Автор Тема: Отстапување на тахометарот во однос на реалната брзина  (Прочитано 7410 пати)

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2071
Мартина, значи ја видов со колку возам тек кога ми искочи типот со палката. Дека ме мерат со радар, не видов, радарот беше одма пред автобуската, на автобуската гужва, типот легнат на хауба и не ги приметив од семафорите кај Влајко. Значи кога ми искача типот со палката јас не намалив туку прво погледнав во брзинометар. Беше меѓу 85 и 90 а ми покажаа на радарот 86.

За да постои алгоритам во радарот не е прекомплицирано, се зима просек од сите производители колку лажат за километражите, па тој се користи. Али пошто се уште не најдов некој цврст и валиден доказ (тврдење на некој тип од Quora ти е подеднакво валидно како и, чисто како пример, твоето тврдење за фланшата, само што е јазикот различен) за толеранцијата на радарите, тогаш ќе се подзамислам.

Друга работа, на форумов има неколку членови кои имаат бајаѓи подлабоки врски во полицијата, па ако сакаат нека ги прашаат сообраќајците што работат со радари па да чуеме нивно мислење на оваа тема. Исто би имало мала веројатност да организираме тестирање на едно возило при различни брзини, мерено со полицискиот радар, со километражата и со ГПС уред, па да ги споредиме брзините.
Ипак не ми се верува дека некој од сообраќајците ќе се нафати да одвои пола саат од своето работно време за да тестираме, али врски и све е можно нели. :)

Таа физиката, т.е. дијаграмот што го посочи во линкот нема никаква поврзаност со темава. Тој само го објаснува и илустрира начинот на пресметка на брзината.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Земи зачисти малце снегот од колата ако не ја возиш ;)
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Значи ја видов со колку возам тек кога ми искочи типот со палката.

Епа да почнеме:

Ти си видел колку возиш во тотално небитен момент од твоето (пре)ценето искуство, затоа што рамномерно праволиниско движење со константна брзина на еден автомобил, во реални услови, НЕ Е МОЖНО. Ти можда си возел 90+ по брзинометар кога тој те измерил на радар а кога си стигнал до нив, брзината веќе си ја намалил, се тоа НЕСВЕСНО.

Ако речеш дека ногата ти е калибрирана и зацементирана и не менуваш брзина на движење затоа што твојата нога е семоќна, значи си најглупото створење што диши воздух и има матичен број. Немој да играш на таа глупа карта.

Али пошто се уште не најдов некој цврст и валиден доказ (тврдење на некој тип од Quora ти е подеднакво валидно како и, чисто како пример, твоето тврдење за фланшата, само што е јазикот различен) за толеранцијата на радарите, тогаш ќе се подзамислам.

Тоа што ти упорно одбиваш да уклучиш проста логика во твоето секојдневно размислување не ме изненадува. Доказ ако сакаш, најди производител на радар и слободно пиши им, јас немам намера да се зафаќам за такви подвизи, особено не покрај фактот со кој викаш дека „би се подзамислил“. Значи ти си толку упорно убеден во твојата глупост што и легитимен доказ нема да те разубеди дека си глуп.

Грешката на тој радар што те фатил тебе единствено можеш да ја бараш во обичајот македонските радари да не се калибрираат пред употреба, и да се проверува калибрацијата после употреба како што изгледа препорачуваат производителите на тие радари.


Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2071
Кога веќе почнавме со директно вреѓање... Абе Мартина, се понашаш ко да имаш добиено. :) А можеби и стварно имаш, кој би знаел шо имаш у гаќи од предна страна (од задна веќе се знае). :*

Значи брзината не ја намалив несвесно, прво погледнав во брзинометарот па после почнав да намалувам и да се престројувам во десно за да застанам.

Убеден сум од моето искуство се додека не ми дадеш конкретен доказ дека е другачије. Ама и јас испаднав глуп пошто се нафатив да се објаснувам со цреп од сортата „Мистер Гугл Паметњаковичи“.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Ти испадна глуп со самото тоа што си убеден дека радар има алгоритам за општо корегирање брзина, кога самата улога на радарот е ПРЕЦИЗНО мерење на брзина на движење.

