Автор Тема: Алфa или Гoлф  (Прочитано 32496 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #90 на: 26 Декември 2016, 22:34:37 pm »
Може некој да ми објасни зошто на формуов а и општо кај нас постои некоја фама обавезно да се хејтаат VW возилата посебно Голфот? Во било која споредба дали се споредува Голф со 147ца, дали Меган, дали Браво сеедно било што 95% од членовите ќе кажат дека е се подобро од Голф.
За инает или од завист во глобала.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #91 на: 27 Декември 2016, 02:12:13 am »
Може некој да ми објасни зошто на формуов а и општо кај нас постои некоја фама обавезно да се хејтаат VW возилата посебно Голфот? Во било која споредба дали се споредува Голф со 147ца, дали Меган, дали Браво сеедно било што 95% од членовите ќе кажат дека е се подобро од Голф.

Бидејќи

1) Делува премногу стерилно. Премногу generic. Немам идеја што да купам...ај ќе земам Голф, најсигурно е.
2) Го има во 10 примероци на секој паркинг
3) UNIKAT
4) Имиџот на издржливост го влечи дури од старата Буба и Голф 2. Во реалноста тоа е возило кое има доста проблеми (како и многу други возила), па дури затајува во споредба со своите азиски конкуренти (корејски и јапонски).
5) Пред 10-тина и повеќе години, VW Golf и за мене беше закон во секој поглед и секој модел. Но, сфатив дека е обична автомобилска досадна конфекција, особено после последниов увоз. Има многу поинтересни возила како во дизајн, издржливост, комфорт, итн.
6) VAG како групација имаат многу богата лепеза на производи кои се поинтересни од Голф и секогаш се поттурнати да направат место за „кралот“. Тоа ме нервира.


Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #92 на: 27 Декември 2016, 07:30:59 am »
Може некој да ми објасни зошто на формуов а и општо кај нас постои некоја фама обавезно да се хејтаат VW возилата посебно Голфот? Во било која споредба дали се споредува Голф со 147ца, дали Меган, дали Браво сеедно било што 95% од членовите ќе кажат дека е се подобро од Голф.
Поради фактот што има група која е многу нападна, а се труди VW возилата да ги прикаже како најголемо совршенство на овој свет плукајки по се друго, а тоа ствара одбивност. На кратко речено тоа е.


Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #93 на: 27 Декември 2016, 12:35:59 pm »
Може некој да ми објасни зошто на формуов а и општо кај нас постои некоја фама обавезно да се хејтаат VW возилата посебно Голфот? Во било која споредба дали се споредува Голф со 147ца, дали Меган, дали Браво сеедно било што 95% од членовите ќе кажат дека е се подобро од Голф.
Секој пат кога некој купува голф господ убива маче.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #94 на: 27 Декември 2016, 12:45:07 pm »
Може некој да ми објасни зошто на формуов а и општо кај нас постои некоја фама обавезно да се хејтаат VW возилата посебно Голфот? Во било која споредба дали се споредува Голф со 147ца, дали Меган, дали Браво сеедно било што 95% од членовите ќе кажат дека е се подобро од Голф.

Бидејќи

1) Делува премногу стерилно. Премногу generic. Немам идеја што да купам...ај ќе земам Голф, најсигурно е.
2) Го има во 10 примероци на секој паркинг
3) UNIKAT
4) Имиџот на издржливост го влечи дури од старата Буба и Голф 2. Во реалноста тоа е возило кое има доста проблеми (како и многу други возила), па дури затајува во споредба со своите азиски конкуренти (корејски и јапонски).
5) Пред 10-тина и повеќе години, VW Golf и за мене беше закон во секој поглед и секој модел. Но, сфатив дека е обична автомобилска досадна конфекција, особено после последниов увоз. Има многу поинтересни возила како во дизајн, издржливост, комфорт, итн.
6) VAG како групација имаат многу богата лепеза на производи кои се поинтересни од Голф и секогаш се поттурнати да направат место за „кралот“. Тоа ме нервира.



1. Nemam idea sto da kupam! Kupi golf! Abe golf ama skup e.. aj kje zeeme fiat vikaat top bile... Fiatov se rasipa...Ti rekov da kupis golf!!!
2. Mnooogu neseriozen muabet za da hejtas edna kola
3. Vidi tocka br.2
4. Se slagam za imidzot, no problemite spored mene se direktno vrzani so nacinot na odrzavanje na voziloto, pa makar bilo i golf.
5. Site vozila se plastika i karton i ne treba da si mnogu golem naucnik da svatis deka e toa taka.
6. Yup, ama golfot e najevtin od ostanatata lepeza. Ne se nerviraj, izbegnuvaj go i kje ti se smirat glavobolkite ;D

Edinstveno nesto poradi koe go hejtam golfot e sto stavaat motori za karting u kamionski sasii...


