Автор Тема: Практичност кај возилата - хеч vs останати  (Прочитано 17577 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #45 на: 13 Јуни 2017, 23:55:00 pm »
Страшно.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10409
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #46 на: 13 Јуни 2017, 23:55:58 pm »
Луки..ова Стонси кога ќе ме викнат или Пинк Флојд ако се соберат пак.
А оти, што им фали ними... тоа си им е службена тезга ауто... вањда колективно на цел бенд...
Стоунси не верувам баш дека се бафтаат со тегнење опреми, кој знае во што се возат :)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #47 на: 14 Јуни 2017, 00:01:20 am »

Ако е инцидентно и ти треба за роад трип, донекаде држи вода. А и те разбирам за врткањето у Скопје. И ја кружам у 3-4км секој ден и многу е подобро коа имаш градско возило и не се замараш со брод низ скопскиве улици.
Јас, лично, би ги дал тие 6000 у старт и би се мачел со октавијата пре него да ја рентам. А дека, после 10 години ќе ги имаш тие 6000 евра потрошено на амортизација, точно е.

Ќе ја купиш октавијата 15800 рецимо, ако е 1.4 тси :), и ќе ја шитнеш 6000 после 10 години.

Шо знам.

Давам 6000 евра учество, купувам Октавија. 9800 ги плаќаш на рати 6 години. Без камата ти е 1633 годишно, со камата нека бидат 1800.

6000+6х1800=16800 за 6 години додека не ја исплатиш колата.

Ако ја продадеш после 6 години, ќе ја дадеш за 7000 евра. Си изгубил 16800-7000=9800 евра

Ако во тие 6 години си рентал Октавија по 15 дена годишно кога реално си имал потреба, ќе си плател 15х50х6=4500 евра.

И во двата случаи се возиш со Октавија, во првиот случај си опрчил 16800 бруто, и си изгубил 9800 при продажба.

Во вториот случај си потрошил 4500 евра.

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1664
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #48 на: 14 Јуни 2017, 00:04:45 am »

Ако е инцидентно и ти треба за роад трип, донекаде држи вода. А и те разбирам за врткањето у Скопје. И ја кружам у 3-4км секој ден и многу е подобро коа имаш градско возило и не се замараш со брод низ скопскиве улици.
Јас, лично, би ги дал тие 6000 у старт и би се мачел со октавијата пре него да ја рентам. А дека, после 10 години ќе ги имаш тие 6000 евра потрошено на амортизација, точно е.

Ќе ја купиш октавијата 15800 рецимо, ако е 1.4 тси :), и ќе ја шитнеш 6000 после 10 години.

Шо знам.

Давам 6000 евра учество, купувам Октавија. 9800 ги плаќаш на рати 6 години. Без камата ти е 1633 годишно, со камата нека бидат 1800.

6000+6х1800=16800 за 6 години додека не ја исплатиш колата.

Ако ја продадеш после 6 години, ќе ја дадеш за 7000 евра. Си изгубил 16800-7000=9800 евра

Ако во тие 6 години си рентал Октавија по 15 дена годишно кога реално си имал потреба, ќе си плател 15х50х6=4500 евра.

И во двата случаи се возиш со Октавија, во првиот случај си опрчил 16800 бруто, и си изгубил 9800 при продажба.

Во вториот случај си потрошил 4500 евра.

Не заебаај, не е така. Се зависи како ќе ја купиш колата. Лизинг, кеш, бабата ќе ти ги даде :). Како и да е, те разбрав што сакаш да кажеш иако сумите се релативни. Но, ова е точно само ако гледаш преку логиката 100 дена и 5000 изгубени и 3650 дена и 9000 изгубени.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10950
  • 430i
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #49 на: 14 Јуни 2017, 00:09:35 am »
Ummm..bas gitara vo kufer I bas pojacalo za pocetok? :)
So spustena zadna klupa imam stavano kontrabas, dijagonalno postaven.

Vo hatch...tesko ova.


