Автор Тема: Gofl MK6 1.6 TDI совет  (Прочитано 18786 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30067
    • CARclub.mk
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #45 на: 21 Октомври 2016, 13:35:43 pm »
Еее, Банза почна да објаснува за VW..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #46 на: 21 Октомври 2016, 13:42:42 pm »
зависи кој голф и кој пасат

во голф 5 и пасат B5 се вградува 2.0, 8 вентилски,  пумпа-бризгалка со 140 коња со ознаки  BMM, BMP. Тој не е „озлогласен“ како 2.0, 16 вентилски, пумпа-бризгалка со 140 кс и ознака BKP, а се вградувал исто во голф 5, но во пасат B6

голф 6 веќе е CR
Сигурен си за Б6? Стар модел е тој бајаги, јас цело време го рачунам тој 2.0 дека не е за купување. Уствари океј е?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #47 на: 21 Октомври 2016, 13:46:11 pm »
најмногу Б6-ки се донесени со маанливи BKP мотори, односно 16-вентилските
8 вентилските се ок

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #48 на: 21 Октомври 2016, 13:50:27 pm »
многу поважно е тоа како е одржуван самиот автомобил, од тоа каква репутација има некој специфичен мотор.

оваа проста релација никако да им влезе меѓу уши на голем број од „ова чини она нечини“ експертите.

Џабе ви е простата релација, кога TSI моторите и покрај беспрекорно одржување јавуваа проблеми со ланчето. Исто така 1.4 TSI моторите со суперчарџер и турбо имаа фалични бобини, и покрај беспрекорното одржување.

Носи ја колата и месечно ако сакаш во сервис, ако од фабрика се крателе кривини и се забушавало со квалитетот на вградените материјали, дефектот ќе се појави.
Ок менуваш ланче и немаш проблем, а најчесто тоа ти го прават под гаранција. Скоро на секој нов мотор или модел на кола се јавуваат детски болести. Сигурно на моделите произведени после увидувањето на проблемот немаат проблем со ланчето.
Познавам луге кои имаат коли со “проблематични“ мотори кои немаат проблем и дгуги со “добри“ кои неможат да ги оправат колите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #49 на: 21 Октомври 2016, 13:51:30 pm »
најмногу Б6-ки се донесени со маанливи BKP мотори, односно 16-вентилските
8 вентилските се ок

Аха. Значи 8в е океј, а 16в само ЦР е океј.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #50 на: 21 Октомври 2016, 13:57:34 pm »
Еее, Банза почна да објаснува за VW..

За жал имам дома еден член на групацијата, а не е Порше, Бентли, Бугати, Ламбо ниту пак Дукати :(
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #51 на: 21 Октомври 2016, 14:37:23 pm »
зависи кој голф и кој пасат

во голф 5 и пасат B5 се вградува 2.0, 8 вентилски,  пумпа-бризгалка со 140 коња со ознаки  BMM, BMP. Тој не е „озлогласен“ како 2.0, 16 вентилски, пумпа-бризгалка со 140 кс и ознака BKP, а се вградувал исто во голф 5, но во пасат B6

голф 6 веќе е CR

8 вентилски и да не можеш да најдеш на пазарот. Сепак и тој не е бе маани. Маслената пумпа и него му откажува и инстантен моторшаден.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #52 на: 21 Октомври 2016, 14:38:43 pm »
зависи кој голф и кој пасат

во голф 5 и пасат B5 се вградува 2.0, 8 вентилски,  пумпа-бризгалка со 140 коња со ознаки  BMM, BMP. Тој не е „озлогласен“ како 2.0, 16 вентилски, пумпа-бризгалка со 140 кс и ознака BKP, а се вградувал исто во голф 5, но во пасат B6

голф 6 веќе е CR

8 вентилски и да не можеш да најдеш на пазарот. Сепак и тој не е бе маани. Маслената пумпа и него му откажува и инстантен моторшаден.




многу поважно е тоа како е одржуван самиот автомобил, од тоа каква репутација има некој специфичен мотор.

оваа проста релација никако да им влезе меѓу уши на голем број од „ова чини она нечини“ експертите.

