Автор Тема: Издувување на мотор при високи вртежи (или италијански тунинг)  (Прочитано 56326 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Да не објаснувам на долго и широко, СмениУље е бајаги у криво (односно не е у право) EGR-от нема врска со регенерација на DPF-от. Првенствено намената на EGR е да ги намали штетните NOx гасови, а не PM честиците. За PM е задужен DPF-от. По судови се за друго, затоа што производителите викаат „ние задоволувме одредени еко стандарди“, кад оно, тоа го прават со лажење, односно софтверот „открива“ кога е на тест бенч и активира „компатибилни сме“ мод на работа. А у реалноста „чади ко голф дизел“..
@Simo - Carrier159  исто твоите констатации за еко стандарди итн се површински сфатени, производителите се баш на тоа на суд за што подоле напишав, дека во моторменаџментот имаат софтверски вграден систем за затварање на агр вентилот над 3-3200 рпм. Тоа американците го открија и поради тоа сега се судат, според законодавството такво софтверска кочница за АГР вентилот не смее да има и затоа наложуваат софтверски апдејт да тоа се избрише во моторменаџментот, затоа се судат за ништо друго.
тоашто ти го нарекуваш еко модус тоа е стандартизирана драјв програма пропишана од еу норма која треба да симулира некоја си просечна вожња не просечен европеец читај дрнкање на колата до 300рпм. таа симулација се прави во затворен простор на трака и се мерат издувните гасови и се категоризира колата, така да сите тие производители на тој еу норм тест поминуваат без проблем.
од друга страна производителите викаат колите ги поминуваат пропишаните тестови и од легален аспект се чисти. но ги фатија дека софтверски го затвараат агрот да може не дај боже у ситуација да ти треба снага над 300рпм претицување угорница итн да те извади колата да ја имаш цела снага на располагање моторот добива само чист воздух без додатните гасови и нормално има подобра снага... тоа би било да не дужам и оптеретувам простор...
Леле каков фејспалм си акнав после првиот твој пасус.. Чекај вториот да го прочитам...
Ок, го прочитав и вториот уште еден фејспалм си мавнав... идеме на трет....
Трипл фејспалм!




Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1035
  • Best Motors Worldwide
Ако веќе се распуцаваме со „знаење за читање“, ќе прочиташе дека зборуваме за регенерација на ДПФ, а не за ЕГР и неговата функција, веќе кога сакаш да се убацуваш у муабети.
Инаку EGR е кратеница од Exhaust Gas Re-circulation, еве, да ти дадам јас јенглески превод, фала за германскиот. Јас со резонирање, фала богу, добар сум. Ти како си?
@Simo - Carrier159  битно е како не, темата е талијански тјунинг и зашо механичарите у сервис викаат над 3к да се цепа дизелот ако сакаш да го издуваш, ете баш за тоа дека над 3к затвара софтверски АГРот. значи инжињерти мислеле и на тоа, ако дојде зорт да мора да цепаш батали и еу норми и еко моде и све помил е животот , затоа сега ги судат.
регенерација на дпфот е нус производ во оваа дискусија вметнат џокер каква врска има рег. со талијански тјунинг? нема нели, но ете искоче од негде...
јас сум, фала на прашањето, исто добар и мило ми е што резонираш добро, добар дечко си немам други замерки , но сакам да се дискутира малку попрецизно да се има обзир на напишаното.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1035
  • Best Motors Worldwide
Да не објаснувам на долго и широко, СмениУље е бајаги у криво (односно не е у право) EGR-от нема врска со регенерација на DPF-от. Првенствено намената на EGR е да ги намали штетните NOx гасови, а не PM честиците. За PM е задужен DPF-от. По судови се за друго, затоа што производителите викаат „ние задоволувме одредени еко стандарди“, кад оно, тоа го прават со лажење, односно софтверот „открива“ кога е на тест бенч и активира „компатибилни сме“ мод на работа. А у реалноста „чади ко голф дизел“..
@Simo - Carrier159  исто твоите констатации за еко стандарди итн се површински сфатени, производителите се баш на тоа на суд за што подоле напишав, дека во моторменаџментот имаат софтверски вграден систем за затварање на агр вентилот над 3-3200 рпм. Тоа американците го открија и поради тоа сега се судат, според законодавството такво софтверска кочница за АГР вентилот не смее да има и затоа наложуваат софтверски апдејт да тоа се избрише во моторменаџментот, затоа се судат за ништо друго.
тоашто ти го нарекуваш еко модус тоа е стандартизирана драјв програма пропишана од еу норма која треба да симулира некоја си просечна вожња не просечен европеец читај дрнкање на колата до 300рпм. таа симулација се прави во затворен простор на трака и се мерат издувните гасови и се категоризира колата, така да сите тие производители на тој еу норм тест поминуваат без проблем.
од друга страна производителите викаат колите ги поминуваат пропишаните тестови и од легален аспект се чисти. но ги фатија дека софтверски го затвараат агрот да може не дај боже у ситуација да ти треба снага над 300рпм претицување угорница итн да те извади колата да ја имаш цела снага на располагање моторот добива само чист воздух без додатните гасови и нормално има подобра снага... тоа би било да не дужам и оптеретувам простор...
Леле каков фејспалм си акнав после првиот твој пасус.. Чекај вториот да го прочитам...
Ок, го прочитав и вториот уште еден фејспалм си мавнав... идеме на трет....
Трипл фејспалм!

