@igooor07 , кога во сервис се прави форсирана регенерација на дпф, обртаите преку компјутер се држат на 3500 вртежи едно 10-тина минути, притоа во системот се додава екстра гориво, за да согори она што е задржано во дпф-от. Ако сакаш на отворено да симулираш нешто слично, треба барем да држиш 3.5к обртаи (екстра гориво не можеш да турнеш у системот). При оваа процедура, температурата на моторот достигнува околу 94-5 степени, а температурата во издувниот систем преминува 200 степени на излез од ауспух!
Затоа викам дека без 3.500, ништо не праиме
Кај бензинци, само ќе го повикам
@bramovsk да објасни што се деси кога го „тјунираше“ тогашниот Citroen ZX 1.8, кој го купи од мој колега кој толку споро вози, што на автопат не крева над 110, а првите оригинални плочки за кочници на цитроенот беа сменети после 140-тина илјади километри.
За време на „италијанскиот тјунинг“ имаше спарклинг шоу на аутопут