Автор Тема: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа  (Прочитано 64463 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #150 на: 17 Јули 2017, 19:06:26 pm »
Дали на овие 1.0 турабшиве кога ќе пуштиш клима цела кола се треси кога работи во место

Nope

Добива на комодитет :D
Нема да се потиш и пријатно ке се чувствуваш
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #151 на: 17 Јули 2017, 20:06:34 pm »
1.0,1.2тси,тце,екобуст ги признавам само како замена за 1.4 атмо,за друго сега засега да не се убедуваме и се разбира зависи за која цена.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #152 на: 17 Јули 2017, 20:14:37 pm »
И 1.6 атмо (освен ветакот на хонда) :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #153 на: 17 Јули 2017, 20:59:00 pm »
"However, hills, speed and heavy loads show up the engine's relative lack of torque (although the turbo will over boost from 170 to 200Nm for 30 seconds) and drag the performance down. Overtaking, pulling out of sharp turns, or climbing steep hills often require a couple of down changes, although the engine makes no complaints and happily revs to its 6,500rpm red line. The all-new six-speed gearbox is a gem, too, with finely tuned ratios (less than 2,500rpm at 70mph in sixth gear) and a fluid-feeling gearshift.

With 30kg less in the nose, the Focus feels incredibly light. The handling is much improved over the 1.6-litre petrol, with better turn-in to corners and a supple, comfortable ride. Braking, too, feels more positive, with less nose dive as you apply the anchors. Above all the Focus is really quiet and refined. Lift off the accelerator, and with less engine braking than the four-cylinder units, the Focus simply keeps rolling."

read:http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus/18601/ford-focus-10-litre-ecoboost

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #154 на: 17 Јули 2017, 22:21:26 pm »
Да ви дадат на невидено октавија 1.0 тси со ДСГ да повозите, 90% ќе се посерете во гаќи од среќа мислејќи возите 2.0 тси :D

ааааа пази да не.  можда некој пензионер, што возел југце, или фиќо или буба што си ја купил како ерген... шкода октавија со 1.0 тси со дсг... ма и со по 5 дсг и 10 турбини и што сакаш тури му, 1.0 е 1.0... ќе биде малку по моќен, ама начелно ќе биде стара баба, што нема сила ни да престигне како што треба нити да забрза како што треба. да не се лажеме... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #155 на: 17 Јули 2017, 22:22:39 pm »
Lol

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #156 на: 17 Јули 2017, 22:24:27 pm »
1.0,1.2тси,тце,екобуст ги признавам само како замена за 1.4 атмо,за друго сега засега да не се убедуваме и се разбира зависи за која цена.

тоа е тој муабет... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #157 на: 17 Јули 2017, 22:29:16 pm »

Ауто кида братее!!   ;D ;D Можи да е и побрз малце од мојот атмосверец со 115 коња

п.с од 160 па натаму намерно е во slowmotion видеото  ::)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #158 на: 17 Јули 2017, 22:48:37 pm »
Дали на овие 1.0 турабшиве кога ќе пуштиш клима цела кола се треси кога работи во место

Не, али делува ко да си кренал рачна. ;D

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #159 на: 17 Јули 2017, 22:56:25 pm »
На цитроен Ц1 со 1.0 атмо па и во пежо 301 1.2 атмо има доста вибрации во таа ситуација.  На цитроенот кога ќе изгаси компресорот делува како буст да си добил :D

Во ценовникот за октавија 1.4 тси со 150кс е 1200 евра поскап од ова прпалчево 1.0
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #160 на: 17 Јули 2017, 23:12:19 pm »
 Тие 1200Еур би биле најдобрата инвестиција во кола, кога некој би ја купувал. Не е само мотор. Добиваш подобро подвозје, кочници итн.
Не секогаш разликата во цена го прави само моторот. Но нашите а и повекето абдали на продажба тоа не го напоменуваат .. сите зјапаат во потрошњата.

Зборам за обичен неинформиран купец што зема кола до 15000е рецимо, а не стрикно октавија со тој и тој мотор ..

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #161 на: 18 Јули 2017, 07:15:34 am »
Да ви дадат на невидено октавија 1.0 тси со ДСГ да повозите, 90% ќе се посерете во гаќи од среќа мислејќи возите 2.0 тси :D

ааааа пази да не.  можда некој пензионер, што возел југце, или фиќо или буба што си ја купил како ерген... шкода октавија со 1.0 тси со дсг... ма и со по 5 дсг и 10 турбини и што сакаш тури му, 1.0 е 1.0... ќе биде малку по моќен, ама начелно ќе биде стара баба, што нема сила ни да престигне како што треба нити да забрза како што треба. да не се лажеме... ;)
Па тоа ми е зборот. Многу луѓе не седнале да повозат ништо појако од 1.6 атмо бензинец и кога ќе им спомнеш 1.0 турбо се фаќаат за глава, а перформансите се исти или подобри кај 1.0.

 Тие 1200Еур би биле најдобрата инвестиција во кола, кога некој би ја купувал. Не е само мотор. Добиваш подобро подвозје, кочници итн.
Не секогаш разликата во цена го прави само моторот. Но нашите а и повекето абдали на продажба тоа не го напоменуваат .. сите зјапаат во потрошњата.

Зборам за обичен неинформиран купец што зема кола до 15000е рецимо, а не стрикно октавија со тој и тој мотор ..

Секако дека тие 1200 евра се најдобра инвестиција, но да те поправам конкренто кај октавија и кај 1.4 и кај 1.0 нема никаква разлика во подвозје. Позади нема мултилинк, само рс моделите имаат и оние новине 1.8тси со 180кс. За кочници незнам, можеби си во право.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #162 на: 18 Јули 2017, 09:07:23 am »
И кој е вердиктот сеа за човеков што побара совет? Излеа читајќи не реши да купи чисто нов внес со всички екстри :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #163 на: 18 Јули 2017, 09:16:20 am »
И кој е вердиктот сеа за човеков што побара совет? Излеа читајќи не реши да купи чисто нов внес со всички екстри :)

Елантра.


Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #164 на: 18 Јули 2017, 09:18:39 am »
И кој е вердиктот сеа за човеков што побара совет? Излеа читајќи не реши да купи чисто нов внес со всички екстри :)

Елантра.


За вкусови не се расправа, по нив се плука.