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
односно софтверот „открива“ кога е на тест бенч и активира „компатибилни сме“ мод на работа.

 ;D ;D брееј антивирус бапнале да открива тест бенчој... ауу  јако јако.... и ај кажи кој тест бенч го открива софтверот просветлуј нас..?
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Да не објаснувам на долго и широко, СмениУље е бајаги у криво (односно не е у право) EGR-от нема врска со регенерација на DPF-от. Првенствено намената на EGR е да ги намали штетните NOx гасови, а не PM честиците. За PM е задужен DPF-от. По судови се за друго, затоа што производителите викаат „ние задоволувме одредени еко стандарди“, кад оно, тоа го прават со лажење, односно софтверот „открива“ кога е на тест бенч и активира „компатибилни сме“ мод на работа. А у реалноста „чади ко голф дизел“..
@Simo - Carrier159  исто твоите констатации за еко стандарди итн се површински сфатени, производителите се баш на тоа на суд за што подоле напишав, дека во моторменаџментот имаат софтверски вграден систем за затварање на агр вентилот над 3-3200 рпм. Тоа американците го открија и поради тоа сега се судат, според законодавството такво софтверска кочница за АГР вентилот не смее да има и затоа наложуваат софтверски апдејт да тоа се избрише во моторменаџментот, затоа се судат за ништо друго.
тоашто ти го нарекуваш еко модус тоа е стандартизирана драјв програма пропишана од еу норма која треба да симулира некоја си просечна вожња не просечен европеец читај дрнкање на колата до 300рпм. таа симулација се прави во затворен простор на трака и се мерат издувните гасови и се категоризира колата, така да сите тие производители на тој еу норм тест поминуваат без проблем.
од друга страна производителите викаат колите ги поминуваат пропишаните тестови и од легален аспект се чисти. но ги фатија дека софтверски го затвараат агрот да може не дај боже у ситуација да ти треба снага над 300рпм претицување угорница итн да те извади колата да ја имаш цела снага на располагање моторот добива само чист воздух без додатните гасови и нормално има подобра снага... тоа би било да не дужам и оптеретувам простор...
Леле каков фејспалм си акнав после првиот твој пасус.. Чекај вториот да го прочитам...
Ок, го прочитав и вториот уште еден фејспалм си мавнав... идеме на трет....
Трипл фејспалм!

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
односно софтверот „открива“ кога е на тест бенч и активира „компатибилни сме“ мод на работа.

 ;D ;D брееј антивирус бапнале да открива тест бенчој... ауу  јако јако.... и ај кажи кој тест бенч го открива софтверот просветлуј нас..?

