Автор Тема: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi  (Прочитано 18362 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #30 на: 17 Август 2017, 21:19:02 pm »
Напротив, двата мотори се далеку од тапа. Малце полека, човек ќе помисли имате огромно искуство во 1.5тдци и 1.6 тди. Понекогаш си мислам која е поентата да браниш или ругаш еден бренд или најсмешно ми е кога браните бензин а ругате дизел, или обратно.

Најдобро е еднаш во неделата наредни 4 недели да отидете на тест вожња на иста класа автомобили и сами извлечете заклучок. Се надевам предрасудите ќе се намалат.

@velestrumf како 1.6 дизелот во инсигнијата? Па плус дека караван ич не го бива :)

Ебаве  тркачите

Јас само сакам за 20+ бона малку повеќе гоу од шоу.  Дал ќе го тркам или спаркови и шлепери ќе тицам на отворен пат,  небитно...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #31 на: 17 Август 2017, 22:20:29 pm »
Фали тест на Мондеово СК-ОХ-СК, со клима и емпетројки од Продиџи

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #32 на: 18 Август 2017, 07:18:43 am »
Напротив, двата мотори се далеку од тапа. Малце полека, човек ќе помисли имате огромно искуство во 1.5тдци и 1.6 тди. Понекогаш си мислам која е поентата да браниш или ругаш еден бренд или најсмешно ми е кога браните бензин а ругате дизел, или обратно.

Најдобро е еднаш во неделата наредни 4 недели да отидете на тест вожња на иста класа автомобили и сами извлечете заклучок. Се надевам предрасудите ќе се намалат.

@velestrumf како 1.6 дизелот во инсигнијата? Па плус дека караван ич не го бива :)

Ебаве  тркачите

Јас само сакам за 20+ бона малку повеќе гоу од шоу.  Дал ќе го тркам или спаркови и шлепери ќе тицам на отворен пат,  небитно...
За тие пари ако сакаш шоу потполно те разбирам. ќе си земеш нешто 2-3 години половно за тие пари и си цепаш. Како на пример https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/aecff.html

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #33 на: 18 Август 2017, 07:31:53 am »
Сакам гоу, не шоу, нешто лошо се разбираме. Тоа значи, може комотно да летне големиот екран, паркинг камера и уште некоја непотрепштина од опрема (ете и греењето на предно стакло, ќе си го грепкам сам у зима), ама нека има посаглам мотор, што може да се носи со тонипол шасија која е долга ко брод.
Може моторот на прво повозување при тест вожња да ви се чини доволен, ама кога ќе го поседуваш, и кога ќе треба со тој мотор да од време на време да поминуваш по некој планински превој, заборави на претицање. Остана со шлеперите и спарковите у колона...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #34 на: 18 Август 2017, 08:10:25 am »
Да беше некое си мондео/пасат постара генерација со 1.6 атмо бензин комбинација те разбирам, вака тотално ти нема врска муабетов. Многу зависи и од возачот, па така и со 3.0 В6 можеш да си останеш со шлеперите во колона :)

п.с. гарант кога велештрумф ќе дојде со напукана инсигнија од Германија и ќе ја искачува на Стража ќе треба да го буткаме од позади  ::)

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #35 на: 18 Август 2017, 08:12:25 am »
Зашо бе мора секоја тема со VW да ја споредуваме, зашо..

Мондеото е кукла. Само поголеми бандажи.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #36 на: 18 Август 2017, 08:30:30 am »
Зашо бе мора секоја тема со VW да ја споредуваме, зашо..

Мондеото е кукла. Само поголеми бандажи.

Па во суштина споредбите се сведуваат на "колку возилото е подобро или полошо од Пасат или Голф", за да на крај дојдеме до епохалниот исход дека за парите најразумно е да купиш Суперб. Дизел.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #37 на: 18 Август 2017, 08:32:09 am »
Jас Опел Инсигнија ја спомнав 2 пати па никој не се фати за тоа да збори. Еве сега и Суперб се спомнува :)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #38 на: 18 Август 2017, 08:35:34 am »
Jас Опел Инсигнија ја спомнав 2 пати па никој не се фати за тоа да збори. Еве сега и Суперб се спомнува :)

Не ми ја свати поентата, ама не е страшно.

Инсигнијата е фантастично возило.
Мондео, Суперб, Талисман, 508 исто така се фантастични возила.
И Пасатот е одлично возило, само што не е толку "повеќе кола" од горе наведените колку што го дуваат балонот ценителите и љубителите на истиот.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #39 на: 18 Август 2017, 08:36:07 am »
Мондеото е просторно чудовиште, повеќе простор и волумен има од било кои наведени брендови горе, особено од VW каде што воопшто нема ни петта врата.



