Гледај го лизингот како долгорочно рентање на колата. Ти не си сопственик. Ти ја изнајмуваш колата. Соодветно на тоа, ако колата е тоталка, нема ти да добиеш пари, ќе добие лизинг компанијата. Нејзина е колата, она само ти ја рентала.
Барем јас така ги контам работите. Ако грешам, слободно поправете ме. @kalimero ?
Ако редовно се плаќани ратите лизинг компаниите не прават проблем никогаш.
Ако се доцни со плаќање или пак ратите воопшто не се плаќаат извесен период а во меѓувреме има делумна штета, тогаш лизингот си ги зима парите од каското за да покрие дел или цел долг, колата може и понатака да си остане кај сопственикот па он како сака нека си ја прави или нека не ја прави ама нека плаќа рати.
Кога се збори за тоталка, никој не спомна дека не се зимаат сите пари колку што кошта колата во тој момент, туку секогаш има остаточна вредност, значи некогаш може да е куп железо а некогаш може да е и кола која вози нормално ама поради испукано едно воздушно, напукнати држачи (не скршени) на ксенон или лед фарови и поима немам нефункционална камера некоја напред да е економски неисплатливо да се поправа колата исто се смета за тоталка како купот железо претходно што го спомнав. Лизингот може да си земе дел од парите ама да ти ја остави колата.
Кај тоталка СЕКОГАШ има 30-40% остаточна вредност тоа не го заборавајте во пресметките.
И на крај секоја ситуација е различна, во принцип лизинг комапниите им одговара да се продолжи да им се плаќаат рати а не да се наплатат наеднаш од каското, затоа најчесто се прилично флексибилни.