VW Caddy Life таманка

Eе у томе је штос... Да се пренесеш ко човек и во овој случај, а да не возиш Кеди, Партнер, Берлинго, Пикаса ко секој втор тезгар.  ;D
Кога сум со триото, кај мене во гепек иде куфер од бас, бас појачало, сет чинели, сет палици добош, сајзер и 2-3 торбици со кабли....со спуштена задна клупа секако и скоцкано ала тетрис.

Иначе во темава апсолутен шампион е Шкода Суперб хеч...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Штета што има задни врати. ;D


 

Епа тогаш  Caddy Life Maxi 2.0 tedei R-Line :P

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #50 на: 14 Јуни 2017, 00:10:03 am »

Ако е инцидентно и ти треба за роад трип, донекаде држи вода. А и те разбирам за врткањето у Скопје. И ја кружам у 3-4км секој ден и многу е подобро коа имаш градско возило и не се замараш со брод низ скопскиве улици.
Јас, лично, би ги дал тие 6000 у старт и би се мачел со октавијата пре него да ја рентам. А дека, после 10 години ќе ги имаш тие 6000 евра потрошено на амортизација, точно е.

Ќе ја купиш октавијата 15800 рецимо, ако е 1.4 тси :), и ќе ја шитнеш 6000 после 10 години.

Шо знам.

Давам 6000 евра учество, купувам Октавија. 9800 ги плаќаш на рати 6 години. Без камата ти е 1633 годишно, со камата нека бидат 1800.

6000+6х1800=16800 за 6 години додека не ја исплатиш колата.

Ако ја продадеш после 6 години, ќе ја дадеш за 7000 евра. Си изгубил 16800-7000=9800 евра

Ако во тие 6 години си рентал Октавија по 15 дена годишно кога реално си имал потреба, ќе си плател 15х50х6=4500 евра.

И во двата случаи се возиш со Октавија, во првиот случај си опрчил 16800 бруто, и си изгубил 9800 при продажба.

Во вториот случај си потрошил 4500 евра.

Не заебаај, не е така. Се зависи како ќе ја купиш колата. Лизинг, кеш, бабата ќе ти ги даде :). Како и да е, те разбрав што сакаш да кажеш иако сумите се релативни. Но, ова е точно само ако гледаш преку логиката 100 дена и 6000 изгубени и 3650 дена и 9000 изгубени.

Јас го гледам проблемот тргнувајќи од моите потреби.

Имам голема кола он деманд, која не треба да ја мислам, одржувам, регистрирам, трескам низ Скопје секој ден.

Не мора сите да се согласат со моето мислење.

Парите за рент а кар се исто така трошок на семејниот буџет, како и рата за возило на кредит, лизинг. За моите потреби поефтино ми е да рентам кога ми треба, отколку да давам пари за кредит. Без возило не сум, за реалните потреби секојдневни низ Скопје имам градско возило.

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1664
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #51 на: 14 Јуни 2017, 00:14:38 am »

Ако е инцидентно и ти треба за роад трип, донекаде држи вода. А и те разбирам за врткањето у Скопје. И ја кружам у 3-4км секој ден и многу е подобро коа имаш градско возило и не се замараш со брод низ скопскиве улици.
Јас, лично, би ги дал тие 6000 у старт и би се мачел со октавијата пре него да ја рентам. А дека, после 10 години ќе ги имаш тие 6000 евра потрошено на амортизација, точно е.

Ќе ја купиш октавијата 15800 рецимо, ако е 1.4 тси :), и ќе ја шитнеш 6000 после 10 години.

Шо знам.

Давам 6000 евра учество, купувам Октавија. 9800 ги плаќаш на рати 6 години. Без камата ти е 1633 годишно, со камата нека бидат 1800.

6000+6х1800=16800 за 6 години додека не ја исплатиш колата.

Ако ја продадеш после 6 години, ќе ја дадеш за 7000 евра. Си изгубил 16800-7000=9800 евра

Ако во тие 6 години си рентал Октавија по 15 дена годишно кога реално си имал потреба, ќе си плател 15х50х6=4500 евра.

И во двата случаи се возиш со Октавија, во првиот случај си опрчил 16800 бруто, и си изгубил 9800 при продажба.

Во вториот случај си потрошил 4500 евра.

