Автор Тема: Gofl MK6 1.6 TDI совет  (Прочитано 18733 пати)

Отсутен BraneMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1080
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #60 на: 09 Ноември 2016, 09:23:28 am »
После долго барање се одлучив за Голф 6 1.6 тди 105 коња 2010 година. Овие денови треба да го носам во сервис и да детално да го проверат. Голфот има околу 160к пројдено и е добро сочувам визуелно. Ако пројде добро на сервис 99% го купувам. Ме интересира што да се гледа кај овој модел и што најчесто има дефекти. Во смисла да се проверат дизни, турбина и такви работи.
Го пазари Голфов и ако не е тајна до колку успеа да му ја спуштиш цената? Инаку каде и да сервисираш кола немој само во сервисот во Куманово ќе те зафркнат на ситници.

Не ја пазарив, имаше многу чудни работи околу тој голф и едноставно не ми правеше кеф.

Отсутен martinmax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #61 на: 09 Ноември 2016, 15:23:45 pm »
Што те одврати од Елантрата, нели беше загреан неа да ја земеш?

Отсутен BraneMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1080
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #62 на: 09 Ноември 2016, 15:53:05 pm »
Што те одврати од Елантрата, нели беше загреан неа да ја земеш?

Членот ме праша дали го пазарив голфот.
« Последно менување: 09 Ноември 2016, 16:45:05 pm BraneMKD »

Отсутен martinmax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #63 на: 09 Ноември 2016, 20:04:10 pm »
Што те одврати од Елантрата, нели беше загреан неа да ја земеш?

Членот ме праша дали го пазарив голфот.

Јас општо прашувам за целава тема ☺️

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #64 на: 11 Ноември 2016, 12:52:40 pm »
зависи кој голф и кој пасат

во голф 5 и пасат B5 се вградува 2.0, 8 вентилски,  пумпа-бризгалка со 140 коња со ознаки  BMM, BMP. Тој не е „озлогласен“ како 2.0, 16 вентилски, пумпа-бризгалка со 140 кс и ознака BKP, а се вградувал исто во голф 5, но во пасат B6

голф 6 веќе е CR

  bmm, bmp, bkp ne se common real tuku pumpe duse  koga velis deka golf 6 e veke CR. Jas znam deka ima i common real Golf 5 od 2005-2008 so 140ks samo bez dpf

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #65 на: 11 Ноември 2016, 13:26:23 pm »
пумпа-бризгалка=pumpe duse

Кој Голф 5 од 2005-2008 е со комон реил мотор?

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #66 на: 11 Ноември 2016, 17:03:20 pm »
А ок ако пумпа вбризгалка е пд  моја грешка.  Инаку и пумпе дусе се дефинира како ЦР иако системот е сосема поинаков.

Добри пумпе дусе 1.9 и 2.0  НЕМА до 2007  ауди 2006,  кога направија промена на деловите на радилиците(зацрнети нитрирани- појачани и на подигачите)  колку што памтам дури  после оваа дата 2.0 се озогласија порадни  Сименсовите дизните посебно на 140 и 170.

Вака изгледа упдате верзија со црни. Што ретко од било кој увезени голфови/ауди имаат сите се со дата до 2005.

« Последно менување: 11 Ноември 2016, 17:10:39 pm daf »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #67 на: 11 Ноември 2016, 20:01:21 pm »
Инаку и пумпе дусе се дефинира како ЦР иако системот е сосема поинаков.


Нема шанси!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #68 на: 11 Ноември 2016, 21:49:28 pm »
Многу работи се погрешни во тој пост :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #69 на: 11 Ноември 2016, 23:24:57 pm »
1.симо ок .се работи за директно вбризбување, ама ете и така нека биде фали бош пумпа и раил.

2.
лоши патишта

дај пиши што е погрешно. освен вака да нафрлиш само без да се објасниш.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #70 на: 12 Ноември 2016, 08:41:34 am »
Директно вбрзгување има од 1986та година во комерцијална употреба. Фиат го воведе, VW го комерцијализира. Да, уште првиот TDi е со директно вбризгување.  Ти веројатно мислиш дека бош пумпа штом има не е директно вбризгување. Не е поврзано едно со дргуо. PD и CR се скрос различни технологии на директно вбризгување.

Грешна ти е изјавата за тоа кои се погодени 1.9 и 2.0 мотори, само не сакам за тоа да коментирам овде и сега ;)

Поздрав.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Gofl MK6 1.6 TDI совет
« Одговори #71 на: 12 Ноември 2016, 10:59:05 am »
Директно вбрзгување има од 1986та година во комерцијална употреба. Фиат го воведе, VW го комерцијализира. Да, уште првиот TDi е со директно вбризгување.  Ти веројатно мислиш дека бош пумпа штом има не е директно вбризгување. Не е поврзано едно со дргуо. PD и CR се скрос различни технологии на директно вбризгување.

Грешна ти е изјавата за тоа кои се погодени 1.9 и 2.0 мотори, само не сакам за тоа да коментирам овде и сега ;)

Поздрав.


Лоши патишта  ај сегеа па и ти остај политика и дипломатија, дај малце коли и внатрешно согорување :) .

Иначе не мислам дека штом нема бош пумпа не е директно вбризгување ме изнасмеа. Пошп ЦР има две пумпи за гориво можам да замислам што би мислел тогаш.
Јас поинаку го фантазирам тоа секој дизел што има работна компресија испод 21 е за мене ЦР или 20 на ЕУРО 5 стандард нафта, точка, тој што се замарал со овие работи убо ке знае каде и зошто паѓа товарот на магарето кога се возат тди голфови 6 и 7 со по 16 компресија. Да добро иде види прима док прима се супер ама основните принципи како работи дизелот се згазени.Тоа не е дизел, може само мириса на него.
 
Што се однесува до грешната изјава за погодени 1.9 и 2.0 со задовлство бев спремен за ова горе да  ти доставам слики, ама ти сакаш во друга прилика ајде нека биде така.

Да биде несрекјата поголема при транзиција од 4 во 5ка голф кога радилиците ги шараа беа една црна една сребрена за да ги искористат да не ги фрлат и тоа се случи во Европа оти  тие во Америка регулаторите убав стап им удрија.. Е тоа нашиот дупло В.
 
поздрав