Автор Тема: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа  (Прочитано 64488 пати)

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #135 на: 17 Јули 2017, 14:21:51 pm »
Влатко, па купи го тогаш ако ти стиска.
М? ;D



Не ми стиска. Во просечни македонски услови кои што се 80% град и еднаш два пати до грчка/банско ова е идално решение. Џабе ќе даваш еден куп пари за дизел однапред, кога со ова си решил многу работи. Место парите за дизел, подобро инвестирај ги во автоматик што е добитна комбинација. 

Добро е, важно имаме прогрес. Првин беше само ВАГ и нивните 3-цилиндри, ама сега научивме дека сите производители во оваа класа на автомобили веќе нудат 3 цилиндри мотори (форд меѓу првите) кои што во сила и потрошувачка се минимално 20% подобри во сооднос од нивните еквиваленти на времето (бездушни 1.4 атмо/1.6 атмо). Уште да ве убедиме за издржливост за некаде 5-10 години и ќе свршиме работа.

Влатко, па купи го тогаш ако ти стиска.
М? ;D




Веќе има, само појак 1.4 TSI ;D

Еве што вика за 1.4 TSI кога споредува за кола со мотор кој е стар веќе преку 15 години :)

Цитат
200нм од 1400-4000 вртежи се сосема задоволителни. Во меганот имав 1.9 дци 120кс и доста подобро потегнуваше поради 270нм

Што има врска тука годиштето? Меганот подобро влечеше поради тие 270нм особено во 3та и 4та. Но за тоа имам решение со тси, ставаш прено подоле цепаш гас и леташ  :D. Без заебанција, кога максимално го цедиш тси-то а дааалеку побрз во убрзување место меганот, џабе му се тие 270нм тогаш. Особено во распон 100-170км/ч.

Се распаѓа  ::)
« Последно менување: 17 Јули 2017, 14:28:22 pm vlatko.klp »

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #136 на: 17 Јули 2017, 14:47:09 pm »
На малите турбо бензинци тамн им е местото во домаќинско семејно возило од средна калса. За сите што им треба „сопстевен превоз“ со ниска TCO. За останататите има други трубобензицни :)

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #137 на: 17 Јули 2017, 14:49:00 pm »
Јасно, како повеќе од достојна замена за 1.4 со 80кс.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #138 на: 17 Јули 2017, 14:58:01 pm »
Јасно, како повеќе од достојна замена за 1.4 со 80кс.
Тој се купуваше заради плинот најглавно, и заради ефтината цена.

Затоа што нема плин на новиве, мора да се покажат со апсолутен патос потршња. Иначе пак сите дизел ќе си купат.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #139 на: 17 Јули 2017, 15:16:59 pm »
За западен балкан да, апсолутно си во право, особено во делот каде што ради балканциве морале производителиве да се покажат со ниска потрошња и преку нивниот акциски план 3-6-9 веднаш ги понудија 3-цилиндрашиве, зошто инаку банкротираа без нас.

Модерен дизел е се поскап да се произведе, поради се поради по-стриктни еуро норми. Нема економска логика повеќе да се нудат дизели во оваа класа на автомобили, па да не зборам за овие од класа на поло/фиеста итн. Многу повеќе се инвестира во турбо бензиска технологија зошто е многу полесно да се справат со сите еуро норми на загадување. Сакаш да возиш дизел во голф, ќе си платиш дебело. За 5 години ќе биде интересно, дали ќе се нуди воопшто дизел во оваа класа. Неможе компакт класа да се продава по цена повисока од таа што треба да биде.

Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 405
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #140 на: 17 Јули 2017, 15:18:45 pm »
Знам дека 1.9 TDI е "The Holy Grail", и јас го возам во Шкодата MK1 (толку ми е чергата јебига), ама 1.0 Ecoboost 8 години по ред добива награда за најдобар мотор, откако излезе онаа убавата Фиеста во 2009.

И се имам намерачено на новава Фиеста ST-Line, ако понудата кај нас испадне добра, ќе јадам леб и вода малце, ама ќе ја ќарам.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #141 на: 17 Јули 2017, 16:02:11 pm »
Да, во Фиеста/Поло е супер...
Во Голф, Октавија, Мондео е комичен.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #142 на: 17 Јули 2017, 16:25:00 pm »
Мислам дека дискусијата 2013 ја затворивме со заклучок дека е смешно 1.4 TSI каде што владее 2.0 TDI во тоа време :) Некој си мислел дури и дека е смешно.

ja возев џам нова астра 1.4т и не дека нешто се подмочав од возбуда... фино влече, ама пак го има типичниот бензињарски ambiguity докај 3000 рпм.

за на аутопут можда. за низ град - не фала

Е овие моторчиња најверојатно се и ќе бидат многу присутни во туринг колите кои ќе се продаваат кај нас. Јас не кажувам да возите со памперса да не ги мокрите седиштата,  но овие мотори се директно конкурентни на 2.0 TDI во слично куповниот сегмент.


добар виц :-)

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #143 на: 17 Јули 2017, 16:28:49 pm »
Да, во Фиеста/Поло е супер...
Во Голф, Октавија, Мондео е комичен.

Во моментото кога се појавија 1.4/122 tsi личеше дека нема да можат да понудат ништо во тој сегмент. Сепак тврдам дека за сите оние што сакаа добра и квалитента кола тој мотор нудеше сосема квалитенто крузање и брзини. Јас една Атра GTC 1.4 атмо ја земав на викенд за тест. Очајно беше, но имаше луѓе што си ја купуваа. Јас не би (ако можам да бирам), ама оние што би ја воезле таа со 1.4 атмо, со 1.0 турбо ќе се препородат.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #144 на: 17 Јули 2017, 16:38:03 pm »
Џабе трошиш време. Ненормално е да очекуваш човек да промени мислење во рок од 24 часа. Џабе ти е и да ги викнеш инжинерите од Форд тука на лице место што го направиле 1.0 турбо моторчето, мислењето нема да се промени. Треба време. Критичко размислување очекуваш од луѓе што како аргумент користат придавки "комичен", "пинцета", "блендер", "1.0..човече" итн..Кога човек директно прави корелација на зафатнина без никако да ги земе во предвид останатите параметри, џаааабе објаснување, џабе.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #145 на: 17 Јули 2017, 16:40:54 pm »
се навикнавме на ве осмици, ве шески проаѓаат некако и сега нормално е да очекуваш дека на 1.0 и 1.4 луѓе ќе гледаат како 49цц скутерчиња

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #146 на: 17 Јули 2017, 16:56:02 pm »
Дали на овие 1.0 турабшиве кога ќе пуштиш клима цела кола се треси кога работи во место
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #147 на: 17 Јули 2017, 17:04:32 pm »
зависи дали е уклучено клима со вибрации или на сајлент

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #148 на: 17 Јули 2017, 17:10:55 pm »
На оние без турбо, вибрира цела кола
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #149 на: 17 Јули 2017, 19:05:34 pm »
1.2 ne trese ;-)