Автор Тема: Стандардизиран Супер-Научен CARclub Тест за Потрошувачка на Отворено ™  (Прочитано 162283 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Многу некако за Ceed, еве претходно Соната со атмо мотор а и поголемо возило 6.8л
1.5 turbo vs 2.5 Atmo.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Многу некако за Ceed, еве претходно Соната со атмо мотор а и поголемо возило 6.8л

Што знам, јас мислам дека е океј. Да има нијанса повисока 6-та брзина би било подобро (на 120 е на околу 2700-2800 вртежи во минута), ама ни ова не е лошо. Во рамките на просекот за класата. Здравје, се надевам дека ќе улета примерок со 7-брзинскиот DCT за тестирање, да видиме тој како ќе помине.

Иначе како целина, мислам дека е одлично.

Во 2022-ра година се продава 2.5 атмосферец? И тоа "performance sedan" со 180 коња кој троши 11 литра градска официјално на хартија?       ;D

Каков бре performance sedan... Немој вака, некој ќе те сфати сериозно. :)

Plin trpi?

Неам појма.

Присутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8595
  • Малерозен дрводарец
Едноставно, ставаш за пецто.
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Многу некако за Ceed, еве претходно Соната со атмо мотор а и поголемо возило 6.8л
Бензинец е, не е дизел. Башка што на отворено седани се обично поаеродинамични, иако незнам за конкретниов случај.

Многу некако за Ceed, еве претходно Соната со атмо мотор а и поголемо возило 6.8л

Што знам, јас мислам дека е океј. Да има нијанса повисока 6-та брзина би било подобро (на 120 е на околу 2700-2800 вртежи во минута), ама ни ова не е лошо. Во рамките на просекот за класата. Здравје, се надевам дека ќе улета примерок со 7-брзинскиот DCT за тестирање, да видиме тој како ќе помине.

Иначе како целина, мислам дека е одлично.

Во 2022-ра година се продава 2.5 атмосферец? И тоа "performance sedan" со 180 коња кој троши 11 литра градска официјално на хартија?       ;D

Каков бре performance sedan... Немој вака, некој ќе те сфати сериозно. :)

Plin trpi?

Неам појма.
Ако задржале да не ги намотаат брзините во небеса, that is a good thing. Порасецкани, пониска прва (ова е веќе станато огромен проблем) и поперформанси ориентирано.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Да да, баш така си е. И влече и во прва и во втора.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2159
Ми нема поента колата. Да се нуди како хибрид да би имала смисла покрај Камри.
Вака со таа цена и тој мотор, еве не знам кој би ја купил...

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2159
Ми нема поента колата. Да се нуди како хибрид да би имала смисла покрај Камри.
Вака со таа цена и тој мотор, еве не знам кој би ја купил...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Ми нема поента колата. Да се нуди како хибрид да би имала смисла покрај Камри.
Вака со таа цена и тој мотор, еве не знам кој би ја купил...
Toa не ја прави лоша колата, туку само кажува колку фантастична понуда е Камри.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Ми нема поента колата. Да се нуди како хибрид да би имала смисла покрај Камри.
Вака со таа цена и тој мотор, еве не знам кој би ја купил...
Toa не ја прави лоша колата, туку само кажува колку фантастична понуда е Камри.
Хахахха

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29603
    • CARclub.mk
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 140 158 (турбо-блејзин) - 8.0 литри на 100 километри. Повеќе од дупло од дизелот на @filipv.
« Последно менување: 25 Јануари 2022, 07:00:31 am zeroSignal »

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
За некоја година ќе плачеме да купиме нов дизел.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
За некоја година ќе плачеме да купиме нов дизел.
Или ќе плачеме за неСУВ возила.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3806
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 140 (турбо-блејзин) - 8.0 литри на 100 километри. Повеќе од дупло од дизелот на @filipv.

Дотичниот резултати на членот остана во контроверзии одкако испаднаа некој нагаѓања дека е мерено надвор од пропишаните параметри. Али 8.0л е стварно премногу за новиов модел.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 140 (турбо-блејзин) - 8.0 литри на 100 километри. Повеќе од дупло од дизелот на @filipv.

Дотичниот резултати на членот остана во контроверзии одкако испаднаа некој нагаѓања дека е мерено надвор од пропишаните параметри. Али 8.0л е стварно премногу за новиов модел.
Нормално дека ќе биде поголема потрошувачка кога Нисан се опуштиле и ставиле толкаво моториште, требале да стават 0.9 TCe од Клио. Битно е да се запази тачот да е поголем од претходниот модел, за мотор небитно скроз.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13851
За некоја година ќе плачеме да купиме нов дизел.


Или ќе плачеме за неСУВ возила.

За некоја година повеќето коли со ICE ќе бидат SUV. На старо само тоа ќе можеме да купиме.