Седни поднаучи нешто. Прочитај по нешто... Не биди типичен балканец со вакви коментари, не е убаво за дискусиите:

https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_emissions_scandal
 „The agency had found that Volkswagen had intentionally programmed turbocharged direct injection (TDI) diesel engines to activate their emissions controls only during laboratory emissions testing which caused the vehicles' NOx output to meet US standards during regulatory testing, but emit up to 40 times more NOx in real-world driving.[19] Volkswagen deployed this programming software in about eleven million cars worldwide, including 500,000 in the United States, in model years 2009 through 2015.[20][21][22][23]“

https://www.extremetech.com/extreme/249891-vws-diesel-defeat-devices-finally-located-cracked-wide-open
"During emissions standards tests, cars are placed on a chassis equipped with a dynamometer, which measures the power output of the engine. The vehicle follows a precisely defined speed profile that tries to mimic real driving on an urban route with frequent stops. The conditions of the test are both standardized and public. This essentially makes it possible for manufacturers to intentionally alter the behavior of their vehicles during the test cycle. The code found in Volkswagen vehicles checks for a number of conditions associated with a driving test, such as distance, speed and even the position of the wheel. If the conditions are met, the code directs the onboard computer to activate emissions curbing mechanism when those conditions were met."

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17443
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
ЕДИТ: Додека пишував, Симо со линкови го потврдил истово.

Кратко да ти објаснам, ако те интересира стварно - земи прогуглај.

Компјутерот константно го чита аголот на воланот, брзината, вртежите, сите сензори и така натаму (live data). Кога компјутерот ќе забележи вредности за агол, вртежи, брзина кои не се менуваат подолго време (такозвани тест бенч услови каде колата е на dyno, тркалата се вперени право и фиксирани таму поради ролерите на дајното, се движи со постојана брзина и одржува постојани вртежи), компјутерот го забележува тоа и прави некоја „магија“ со филтрите, горивото, воздухот, што ти ја знам и поради тоа покажува ниски вредности.

Технички, ти сам можеш да најдеш TDI Голф, Пасат или било кое од возилата што имаат таков cheat и да постигнеш ниско загадување. VW беше фатен со тоа што истражувачите ја возеле колата преку 3000 километри, инструментите покажувале дека низ ауспух излага канцер, а кога ќе ја ставеле на dyno и ќе ја тестирале по test bench услови, емисиите биле патос ниски.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
и сега како да направам голфон да вади такви резултати ? да не ми лепат лепенки ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
и сега како да направам голфон да вади такви резултати ? да не ми лепат лепенки ?
Ич да не ти чуе :) Кај нас сите голфови се „зелени“ :)

(внеси го ВИН-от на твојот голф тука: https://www.vwdieselinfo.com/ ако ти се појави плава линија на тестот за трудноќа, во официјален сервис ќе ти го апгрејднат за џабе.)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Ами ќе се појави, од 96-та... Него чаре некое. Ем со друг (атестиран) мотор е... Да му кла некој адитив, да го дупна ауспухон што било нешто ....

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Наполни го лонецот со цик-цак ;D

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Хехе се мислев био дизел или зејтин од сончоглед ко демек почисти.
Инаку ова со дпф, што е логикава ко пру рег2нерација пак ќе излезат црнеалите? Или дур мери е работава?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Работава е турбо бензинче ..

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
дравје за 10 год ќе бидне и турбо плинче :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
@Simo - Carrier159 уште се објаснуваш со ликов? Гледаш не ја примил дневната доза...

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Ти ја прими?
Ааа со друг се расправал.... Извини...
Дека ја покасно ги пија се препознав ....
« Последно менување: 30 Ноември 2018, 09:44:57 am Bicikle »

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1035
  • Best Motors Worldwide
ЕДИТ: Додека пишував, Симо со линкови го потврдил истово.

Кратко да ти објаснам, ако те интересира стварно - земи прогуглај.

