Автор Тема: Издувување на мотор при високи вртежи (или италијански тунинг)  (Прочитано 57086 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
What @MAPJAH  said, колата влага у мод „регенерација“ доколку има дпф. Но, ако нема, не е лошо на гарежот да му помогнеш да излезе со високи обртаи. @Deni, пробано со дизло без дпф, на обиколница од крај до крај, со 3500рпм и легални брзини, температурата на моторот и издувот драстично се зголемува - гарежот си гори ;)

@Indigo, продише цитроенчето. Нов живот осети, 1.8 бензинче, никад невозено над 2500рпм, се освежи, се отвори :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Един благодет од куса 5-та е шо константен италијански тунинг добива реното секое излегување на автопат :)
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Праам италијански тунинг бесплатно- 070 696 969  ;D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Синоќа малку и направив италијански тјунинг на Алфата на обиколница ;D

Преживеавме и јас и таа :D

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Утре ќе ја издувам Бетанија моја...веќе трета недела како не сум ја извадил на отворено. Баш ќе видам дали ќе можам да осетам некаква разлика.

Обично ставам во Sport и спуштам 1 брзина подоле рецимо 3та до 160...додека има услови.

Е сега после тоа да направам и присилно моторно кочење?

Дали ќе се важи ако иде на удолница колата? Рецимо цедење на угорница и после во пониска брзина по удолница.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Треба години градска, па да се осети нешто со издувување :) Ако ја издувуваш секоја недела, на крај може клипњачите некаде да ги бараш ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
4та, 3500 обртаи, аутопут... колку време? Ќе се осети кога ќе почне да чисти/регенерира дпф?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
2700-800 рпм, и пичи си. Ако му треба, моторот сам ќе си пушти регенерација, без да те обавести :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4998
Дека регенерира ќе видиш на дијагностика температурите на дпф или може евентуално на борд моменталната потрошња да ја покачи

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Оукеј ондак ќе си возам примерно :)


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Оукеј ондак ќе си возам примерно :)

6-та и 3500рпм ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
2700-800 рпм, и пичи си. Ако му треба, моторот сам ќе си пушти регенерација, без да те обавести :)

Пред некое време малце ја здивев, возев преку 140 солиден дел од патот (155 км)... Можно е тогаш да си направил регенерација на дпф? Ништо не ми покажа на дисплеј, а моменталната потрошња не беше репер односно, на тие брзини, не знам дали ми зголемила и колку, пошо не знам колку би била во нормални услови.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
И во Бетанија нема индикатор за регенерација освен повисоки обртаи од нормално (така викаат на форуми) ама до сега не сум приметил, најверојатно бидејки секој пат кога ја вадам на отворено ја цедам убаво.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Јас по звук ја познавам кога ќе ми уклулчи. Истото го праеше и Зафирата (таму и на борд ми кажуваше драстично зголемена потрошувачка тие 10 километри возење.

Кај BMW-то, само звук слушам и ништо повеќе. До сеа 2-3 пати се има уклучено. Само еднаш беше на отворено да ја издувам тро. Цело време низ град ќе се запали а треба да паркирам.

Пред некое време малце ја здивев, возев преку 140 солиден дел од патот (155 км)... Можно е тогаш да си направил регенерација на дпф?

Немој пополека. Слушам во Германија лоши биле патиштата да возиш цело време над 140

;D ;D ;D

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4998
Точно и звук менува, но тоа ќе го приметите во место. На автопат незнам баш дали ќе се примети?
Интересен е процесот на регенерација го имам гледано и на обуки во Бош кога сум бил, има додатни впрскувања и целосно поместено е палењето со цел покасно да се случи палење односно температурата да ја крене во издувниот систем(при стацинарна регенерација на октавиата која беше тест возило крена 650 степени целзиусови)