Автор Тема: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi  (Прочитано 18364 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #45 на: 18 Август 2017, 09:15:19 am »
Петтата врата е многу, многу, многу, многу силен аргумент. Не ми е јасно зошто VW не се решава да понуди петта врата кај Пасат.

Да имаше Пасат со петта врата најверојатно наместо Суперб, ќе возев Пасат.
На многу места по нетов како објаснување читам а и во салон тоа ми беше посочено дека Пасат е по бизнис орентиран а Суперб е повеќе фамилијарно орентирано возило.

Инаку петта врата мора да има секое возило, многу практична ствар.
Нудат Пасат ЦЦ, и ЦЦ со 5та врата. Како и А5. Да, многу попрактично е.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #46 на: 18 Август 2017, 09:15:50 am »
Кога веќе почнавте ..



Во секој сегмент поубаво е мондеото, бар за мене. Пасат нема никад да возам кога би имал финансии и избор. Многу е МВР кола.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #47 на: 18 Август 2017, 09:16:41 am »
Нудат Пасат ЦЦ, и ЦЦ со 5та врата. Како и А5. Да, многу попрактично е.

Passat CC / CC не се со петта врата. Arteon ќе биде.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #48 на: 18 Август 2017, 09:18:02 am »
Нудат Пасат ЦЦ, и ЦЦ со 5та врата. Како и А5. Да, многу попрактично е.

Passat CC / CC не се со петта врата. Arteon ќе биде.
Да, да, некако си поврзав дека се исти со А5.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #49 на: 18 Август 2017, 09:23:05 am »
Кога веќе почнавте ..

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Во секој сегмент поубаво е мондеото, бар за мене. Пасат нема никад да возам кога би имал финансии и избор. Многу е МВР кола.
Пасатот надворешно и мене не ми прави многу мерак. Но, од оваа класа имаме победник. Знам дека многу ќе ме хејтате, ама надворешно заедно со 508цата мене ми изгледаат најдобро.



Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #50 на: 18 Август 2017, 09:30:52 am »
Врв ви е споредбата од типот, за тие пари земам Октавиа или ватевер од пониска класа со фул опрема! Као на пример некој за тие пари може да земе клио нај нај фул, веспа со кацига, точак за по водно, плус монтажен базен за викендица. И тоа значи дека не чини колава? Затоа некој измисли различни брендови на коли, за да може профи македончето кое купува нова кола на секои 5 години да си бира, постегната, попросторна, подавлече и разни срања кои му прават разлика во изборот на моделот.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #51 на: 18 Август 2017, 09:41:44 am »
Да беше некое си мондео/пасат постара генерација со 1.6 атмо бензин комбинација те разбирам, вака тотално ти нема врска муабетов. Многу зависи и од возачот, па така и со 3.0 В6 можеш да си останеш со шлеперите во колона :)

п.с. гарант кога велештрумф ќе дојде со напукана инсигнија од Германија и ќе ја искачува на Стража ќе треба да го буткаме од позади  ::)

Остај, страв ме фаќа да тргам натаму со кола, не знам Австрија и Словенија како ќе ги поминам, саде планини се :(

Од оваа класа што има на понуда во моментов, дотерана Инсигнија убедливо највише ми прави мерак. Дотеран Пасат е ок избор, ама не му го можам спонзорството од БЕГ напред, додека Мондеото би го избегнал пошо сакам Астон Мартин маска на Астон Мартин, не на Форд. Рено Талисман е интересен конкурент, Пежо 508 (фејслифт) изглеа сосема океј, додека во Ситроен веројатно сеуште мислат дека е 2008ма и дека е океј уште да се тера со истата Ц5-ка.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #52 на: 18 Август 2017, 10:53:53 am »
...

Гланц нова. Дојче аусфјурунг.



пс. И јас би турбо-бензин.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #53 на: 19 Август 2017, 01:24:53 am »
Многу нај грда кола е ова Шкода Оставија, поготово најпоследнава.
Просто да не знае човек да ги жали тие што ја продаваат или тие што ја купуваат.

р.ѕ. Ствар на вкус, али погрдо суштество Шкода не можеше да извади.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #54 на: 19 Август 2017, 09:50:13 am »
Највеќе што ми се допаѓа кај новиве Фордови е што на борд компјутерот истовремено покажува се што треба да се покаже без да моташ. Само заради ова би рекол дека вреди колава.

Ти кажува моментална и просечна потрошувачка ИСТОВРЕМЕНО. Ете не било тешко.
Плус и уште колку км имаш и просечна брзина. И сето ова одеднаш без да скролаш и да се замараш.

Искрено не ми е јасно зошто другите немаат опција сите параметри да ми ги покажат туку само да скролам да морам.
Браво за ова стварно. Едноставно ама пребитно за благосостојба на возачот.

Ова моторче е солидно иако како за кола која е повеќе А отворено не е баш нај нај. А стварно колата спие тука нема муабет. Страшно добро спие на автопат, тивка е, удобна, еоономична. Без вибрации, ептен погодена.

Иако онаа опција со екобуст 160кс за 17к ми делува поисплатлива за луѓе што возат под 3000км годишно.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5543
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #55 на: 19 Август 2017, 09:55:53 am »
Lancerot pokazuva toa sto go imas navedeno.
Samo za podatokot uste kolku km so rezervoarot imas da pomines treba da skrolash.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #56 на: 19 Август 2017, 10:01:03 am »
Lancerot pokazuva toa sto go imas navedeno.
Samo za podatokot uste kolku km so rezervoarot imas da pomines treba da skrolash.
Важно е да има просечна и моментална барем. Ете не мора повеќе. Имаат неколку коли ама ретка работа е.

А форд го нудат во сите модели.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #57 на: 19 Август 2017, 10:30:52 am »
На 159 може да прикажеш два параметри.  Бирај си кои сакаш.  Просечна брзина,  просечна потрошувачка,  моментална,  ранг....  И тоа лесно се бира кои два, и во првиот и во вториот ред може да ставиш било кој, со еден тастер бираш во прв ред што ќе гледаш,  со друг во вториот.  Лесно за манипулација. Мене ми брка работа,  ептен.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #58 на: 19 Август 2017, 15:39:58 pm »
Значи никој не потпраша ништо за тестираново ауто, туку сите одма се фрливте на споредба со Пасат. Дај бре луѓе олабавете малку.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #59 на: 20 Август 2017, 17:18:47 pm »
^- Види, за новата инсигнија имаше едвај 3-4 коментари. Мондеово тера 4+ страни, така да добро е.