Автор Тема: Стандардизиран Супер-Научен CARclub Тест за Потрошувачка на Отворено ™  (Прочитано 165017 пати)

Присутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1410
Има напредок во економичност, ама како што стануваат поекономични така стануваат поголеми и потешки па на крајот имаме статус кво.

Па што знам, зависи каква технологија е ставена. Ако се Hybrid-и да, ако е некој поефикасен начин на работа сепак се сведува на технологија и подобрени материјали, нема додадена тежина. Резултатот е намалена потрошувачка. Да додадам на тоа и фактот што новиве возила имаат одличен Cw индекс.

Исто така интересен момент е што ова е крајот на ICE. Оваа генерација на мотори кај сите произведувачи е Swan Song за ICE.

Сите почнаа да ги врзуваат ICE со каков-таков електричен систем (mild Hybrid) за полесно да се префрлат после то на full electric.

Големата побарувачка на батерии, и BMS технологијата ќе ја спушти цената на електричните подоцна.

Понуда само на електрични возила ние нема да дочекаме најверојатно.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Toyota C-HR GR Sport 2.0 Hybrid 184 - рамно 6.0.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Toyota C-HR GR Sport 2.0 Hybrid 184 - рамно 6.0.
Одлично.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7071
Toyota C-HR GR Sport 2.0 Hybrid 184 - рамно 6.0.
Одлично.
10% повеќе од 2.0 ТДИ, додека му е полна батеријата.


Not great, not terrible.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Toyota C-HR GR Sport 2.0 Hybrid 184 - рамно 6.0.
Одлично.
10% повеќе од 2.0 ТДИ, додека му е полна батеријата.


Not great, not terrible.


TDI е баба history.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Затоа новите 2.0 тди вадат под 4 на отворено.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Затоа новите 2.0 тди вадат под 4 на отворено.
Вадат, ама затоа имаат 120 коња, па ДПФ, па АДБЛУ...
Башка ова е CH-R малку погабаритно возило, од класа на Тигуан или Т-Рок. Него нема да му се затне никогаш ДПФ или да му рокне дизна и ќе си троши 5 во град. Има повеќе смисла отколку TDI освен ако не кранчаш многу километри на отворено.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Апсолутно, башка тојота е со (мислам) 10 години гаранција.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Затоа новите 2.0 тди вадат под 4 на отворено.
Вадат, ама затоа имаат 120 коња, па ДПФ, па АДБЛУ...
Башка ова е CH-R малку погабаритно возило, од класа на Тигуан или Т-Рок. Него нема да му се затне никогаш ДПФ или да му рокне дизна и ќе си троши 5 во град. Има повеќе смисла отколку TDI освен ако не кранчаш многу километри на отворено.
Ма какво затнување дпф се читаме ли што пишуваме. Новите 2.0 тди вадат 120, 150 и 200кс. Ете и јас бев скептик ама од она што го гледам потрошувачката е смешно ниска. Возило кое што се одржува ќе му издржи дпф барем до 300.000км исто како што и на тојота хибрид батериите ќе издржат до 300.000км или 10 години минимум.

На отворено особено преку 120км/ч хибридот за жал неможе да се спореди со дизел но ако претежно возиш градска и меѓуградска, хибридот е no brainer.

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13924
За дизните не би гарнатирал :)

Toyota ќе си напрааѕ recall и ќе ти средат сѐ. Овие Европејците се повуци потегни

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 ST-LINE X - 5.8



Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Ја таа ја возам, друга опција која е?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.