Ако има подобра опција за мотор ќе си купиш, дали турбо бензин или турбо дизел.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #40 на: 18 Август 2017, 08:42:19 am »
Ако веќе цепидлачиме, во Пасат има повеќе простор во кабината (и на задните седишта), а за Суперб (кога веќе Златко го спомна) да не праиме муабет.

Мондеото е добро само по себе, да не се разбереме погрешно. Ама просторно чудовиште (во однос на конкурентите) не е, него е таман во однос на тоа што треба да биде во оваа класа.

Петтата врата е многу, многу, многу, многу силен аргумент. Не ми е јасно зошто VW не се решава да понуди петта врата кај Пасат.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #41 на: 18 Август 2017, 09:00:05 am »
Ок да се вратиме на темата.
Jас Опел Инсигнија ја спомнав 2 пати па никој не се фати за тоа да збори. Еве сега и Суперб се спомнува :)

Не ми ја свати поентата, ама не е страшно.

Инсигнијата е фантастично возило.
Мондео, Суперб, Талисман, 508 исто така се фантастични возила.
И Пасатот е одлично возило, само што не е толку "повеќе кола" од горе наведените колку што го дуваат балонот ценителите и љубителите на истиот.
Еве искрено одговори ми. Освен од читање писанија, гледање видеа, дали ти лично си се возел или те возеле во сите овие автомобили? Или заклучокот го водиш директно од некое друго место?

Јас лично да си одговорам се немам возено, ама еве тука е зеро да каже негови искуства зошто тоа му е работа. Тоа "дување балон на љубители на пасат" не треба тебе да те направи склон кон тоа да имаш омраза кон некој бренд. Ако кажам дека пасатот има подобра внатрешност од мондео, тогаш тоа треба да се забрани и тоа е дување балон?! Можеби е вистина?

Кога ќе излезе некогаш тест тука на пасат нормално е тогаш да го споредуваме со мондео, инсигнија, 508 итн. Тоа е целата поента.   

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #42 на: 18 Август 2017, 09:04:58 am »
Ок да се вратиме на темата.
Jас Опел Инсигнија ја спомнав 2 пати па никој не се фати за тоа да збори. Еве сега и Суперб се спомнува :)

Не ми ја свати поентата, ама не е страшно.

Инсигнијата е фантастично возило.
Мондео, Суперб, Талисман, 508 исто така се фантастични возила.
И Пасатот е одлично возило, само што не е толку "повеќе кола" од горе наведените колку што го дуваат балонот ценителите и љубителите на истиот.
Еве искрено одговори ми. Освен од читање писанија, гледање видеа, дали ти лично си се возел или те возеле во сите овие автомобили? Или заклучокот го водиш директно од некое друго место?

Јас лично да си одговорам се немам возено, ама еве тука е зеро да каже негови искуства зошто тоа му е работа. Тоа "дување балон на љубители на пасат" не треба тебе да те направи склон кон тоа да имаш омраза кон некој бренд. Ако кажам дека пасатот има подобра внатрешност од мондео, тогаш тоа треба да се забрани и тоа е дување балон?! Можеби е вистина?

Кога ќе излезе некогаш тест тука на пасат нормално е тогаш да го споредуваме со мондео, инсигнија, 508 итн. Тоа е целата поента.   

Новото Мондео го имам видено само во салон, го немам возено.

Другите возила кои што ги наведов ги имам возено доволно за да дадам мое мислење.

За внатрешноста во Мондеото може да се согласам со твојата констатација.

Не мрзам бренд, го мрзам хајпот што се прави и тотемизирањето на одредено возило или бренд.


Во целава полемика, јас искрено од сите наведени возила не би купил ниедно. Не затоа што нечинат, туку затоа што за приближна цена можам да земам Октавија РС.




Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #43 на: 18 Август 2017, 09:08:34 am »
Само половна. Со фејслифтов ја убија..

Мене @InSides ми ја чува неговата.

Присутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #44 на: 18 Август 2017, 09:10:32 am »
Петтата врата е многу, многу, многу, многу силен аргумент. Не ми е јасно зошто VW не се решава да понуди петта врата кај Пасат.

Да имаше Пасат со петта врата најверојатно наместо Суперб, ќе возев Пасат.
На многу места по нетов како објаснување читам а и во салон тоа ми беше посочено дека Пасат е по бизнис орентиран а Суперб е повеќе фамилијарно орентирано возило.

Инаку петта врата мора да има секое возило, многу практична ствар.