им го нема кажано тоа.
Да, се објаснувавме со мајсторот кога менував летни/зимски....''не може од стегање да ти се искриви диск туку само ако ти се загреани и улеташ у ладна вода''....ок, не ги стегај со пиштолче, јас ќе ги стегнам сам со момент клуч.


Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #205 на: 21 Јули 2021, 14:33:41 pm »
Дека треба подеднакво стегање-треба. Дека треба со одредена сила стегање-треба.
Фланшата-главчината неможеш да ја искривиш со престегање доколку  компонентите на неа како диск и бандаж лежат рамно на нивните допирни точки. А реткост е да не легнат како треба, вакво нешто мене ми се случи со прстени на централниот отвор на бандажот, не беше ставен убаво, го стегнаа тркалото и на вртење правеше осмици, мислеа дека бандажот е крив.
Друго, алуминиумот е помек од челикот, ова нели доколку станува збор за алу бандажи. Исто би дошло и за челични, фланша од 2 цм vs ѕид од бандаж од неколку милиметри, и да престегнеш или отворот на бандажот кај штрафот ќе го вдлабнеш или ќе скинеш штраф.



Они ќе легнат, нормално. Али, проблемот е отпосле, возењето, вибрациите, загревање, ладење... Иако се микрони во прашање, таму каде што не е рамномерно стегнато, на спротивната страна се јавува разлика. Малку по малку, се искривува.

Моментот на затегнување е екстремно битна работа, поготово кај поновите коли.

Штета што на 95% од мајсторите и сервисерите никој им го нема кажано тоа.
Да, се објаснувавме со мајсторот кога менував летни/зимски....''не може од стегање да ти се искриви диск туку само ако ти се загреани и улеташ у ладна вода''....ок, не ги стегај со пиштолче, јас ќе ги стегнам сам со момент клуч.

Исто и јас сега последно кога менував. Стегни ги со кило клуч, му викам. Не ми е сигурно така, ми вика.

ОК, стегни ги како сакаш, јас ќе си средам дома.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #206 на: 17 Септември 2021, 18:22:43 pm »
Освежени фаровите во Фолија Центар.
Шмирглани, полирами и заштитени со фолија.

Заборавив да сликам во каква состојба беа претходно,



Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #207 на: 17 Септември 2021, 18:29:48 pm »
Најдов постара слика, ја едитирав малку.



Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2217
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #208 на: 17 Септември 2021, 19:14:03 pm »
Стаклара ,,Панчево"  ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #209 на: 17 Септември 2021, 19:19:36 pm »
Не успевам да ги лоцирам, ако не ти е проблем да пуштиш локација и контакт?

Личи на добро сработено, ама јас би ги искористил само за фолијата :)