Howiz, секој со својот есап. Ни го знаеш есапот на тој што купил кола за да ја преправи на плин, ни знаеш во каква финансиска сотојба се наоѓа. Аргументите не ти се на место. Ниту којзнае колку ја унаказуваш колата, па и да е е така, голем к6р, кола е, нека иде у бестрага лимот, ниту па перформансите се нешто драстично нарушени (воопшто не се).
Некогаш (кај многу луѓе што ги познавам) кола е потреба а не некој лукуз па „ако немаш не купувај“. Некогаш мора да имаш. За да работиш, за да опстојуваш, за да функционираш во средината во која живееш.
Елантра не е голема кола (конкретно за неа се фативме сеа), и предноста е што има голем гепек за да може без проблеми да претрпи измени на плин. Ако мора да поминуваш 2000+ километри месечно, разликата од возење на плин или на бензин, ќе ти плаќа рата за колата. Не е малку.
Разбирам да се мислиш зошто би преправил некоја кола која ти некој ентузијатички момент, ама нормална кола која планираш да ја извозиш и шитнеш, гледаш да ја пројдеш со што помали трошоци во текот на оунеершип-от. Тука е без исклучок најдобра инвестиција плин.