Џабе ви е простата релација, кога TSI моторите и покрај беспрекорно одржување јавуваа проблеми со ланчето. Исто така 1.4 TSI моторите со суперчарџер и турбо имаа фалични бобини, и покрај беспрекорното одржување.

Носи ја колата и месечно ако сакаш во сервис, ако од фабрика се крателе кривини и се забушавало со квалитетот на вградените материјали, дефектот ќе се појави.
Ок менуваш ланче и немаш проблем, а најчесто тоа ти го прават под гаранција. Скоро на секој нов мотор или модел на кола се јавуваат детски болести. Сигурно на моделите произведени после увидувањето на проблемот немаат проблем со ланчето.
Познавам луге кои имаат коли со “проблематични“ мотори кои немаат проблем и дгуги со “добри“ кои неможат да ги оправат колите.
Во ред е да има детски болести? 10 години ги тестираат тие нови технологии на тфси. Де ланче де турбо на 20.000км. ТОа значи дека моториве не поминале НИКАКВИ тестови во фабрика. Огромна срамота. СО лупа да бараш погоден мотор во VW, до кога со тој 1.9 TDi ќе се вадат. Ги нема веќе.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #53 на: 21 Октомври 2016, 14:44:07 pm »
Детски болести се нормална ствар кај секоја нова технологија. Концепциски е невозможно да се дизајнира тест кој со сигурност ќе предвиди како нешто ќе се однесува на подолг период во иднината.

На првите 1.5 дци им пукаше блок, но последните се скоро без маана.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #54 на: 21 Октомври 2016, 14:52:42 pm »
Ако сите ланчиња цркнале до 50.000, значи дека не ни имало тест фаза. Директно продукција, муштериите ќе тестираат. Извини ама јас да плаќам по 120.000 денари за турбо и ланче не ми паѓа на памет.  И да ќе платам јас, нема да покрие ништо гаранцијата, пошто најверојатно ќе цркне после гарантниот рок, или ако ја купувам на старо најверојатно е со помината гаранција. Истото го направи VW и со прочуените SIemens дизни кои рикаа како сијалици. Дури после 8 години VW призна дека се фалични и понуди бесплатна замена. Тие што си ги смениле на своја рака не добија компензација. Ова за во запад кажувам, кај нас нема никогаш ни да те известат дека требало да ти сменат дизни беспари, може ако имаш пријатели само.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #55 на: 21 Октомври 2016, 15:06:41 pm »
Цитат
На првите 1.5 дци им пукаше блок, но последните се скоро без маана
Nemam vakva informacija dosega nitu slusnato nitu procitano.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #56 на: 21 Октомври 2016, 15:29:41 pm »
Цитат
На првите 1.5 дци им пукаше блок, но последните се скоро без маана
Nemam vakva informacija dosega nitu slusnato nitu procitano.

Ах, ја имам чуено од таксист, што - се разбира - не мора да е точно, само прво ми падна на памет без мислење. Али нема везе, само како илустрација го искористив, не како аргумент.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #57 на: 21 Октомври 2016, 15:45:07 pm »
Лоша илустрација,ке прочита некој ке поверува.1.5дци е супер мотор,а и 1.9дци само првите имаа мака со дизните(1.5),а 1.9 и со турбина.
2.0дци 178кс досега немам сретнато кај нас тој изгледа за западот е.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #58 на: 21 Октомври 2016, 15:52:48 pm »
Во Laguna го има.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 401
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #59 на: 09 Ноември 2016, 02:40:44 am »
После долго барање се одлучив за Голф 6 1.6 тди 105 коња 2010 година. Овие денови треба да го носам во сервис и да детално да го проверат. Голфот има околу 160к пројдено и е добро сочувам визуелно. Ако пројде добро на сервис 99% го купувам. Ме интересира што да се гледа кај овој модел и што најчесто има дефекти. Во смисла да се проверат дизни, турбина и такви работи.
Го пазари Голфов и ако не е тајна до колку успеа да му ја спуштиш цената? Инаку каде и да сервисираш кола немој само во сервисот во Куманово ќе те зафркнат на ситници.