Ја зборам тоа што сум го искусил. Значи летово ме измерија 86, стрелката ми беше меѓу 85 и 90, и плус возев истрошени предни гуми кои беа за 2.3% пониски од фабрички пропишаните (155/70/13 се фабричка димензија, а возев 145/70/13).
Очигледно е дека радарот си има некој алгоритам за корекција на брзината, да додаде неколку проценти за да ја намали или нулира толеранцијата кај брзинометрите. Тој процент е верувам некој просек, 3-5%, и зависи од брзината со која што се движиш, бидејќи километражите не крадат исто на 30 и на 100км/ч, рецимо.
@Мартина, ако таквите алгоритми на радарите ги ставаат од фабрика и све тоа е легално, тогаш е недоверлив судски доказ ? Дај ми ти доказ дека не сум во право, побиј го моето тврдење кое се базира врз лично искуство па тек тогаш ќе ме разубедиш.
Ти си возел и си глеал во стрелка па знаеш колку си возел кога те пецнал радарот, така? Тотална глупост. Радар има домет многу подолг од твојата визуелна способност, т.е. ти додека го видиш он веќе 17 пати те измерил и највисоката брзина ти ја запишал.
Недоверлив судски доказ е од причината што ти ја кажав, дека секој производител има различен степен на отстапка од вистинската, реална брзина на движење. Ако радарот има ФИКСЕН алгоритам (а варијабилен алгоритам во радар е прекомплицирано да постои, бидејќи треба да го отчита ВИН бројот на колата, за да види колку твојата кола има фабричка отстапка), оној производител (како Хјундаи во случајов, кој има 8% отстапка на 100 км/ч, и ~13.4% отстапка на 60 км/ч) кој има поглеми отстапки ќе настрада ради тоа што радарот е наштелуван на 3% отстапка.
Или да не го тупиме многу, еве ти еден линк од калибратор/полицаец кој работи со радари и како на почеток на смена го калибрира радарот. Самиот објаснува дека радарот има НУЛА отстапка, и ако радарот има БИЛО КАКВА ОТСТАПКА,
РАДАРОТ НЕ СЕ КОРИСТИ.
https://www.quora.com/What-is-the-margin-of-error-of-police-radarИмаш таму и физики некои, ја не се ни потрудив да ги разберам ама ти ќе се потрудиш верувам.
Е сеа, за во иднина, искуството твое кое многу високо го вреднуваш може ќе биде веродостојно ако ти пробаш да го калибрираш твојот брзинометар, ако пробаш наочари со диоптер соодветен за твојата ќоравост (за да гледаш поубаво во која позиција ти е стрелката), и го повториш експериментот со летање со 86 на Партизанска.
МАЛ ЕДИТ: Прочитав уште малце подоле во линкот што ти го пуштив, и испаѓа дека во било која ситуација, при калибриран радар возачот Е СЕКОГАШ ВО ПРЕДНОСТ со некој км/ч. Значи, не само што радарите немаат отстапки, туку поради физика и геометрија во било кој момент кога радар те мери ти всушност возиш некој км/ч побрзо од напишаната бројка.