Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
Да имам Матиз и да ми троши 9 литра па и вода нека е ќе го фрлам у Вардар !
ja возев џам нова астра 1.4т и не дека нешто се подмочав од возбуда... фино влече, ама пак го има типичниот бензињарски ambiguity докај 3000 рпм. за на аутопут можда. за низ град - не фала
The 1.4 TSI is one of only four engines available at launch time. The others are the entry-level 84bhp 1.2 TSI, the pragmatic 104bhp 1.6 TDI and the 148bhp 2.0 TDI. The choice between petrol and diesel is harder than ever, as the gap between them in terms of efficiency and performance is closing. But in either iteration the new Golf is both a great highway cruiser and an entertaining B-road bruiser. You can paddleshift DSG into fifth or sixth and let the torque wave wash you from crest to brow, or you can dive deep into second and third gear territory from where the TSI unit will rev happily to 6500rpm. At the end of the end of the day the petrol version feels fractionally more light-footed, chuckable and responsive than the diesel. Its broader rev band and the extra gear marginally outflank the 2.0 TDI’s 52lb ft torque advantage.http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Volkswagen-Golf-14-TSI-2013-CAR-review/
Цитат: Sportex на 09 Април 2013, 22:08:37 pmДа имам Матиз и да ми троши 9 литра па и вода нека е ќе го фрлам у Вардар ! Затоа го немаш, бидејки тоа е во Imagination of the Лоши патишта.
Цитат: filipv на 09 Април 2013, 21:02:30 pmja возев џам нова астра 1.4т и не дека нешто се подмочав од возбуда... фино влече, ама пак го има типичниот бензињарски ambiguity докај 3000 рпм. за на аутопут можда. за низ град - не фалаЕ овие моторчиња најверојатно се и ќе бидат многу присутни во турнг колите кои ќе се продаваат кај нас. Јас не кажувам да возите со памперса да не ги мокрите седиштата, но овие мотори се директно конкурентни на 2.0 TDI во слично куповниот сегмент.
Цитат: Falangasaurus на 09 Април 2013, 22:15:19 pmЦитат: Sportex на 09 Април 2013, 22:08:37 pmДа имам Матиз и да ми троши 9 литра па и вода нека е ќе го фрлам у Вардар ! Затоа го немаш, бидејки тоа е во Imagination of the Лоши патишта.Многу ми е мака дека покрај една јапонска и една германска кола немаm едно корејско шпоретче !
Цитат: Sportex на 09 Април 2013, 22:20:39 pmЦитат: Falangasaurus на 09 Април 2013, 22:15:19 pmЦитат: Sportex на 09 Април 2013, 22:08:37 pmДа имам Матиз и да ми троши 9 литра па и вода нека е ќе го фрлам у Вардар ! Затоа го немаш, бидејки тоа е во Imagination of the Лоши патишта.Многу ми е мака дека покрај една јапонска и една германска кола немаm едно корејско шпоретче ! Немој да ти биде мака. Ја уживам во економичност и за тебе.
Цитат: bramovsk на 09 Април 2013, 22:17:01 pmЦитат: filipv на 09 Април 2013, 21:02:30 pmja возев џам нова астра 1.4т и не дека нешто се подмочав од возбуда... фино влече, ама пак го има типичниот бензињарски ambiguity докај 3000 рпм. за на аутопут можда. за низ град - не фалаЕ овие моторчиња најверојатно се и ќе бидат многу присутни во турнг колите кои ќе се продаваат кај нас. Јас не кажувам да возите со памперса да не ги мокрите седиштата, но овие мотори се директно конкурентни на 2.0 TDI во слично куповниот сегмент. добар виц :-)
Цитат: Falangasaurus на 09 Април 2013, 22:22:52 pmЦитат: Sportex на 09 Април 2013, 22:20:39 pmЦитат: Falangasaurus на 09 Април 2013, 22:15:19 pmЦитат: Sportex на 09 Април 2013, 22:08:37 pmДа имам Матиз и да ми троши 9 литра па и вода нека е ќе го фрлам у Вардар ! Затоа го немаш, бидејки тоа е во Imagination of the Лоши патишта.Многу ми е мака дека покрај една јапонска и една германска кола немаm едно корејско шпоретче ! Немој да ти биде мака. Ја уживам во економичност и за тебе. Бухааааа.... Па АСХ от троши помалку од твојот Матиз а го собира у гепекот кај мене !