Автор Тема: Издувување на мотор при високи вртежи (или италијански тунинг)  (Прочитано 56328 пати)

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Па толку нели кошта друга Нубира да си земе 😃

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Дури и повеќе од нова исто годиште.

Се слушнав пак за подетално, едниот клип бил поткршен, требало тој да се извади, да се обработи лежиштето на клипот дека имало линии кај што се движел, ама па со тоа се проширувал отворот, па затоа се ставале поголеми клипови за прва специјала, ама па морало 4 да се сменат.

Најдов еден мотор 350 евра, 2 години колата не е возена, ама демек тој ја палел еднаш неделно да проработи малце


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6599
Многу некако ти бара мајсторот. За пежо 1.9 обичен дизел, комплет ремонт, исто менување на сите 4 клипови пошто требаше да се буши една специјала, сосе рака мајсторот бараше 400 или 450 евра. Некако многу 1000 евра.
Земи барај си ги сам деловите, распрашај се по повеќе мајстори.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Дури и повеќе од нова исто годиште.

Се слушнав пак за подетално, едниот клип бил поткршен, требало тој да се извади, да се обработи лежиштето на клипот дека имало линии кај што се движел, ама па со тоа се проширувал отворот, па затоа се ставале поголеми клипови за прва специјала, ама па морало 4 да се сменат.

Најдов еден мотор 350 евра, 2 години колата не е возена, ама демек тој ја палел еднаш неделно да проработи малце
Па и 1 месечно да ја пали супер е.
Кај мене колите и по 3-4 месеци не се возат кога не сум во Мк.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5003
  • The Spartan General
Па и 1 месечно да ја пали супер е.
Кај мене колите и по 3-4 месеци не се возат кога не сум во Мк.

Кај и да е, ќе положи сестра ти. Ќе им прави италијански тјунинг во прва, втора и трета.  ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Опелот е продаден 😂
Фиато е на Бг табли 😃
Мирно спавам 😉

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138

Најдов еден мотор 350 евра, 2 години колата не е возена, ама демек тој ја палел еднаш неделно да проработи малце
Ова веќе звучи како интересна варијанта, провери, види...

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
1000е???
Па 1.9тди да ти стави нема да те фати толку...  :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1035
  • Best Motors Worldwide
кога во сервис се прави форсирана регенерација на дпф, обртаите преку компјутер се држат на 3500 вртежи едно 10-тина минути, притоа во системот се додава екстра гориво, за да согори она што е задржано во дпф-от. Ако сакаш на отворено да симулираш нешто слично, треба барем да држиш 3.5к обртаи (екстра гориво не можеш да турнеш у системот).

И на автопат, ако константно брзината е поголема т.е обртаите се над 2000-2200 се случува регенерација, самиот систем најверојатно си додава гориво затоа што во моментот на регенерација моменталната потрошувачка се качува повеќе од дупло. Проверено ми е неколку пати затоа што често моменталната ми е на дисплеј. Ваљда затоа што моторот е оптеретен. Најдобро е барем еднаш неделно да се патува некаде со колата, 100+ км затоа што со кратко издувување може да се затне уште повеќе, затоа што ќе се прекине започнатата регенерација, неколку пати така и дпф-от бетон ќе биде




Sent from my Samsung s8+ using Tapatalk
@MAPJAH @Indigo

da se ubacam vo muabetot, AGRot nad 3200 se zatvora i se regulira toa softwarski preko motor menadzement bidejki motorot misli deka na vozaccot mu treba sila i zabrzuvanje (preticuvanje ili ugornica), poradi taa softwarska blokada sega se na sud site vo germanija od vw do daimler i bmw bidejkji na toj naccin izdubnite gasov ne se vrakjaat nazad vo motorot nego odat direktno vo dpf i auspuh.
za izduvuvanje na garezzite vo motorot mora da si nad tie rpm...

za regeneriranje na dpf potrebno e konstantna vozznja nad 90-100kmh na avtopat so podolgo vreme traenje. do 200km se optimalni.