Не заебаај, не е така. Се зависи како ќе ја купиш колата. Лизинг, кеш, бабата ќе ти ги даде :). Како и да е, те разбрав што сакаш да кажеш иако сумите се релативни. Но, ова е точно само ако гледаш преку логиката 100 дена и 6000 изгубени и 3650 дена и 9000 изгубени.

Јас го гледам проблемот тргнувајќи од моите потреби.

Имам голема кола он деманд, која не треба да ја мислам, одржувам, регистрирам, трескам низ Скопје секој ден.

Не мора сите да се согласат со моето мислење.

Парите за рент а кар се исто така трошок на семејниот буџет, како и рата за возило на кредит, лизинг. За моите потреби поефтино ми е да рентам кога ми треба, отколку да давам пари за кредит. Без возило не сум, за реалните потреби секојдневни низ Скопје имам градско возило.

Се слагам. Затоа дискутираме, да размениме логика. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #52 на: 14 Јуни 2017, 00:17:31 am »
Ummm..bas gitara vo kufer I bas pojacalo za pocetok? :)
So spustena zadna klupa imam stavano kontrabas, dijagonalno postaven.

Vo hatch...tesko ova.


VW Caddy Life таманка

Eе у томе је штос... Да се пренесеш ко човек и во овој случај, а да не возиш Кеди, Партнер, Берлинго, Пикаса ко секој втор тезгар.  ;D
Кога сум со триото, кај мене во гепек иде куфер од бас, бас појачало, сет чинели, сет палици добош, сајзер и 2-3 торбици со кабли....со спуштена задна клупа секако и скоцкано ала тетрис.

Иначе во темава апсолутен шампион е Шкода Суперб хеч...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Штета што има задни врати. ;D


 

Епа тогаш  Caddy Life Maxi 2.0 tedei R-Line
И тоа рентано само за тие 35 дена во годината кога ти треба.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10950
  • 430i
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #53 на: 14 Јуни 2017, 00:23:27 am »
Нема такви за рентање, ќе мора со Суперб да се задоволи

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #54 на: 14 Јуни 2017, 00:28:38 am »
Ако мора да има задни врати, aim higher..



Големо БРАВО за решениево...
Да не спомнувам дека RS7  е побрза од Корвета ЗР1 до 100 ка и на 400 м.  ;D

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #55 на: 14 Јуни 2017, 00:31:28 am »
Абре, каков хот хеч, какве мичке патерине.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #56 на: 14 Јуни 2017, 00:36:24 am »
Ако мора да има задни врати, aim higher..
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Големо БРАВО за решениево...
Да не спомнувам дека RS7  е побрза од Корвета ЗР1 до 100 ка и на 400 м.  ;D

Кога веќе "aim higher", aim properly...



Покрај стварите натрпани у А7цава, ќе имаш место и гипс табли да туриш, пар вреќи цемент и троа фуг маса.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #57 на: 14 Јуни 2017, 00:39:45 am »
Купе линија ми е фетиш...али  сакам да е и практична.
Малку автомобили го имаат тоа денес.




Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #58 на: 14 Јуни 2017, 00:47:11 am »
Купе линија ми е фетиш...али  сакам да е и практична.
Малку автомобили го имаат тоа денес.

Say no more...



Цитат
The first generation (E71) was released for sale in April 2008 for the 2009 model year The X6 was marketed as a Sports Activity Coupé (SAC) by BMW.

Ем практично е знаеш, јер СУВ, кросовер, кај Спорт па уште и Активити, ти реков ми рече...































The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7372
Одг: Практичност кај возилата - хеч vs останати
« Одговори #59 на: 14 Јуни 2017, 01:00:21 am »
102,5 % си во право....
Инаку гофон ми е мал, ама ептен мал од кога се роди малава, патуваме да речам еднаш месечно низ мк, едно кафе да кинисаш да пиеш во друг град ти треба колича каши маши пелени мелени ау...

2ца машки, 2 девојки = 4 торбици/куфери + 4 ранци/ташни минимум- за на одмор нели, фрижидерче и нешто слично. Сетоа тоа ни собра во голф 5. Дестинација Суто Море, Црна Гора.

Хот хеч си е таман, за 95% од луѓето. Да не ги цитирам сликите што ги ставил Зеро погоре.