Ти биди си убеден во твоите глупости што ги нарекуваш искуство, само немој да грешиш душа и да мислиш дека тоа е универзална вистина (звучиш глупо). Доказот знаеш каде да го побараш, кај производителите на радари.

http://www.decaturelectronics.com/

http://www.mphindustries.com/

http://www.kustomsignals.com/

http://www.geolux-radars.com/

Powered by Google

Отсутен BraneMKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 978
Замолувам некој админ доколку е можно да отвори нова тема за радари и да ги премести тие мислења.

Благодарам :)

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2639
 Отварам форум гледам нова тема. Автор јас. И така тема сум отворил без да знам ;D ;D Ами ајде нека е :D
Терајте сега слободно без ограничување, на аутобан сте.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Најпогодно беше да се „пресече“ од твојот пост.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Отварам форум гледам нова тема. Автор јас. И така тема сум отворил без да знам ;D ;D Ами ајде нека е :D
Терајте сега слободно без ограничување, на аутобан сте.



Честито! Со здравје да си ја куцаш! ;D


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Дупли пост, ама ако..

Еве чисто за да се тера дискусијата во правилна насока (Мартин и Влацки, опрајте се, и не почнувајте со „он прв почна“ драми. Не сте деца.):

Многу брзинско гуглање, и дојдов до ова:

https://www.thrillist.com/cars/your-speedometer-is-wrong-speed-calibration-inaccuracy-in-german-american-and-japanese-cars

Од таму, најважно е ова:

„The European Union requires adherence to UN ECE Regulation 39. It’s a lot of math, but the simple version is that no speedometer can read slower than the actual speed. Ever. On the high side, it’s allowed to read up to 10% above the actual speed plus four or six kilometers per hour, depending on the type of vehicle.“

Ова лично го искусив на враќање од Worthersee, кога низ Хрватска го стиснав Голфот „до даска“. На борд покажуваше дека возам 218, по GPS си покажуваше 206 - колку што впрочем е и максималната брзина на Голфот.

Еве го и европскиот закон.

Ова се поклопува одлично со она што го збориме веќе неколку страни. Брзиномерот не смее да покаже дека се движиш поспоро од она што се движиш. И тоа е логично. Побрзо може, ама поспоро не. Се надевам дека на сите ви е јасно зошто.

Плус, јасно е и зошто ова е заштита против казни - ја мислам дека сум фраер што вози 80 низ град, уствари возам 75. Оп, нема казна, барем не толку голема. ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Значи пак си фраер :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
многу зависи и од гумите и бандажите дали се оригиналните ОЕМ или поголеми/помали.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Мислам дека му стана јасно на мојот соговорник тоа. Сега пробуваме да му објасниме дека радарите кои ја мерат брзината на возилото - оперирани од човек, не камери - немаат, и не смеат да имаат никакво отстапување, нити позитивно нити негативно од фактичката брзина со која се движи возилото. Затоа што оваа проблематика е неизмерно битна во сите европски држави и САД, радарите се калибрираат НА НУЛТА ТОЛЕРАНЦИЈА пред секоја употреба и нивната калибрација се проверува по завршетокот на секоја смена на радарот. Доколку радарот отстапува од вредностите, тој радар НЕ СЕ КОРИСТИ.

Е сеа, бидејќи неговото искуство вика дека радарот има алгоритми (?!) ние сите ќе му се поклониме на семоќниот Влатцки и ќе прифатиме дека тоа негово искуство е универзална вистина исклесана на камен во древните пештери во Сулавеси, Индонезија.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
...

Зошто во тој случај на запад ти кинат некои 4-5% од брзина на честитките од камерите?
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Во германија вака е: The measurement tolerance rules say that 3 km/h are deducted at speeds below 100 km/h, over this speed the deduction is 3%

Тоа е толеранција на мерниот инструмент (или грешка подобро), Не постои мерен инструмент кој нема толеранција при мерење. Дали ќе биде 0.1% или 10%, зависи од прецизноста на инструментот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.