 
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
1. Пасивна регенерација

2. Активна регенерација

3. Присилна регенерација

 :) :) :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Да не објаснувам на долго и широко, СмениУље е бајаги у криво (односно не е у право) EGR-от нема врска со регенерација на DPF-от. Првенствено намената на EGR е да ги намали штетните NOx гасови, а не PM честиците. За PM е задужен DPF-от. По судови се за друго, затоа што производителите викаат „ние задоволувме одредени еко стандарди“, кад оно, тоа го прават со лажење, односно софтверот „открива“ кога е на тест бенч и активира „компатибилни сме“ мод на работа. А у реалноста „чади ко голф дизел“..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1035
  • Best Motors Worldwide
Да не објаснувам на долго и широко, СмениУље е бајаги у криво (односно не е у право) EGR-от нема врска со регенерација на DPF-от. Првенствено намената на EGR е да ги намали штетните NOx гасови, а не PM честиците. За PM е задужен DPF-от. По судови се за друго, затоа што производителите викаат „ние задоволувме одредени еко стандарди“, кад оно, тоа го прават со лажење, односно софтверот „открива“ кога е на тест бенч и активира „компатибилни сме“ мод на работа. А у реалноста „чади ко голф дизел“..
@Simo - Carrier159

да не објаснувам и јас на долго и широко, кој знае да чита е у предност, каде јас погоре напишав дека АГР има врска со регенерација на ДПФот жив ти се???

АГР е кратеница од АбГасРукфурунгсвентил или на германски Abgasrückführungsventil германците тој дел скратено го викаат АГР. Како што можеш да прочиташ во мојата изјава стои дека:
Тој АГР преку софтверот на моторменаџментот се затвара на над 3200рпм и штетните гасови не се враќаат назад во моторот да „догоруваат„ него моторот работи како да не постои АГР. Затоа и механичарите што препорачуваат дување на дизели сите викаат над 3-3500 рпм да се држи моторот баш од таа причина. тоа е едно.

другата моја констатација друже беша за дпф регенерација да не ја пишувам... таму во таа констатација нигде не беше спомнато дека АГРот има директна врска со регенерација на ДПФот.
 
ако имаш проблеми со резонирање не се бави со читање глеј јутјуб... се е објаснето со слика и тон.. шо би се рекло ваљда на сопствените очи ќе им веруваш, пошо на паметот не може секогаш чоек да се ослони...
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Ако веќе се распуцаваме со „знаење за читање“, ќе прочиташе дека зборуваме за регенерација на ДПФ, а не за ЕГР и неговата функција, веќе кога сакаш да се убацуваш у муабети.
Инаку EGR е кратеница од Exhaust Gas Re-circulation, еве, да ти дадам јас јенглески превод, фала за германскиот. Јас со резонирање, фала богу, добар сум. Ти како си?
« Последно менување: 29 Ноември 2018, 23:19:41 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1035
  • Best Motors Worldwide
Да не објаснувам на долго и широко, СмениУље е бајаги у криво (односно не е у право) EGR-от нема врска со регенерација на DPF-от. Првенствено намената на EGR е да ги намали штетните NOx гасови, а не PM честиците. За PM е задужен DPF-от. По судови се за друго, затоа што производителите викаат „ние задоволувме одредени еко стандарди“, кад оно, тоа го прават со лажење, односно софтверот „открива“ кога е на тест бенч и активира „компатибилни сме“ мод на работа. А у реалноста „чади ко голф дизел“..
@Simo - Carrier159  исто твоите констатации за еко стандарди итн се површински сфатени, производителите се баш на тоа на суд за што подоле напишав, дека во моторменаџментот имаат софтверски вграден систем за затварање на агр вентилот над 3-3200 рпм. Тоа американците го открија и поради тоа сега се судат, според законодавството такво софтверска кочница за АГР вентилот не смее да има и затоа наложуваат софтверски апдејт да тоа се избрише во моторменаџментот, затоа се судат за ништо друго.
тоашто ти го нарекуваш еко модус тоа е стандартизирана драјв програма пропишана од еу норма која треба да симулира некоја си просечна вожња не просечен европеец читај дрнкање на колата до 300рпм. таа симулација се прави во затворен простор на трака и се мерат издувните гасови и се категоризира колата, така да сите тие производители на тој еу норм тест поминуваат без проблем.
од друга страна производителите викаат колите ги поминуваат пропишаните тестови и од легален аспект се чисти. но ги фатија дека софтверски го затвараат агрот да може не дај боже у ситуација да ти треба снага над 300рпм претицување угорница итн да те извади колата да ја имаш цела снага на располагање моторот добива само чист воздух без додатните гасови и нормално има подобра снага... тоа би било да не дужам и оптеретувам простор...
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)