Гласање

Имам 39.900 евра одвоено за нова кола. Парите ќе ги дадам за:

Kia Stinger
8 (14.5%)
Mercedes CLS 1.0 Екобуст
4 (7.3%)
Ауди А7 0.9 тце
5 (9.1%)
БМВ6 1.1 црди
4 (7.3%)
Некој друг Мерцедес/Ауди/БМВ
15 (27.3%)
Сакам Џип, несакам кола.
3 (5.5%)
Ќе објаснам доле, кола купуење не е пљукни залепи, лудаштво е 39.900 за кола во оваа економија
16 (29.1%)

Вкупно гласови: 44

Гласањето е затворено: 08 Декември 2017, 13:42:09 pm

Автор Тема: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“  (Прочитано 100720 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Киа Стингер.

Време е да го уфрлиме во дисертацијава.

Бензин или дизел?
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Киа Стингер.

Време е да го уфрлиме во дисертацијава.

Бензин или дизел?

Бензин. Дизелот е мртов веќе.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4758
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Да, само што поради таа „генерална слика“, Алфа не искача од сервис (а со поновите модели, чинам не е баш така), Форд не пали у зима (не би рекол дека Форд хибернира преку зима), Опел рѓосува ако го ркнеш (иако повеќе од 20 години не е регистриран случај на корозија, при нормално експлоатирање), ФВ е неуништив, куршум не го дупи, сабја не го сече, француските коли општо не ги бива (пошто нели, таа е генералната слика) итн итн итн...

За Талисман само кажав дека изгледа импресивно во живо. Спаѓа во тој ценовен ранг како и други кои ги наброја, па зошто да не би бил предложен, и покрај „генералната слика“?
Ова малце во врска со Алфа и поновите модели. Колку алфа има извадено свои модели последниве 4-5 години? И како апсолутна бројка каква е нивната продажба во споредба со ваг или опел? Муабетиве што ги вадиш со форд, опел, фв се стварно маалски и мислам го поминавме тоа ниво одамна на форумов. Нема потреба да се враќаме назад.

Затоа што Влатко ги има возени СИТЕ коли на јутјуб и знае која колку вреди.

А уствари вози бел и караван голф  ;D
Е шо му фали на бел голф?

Еден поздрав од талисман на 04:30 -крцка цел волан и неможе да го фиксира како што треба, а вие фрлајте 35.000 евра за ново рено  :D
16:40 да се знае кој е шампионот на практичноста!

Киа Стингер.

Време е да го уфрлиме во дисертацијава.

Бензин или дизел?

Бензин. Дизелот е мртов веќе.
2.0 RWD Stinger со LSD и сончев кров.


Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Немам искуство со Опели, ама понудава ептен ми е примамлива. Башка ако си малку упорн можда и ќе симнеш иљадарче
https://www.opel.mk/ponudi-uslugi/momentalni-ponudi/momentalni-ponudi-na-avtomobili/insignia-innovation-dizel.html

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Само караван додај на понудата

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Немам искуство со Опели, ама понудава ептен ми е примамлива. Башка ако си малку упорн можда и ќе симнеш иљадарче
https://www.opel.mk/ponudi-uslugi/momentalni-ponudi/momentalni-ponudi-na-avtomobili/insignia-innovation-dizel.html

Да, да. Ако предлогот е сосема на место. Осоебно што е хеџбек колата, или караван секако. И е многу-многу добра за возење. Другар ја зема испод 30000 многу здраво наполнета, а за 30-33 ќе се стокми со се МОГУЧЕ и аутоматик и се. Многу добар избор дефинитивно. Башка што е шина за возење:



И изгледа вака:


Отсутен Bender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
  • GSM Servicer
    • Search Girls from your city for night
Ми први мерак Опелов, но од туѓо искуство голема количина на претходните верзии на опел инсигнии се појавиле со мноогу мани. Во секој случај сакате да кажете дека за 25/30.000 еур нуди подобар комфорт од Мазда 6 или Ауди А4?

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Па богами 170кс дизел со 8-степен аутоматик не знам кај ќе најдеш на друго место за тие пари

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Ми први мерак Опелов, но од туѓо искуство голема количина на претходните верзии на опел инсигнии се појавиле со мноогу мани. Во секој случај сакате да кажете дека за 25/30.000 еур нуди подобар комфорт од Мазда 6 или Ауди А4?
Инсигнијата особено фејслифтот е едно од погодените возила на Опел од аспект на доверливост. Маана е што се малце тешки возила и со тоа малце послаби перформанси од конкуренција. Истиот тренд го продолжија и со новава инсигнија. Ова дефинитвно би го зел пред мазда 6. Ауди А4 неможе да го ставиш зошто по димензии е малце помало и е во премиум сегмент. Сигурно има аудито поголем комфорт од сите овие зошто е потивко внатре за возење има подобра изолација.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Ми први мерак Опелов, но од туѓо искуство голема количина на претходните верзии на опел инсигнии се појавиле со мноогу мани. Во секој случај сакате да кажете дека за 25/30.000 еур нуди подобар комфорт од Мазда 6 или Ауди А4?
Незнам како се со цените, треба да се види. Аудито ако добро ме служи меморија ќе е многу поскапо од Инсигнија. https://www.audi.mk/a4/a4-limousine/cenovnik-i-katalog Плус А4 и Мазда 6 се седани со многу полош пристап до гепекот. Незнам дали ти менува тоа, ама мене рецимо ми менува. Маздата знам дека имаше нешто акција ама сепак треба да се погледне.  http://mazda.mk/pdf/20151224-M6.pdf