Компјутерот константно го чита аголот на воланот, брзината, вртежите, сите сензори и така натаму (live data). Кога компјутерот ќе забележи вредности за агол, вртежи, брзина кои не се менуваат подолго време (такозвани тест бенч услови каде колата е на dyno, тркалата се вперени право и фиксирани таму поради ролерите на дајното, се движи со постојана брзина и одржува постојани вртежи), компјутерот го забележува тоа и прави некоја „магија“ со филтрите, горивото, воздухот, што ти ја знам и поради тоа покажува ниски вредности.

Технички, ти сам можеш да најдеш TDI Голф, Пасат или било кое од возилата што имаат таков cheat и да постигнеш ниско загадување. VW беше фатен со тоа што истражувачите ја возеле колата преку 3000 километри, инструментите покажувале дека низ ауспух излага канцер, а кога ќе ја ставеле на dyno и ќе ја тестирале по test bench услови, емисиите биле патос ниски.

изгледа секој си меле на своја воденица, морам да допрецизирам дека моите коментари се однесуваа за дизел моторите на бмв, но сето тоа е опфатено во темата софтверски моторменаџмент. како што и претходно реков, кај БМВ софтверот го затвора АГР вентилот и по тој основ се покачуваат вредностите, за што се водат и постапките против бмв во германија.

за ФАУВЕ не знам, и не сакам да навлегувам во дискусија за тоа, но кај БМВ е дефинитивно само тоа.

https://www.zdf.de/verbraucher/wiso/dieseskandal-hinweise-auf-abschalteinrichtungen-bei-bmw-100.html

"The Federal Motor Transport Authority (KBA) investigated the model BMW 320d Euro 6 and carried out its own measurements: "Under normal operating conditions, the exhaust emissions on the chassis dynamometer and also on the road are not objectionable and no inadmissible defeat devices could be detected German: www.europarl.europa.eu/factsheets/3_2_3_de.htm The results obtained with the German Environmental Aid for NOx emissions are due to abnormal operating conditions and there is no reason to take action."

"BMW has so far stated that it does not use defeat devices for diesel vehicles. Measurements commissioned by the ZDF business and consumer magazine WISO have now shown that a BMW 320d (2016 first registration) of the Euro 6 emissions standard shuts off exhaust gas recirculation under certain conditions. This has confirmed additional measurements at TÜV Nord.

For example, the vehicle switches the exhaust gas recirculation rate to zero at higher engine speeds, causing the emissions of harmful nitrogen oxides (NOx) to rise sharply. In the New European Driving Cycle (NEDC), the measured BMW is well below the NOx limit of 80 mg / km in the laboratory test, even if the driving cycle is driven at a speed increased by ten percent.

In the case of the same driving style on the road, however, the NOx emission value in the out-of-town part of the NEDC is significantly above the limit value. Compared to the TÜV measurements, the NOx emissions in the out-of-town part of the NEDC were higher by a factor of 7.2 in road measurements. This was the result of measurements by the Emission Control Institute of Deutsche Umwelthilfe. After that, not only the speed, but also the torque is decisive for whether the exhaust gas recirculation is switched on or off."

https://www.zdf.de/nachrichten/heute/nach-wiso-bericht-verkehrsministerium-ueberprueft-bmw-abgaswerte-100.html

ZDF WISO had reported with reference to measurement results of a tuning expert and the German Environmental Aid (DUH) that also BMW uses an illegal shutdown device for the emission control. DUH testers measured up to seven times more nitric oxide emissions in a new BMW 320 Diesel on the road than in the laboratory. However, if they follow the official test cycle in the laboratory, the measured values ​​remained below the legal limits.Exhaust gas cleaning switches off at 3,500. Reason is that the engine control of the diesel at more than 3,500 r per minute off the exhaust gas purification, said the environmental aid. DUH boss Jürgen Resch said the measurement results are "very clear evidence that there are inadmissible defeat devices in the engine control software."The Federal Ministry of Transport said in the afternoon that the in-house investigation commission had commissioned the responsible Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) immediately after becoming aware of the allegations with investigations.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)