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Ми први мерак Опелов, но од туѓо искуство голема количина на претходните верзии на опел инсигнии се појавиле со мноогу мани. Во секој случај сакате да кажете дека за 25/30.000 еур нуди подобар комфорт од Мазда 6 или Ауди А4?
Инсигнијата особено фејслифтот е едно од погодените возила на Опел од аспект на доверливост. Маана е што се малце тешки возила и со тоа малце послаби перформанси од конкуренција. Истиот тренд го продолжија и со новава инсигнија. Ова дефинитвно би го зел пред мазда 6. Ауди А4 неможе да го ставиш зошто по димензии е малце помало и е во премиум сегмент. Сигурно има аудито поголем комфорт од сите овие зошто е потивко внатре за возење има подобра изолација.

Новата Insignia не е фејслифт, целосно нов модел е.

Невермајнд, слепец.

Јас сериозно би ја размислил и новата Инсигниа. Само хечбек да биде, нормално.

Отсутен Bender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
  • GSM Servicer
    • Search Girls from your city for night
Маздата со фул опрема излегува поефтино од Аудито во акциска цена без опрема :) за 10тина дена Жарир ми спомна дека ќе им пристигне новата 2018та и дека ќе ми ја затвори дилемата, многу попремиум и поквалитетна во изработка ќе е од претходната, за 30% подобра звучна изолација и амортизација има, ќе е поскапа со некои 3000/3500еур во Ultimate ниво што не ми игра голема улога. Не ја порачав само поради оддржување, резервни делови па дури и афтермаркет и потешко препродавање за разлика од ЕУ брендовиве. Затоа и ја разработив темава, да најдеме алтернатива што ќе ја замени мазадата во квалитетот за парите ама очигледно сите ме терате Шкода да си купам иако немам никад ни влезено во СуперБ или Октавија. Колегава што има Пасат ми ги праи оние маалски муабети демек Пасатите за наш пазар биле крш, со недостатоци големи и дури и во премиум варијанта е почкарт него за средно европски што барем во мојава работа тој муабет е булшит. Телефоните постојат за одредени пазар со намерни недостатоци затоа што таа технологија не се користи, пример многу УСА Самсунзи немаат 900/1800/2100 мегахерци фреквенција за 3г/4г затоа што таму репетиторите работат на повисоки фреквенции и за заштеда на делови не се ставаат тие филтри на мрежа, додека европскиот модел ги има сите бендови. Исто таа постојат уреди со различни процесори, за азиски и за некои уса пазари е куалком, за европски пазар мора да е ексинос. Но тоа кај автомобилите однапред се гледа, имаш кубикажа, цилиндри, коњажа неможе некој да те заебе и да ти каже дека VW со 3 цилиндри работи исто како со 4 :)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
...

Другар, абе доста прашуваш земи купи си ја маздата. Им одземаш време и енергија на луѓето што работат во државно.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Јас би ти препорачал да ги пробаш сите коли што ти ги спомнаа ака Шкоди (јас имам некоја одбивност према нив), ама да го пробаш и Пасатот, брат ми го возеше десетина дена кога искочи, бензинец и беше многу задоволен како од комфорот така и од ниската потрошувачка. Кај VW има опција за доплата за зголемување на основната гаранција, цените се пристојни, така ќе ти е мирна главата макс. 5 години.

Ѕирни и Хонда Акорд иако не знам како е со цени. Subaru заборави. Тие што имаат Волво се колнат во него, јас не сум се ни возел така да не можам да коментирам.

БМВ 3, Ц класа и А4 за мене се малце мали коли за долги патишта, особено ако се возите 3-4ца со по еден куфер. 5, A6, E класа да. S класа е оверкил а и преполна е со електроники башка воздушните амортизери се отров скапи.

За рисел ваљу Пасат 2.0 дизел ќе е мајка, све друго ќе иде потешко. Башка ако е некоја чурук боја (ако не е црна/сива) и тоа ќе ја отежнува продажбата.
« Последно менување: 27 Јули 2018, 15:19:14 pm smole »

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4758
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Си ја возел Маздата? Бајаги тврда вожња има, особено на 18ки.