______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #95 на: 27 Декември 2016, 12:46:45 pm »
Секој пат кога некој купува голф господ убива маче.
Одлично, веќе премногу ги има по контејнери, мачкишта колку сакаш :)

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #96 на: 29 Декември 2016, 01:40:48 am »
Може некој да ми објасни зошто на формуов а и општо кај нас постои некоја фама обавезно да се хејтаат VW возилата посебно Голфот? Во било која споредба дали се споредува Голф со 147ца, дали Меган, дали Браво сеедно било што 95% од членовите ќе кажат дека е се подобро од Голф.

Бидејќи

1) Делува премногу стерилно. Премногу generic. Немам идеја што да купам...ај ќе земам Голф, најсигурно е.
2) Го има во 10 примероци на секој паркинг
3) UNIKAT
4) Имиџот на издржливост го влечи дури од старата Буба и Голф 2. Во реалноста тоа е возило кое има доста проблеми (како и многу други возила), па дури затајува во споредба со своите азиски конкуренти (корејски и јапонски).
5) Пред 10-тина и повеќе години, VW Golf и за мене беше закон во секој поглед и секој модел. Но, сфатив дека е обична автомобилска досадна конфекција, особено после последниов увоз. Има многу поинтересни возила како во дизајн, издржливост, комфорт, итн.
6) VAG како групација имаат многу богата лепеза на производи кои се поинтересни од Голф и секогаш се поттурнати да направат место за „кралот“. Тоа ме нервира.



Твоја препорака што е најдобро од класа на Голф 6 (2009-2013)? Ме интересира зошто јас барав половна кола цели 4 месеци од тој сегмент и пристапив целосно несубјективно. Најзагреан бев да земам Мазда 3 па тргнав да барам тројки, а одкако се изнагледав и Астри, Браво, Ц4, Мегани што увезувани што домашни и од пријатели на крај се решив да пробам да видам и што е финта со Голфовите . Незнам како да ти доловам но посебно Бравото, Ц4 и Меганот неможеа ни да се споредат во квалитет на завршна изработка во кабината и ергномија, буквално како полу-продукти делуваа. По не многу мислење посебно зошто ми дадоа добра цена за Голфот го зедов (кој е возен како рент-а-кар од Скопје, така да можеш и да претпоставиш колку е чуван) Моментално има 125 000км и внатре нема ништо ни да крцне ни звук да испушти сите пластики во кабината, волан, менувач да не преувеличувам ама се како вчера излезени од фабрика. Од друга страна пак воланот и менувачот на Бравото и Меганот беа партал внатре на 100-125 000, Бравото крцкаше што и да пипнеш на таблата (и тоа имаа реални км 100%, зошто Бравото е фамилијарна кола на комшија ми). Баш затоа и прашав на темава зошто се толку хејтани Голфовите кога во најмала рака се рамо до рамо со конкуренцијата иако мене ми остави и надпросечен впечаток во однос на останатите кога беше време да купувам кола.

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #97 на: 29 Декември 2016, 01:42:30 am »
.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #98 на: 29 Декември 2016, 01:48:44 am »
Skoda Octavia



1. Nemam idea sto da kupam! Kupi golf! Abe golf ama skup e.. aj kje zeeme fiat vikaat top bile... Fiatov se rasipa...Ti rekov da kupis golf!!!
2. Mnooogu neseriozen muabet za da hejtas edna kola
3. Vidi tocka br.2
4. Se slagam za imidzot, no problemite spored mene se direktno vrzani so nacinot na odrzavanje na voziloto, pa makar bilo i golf.
5. Site vozila se plastika i karton i ne treba da si mnogu golem naucnik da svatis deka e toa taka.
6. Yup, ama golfot e najevtin od ostanatata lepeza. Ne se nerviraj, izbegnuvaj go i kje ti se smirat glavobolkite ;D

Edinstveno nesto poradi koe go hejtam golfot e sto stavaat motori za karting u kamionski sasii...



Како прво, јас не реков дека сите аргументи што ги наведов се објективни. Добар дел се субјективни (и тоа горе долу се гледа во постот) но има и доста објективни, кои ги релативизираш :)

Што се однесува до

4. Se slagam za imidzot, no problemite spored mene se direktno vrzani so nacinot na odrzavanje na voziloto, pa makar bilo i golf.

Така си е дека одржувањето е најважниот момент во целата приказна. НО, VAG потфрли со 4 од своите најпродавани мотори

2.0 TDI (Проблемот со прегревање на главите)
1.2 TSI (Проблем со ланче)
1.4 TSI (Проблем со ланче)
1.8 TSI (Претерено трошење на масло - ова е потврдено од официјален сервисер на VW во Битола).

Особено она со ланчето. Имаш и неколку примери на форумов што луѓето имаа проблем.

И ова не е од негрижа на корисниците. Тоа се сериозни фабрички недостатоци.

Поентата ми е, Голфот премногу, премногу му се дава статус на крал во класата, заради некакво наследство од модели пред 30 години.

Се работи за обично возило, со сериозни недостатоци, како и секоја друга марка, што се решава со face lift-ови итн.


« Последно менување: 29 Декември 2016, 01:57:39 am Carpathian Lord »

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #99 на: 29 Декември 2016, 03:04:16 am »
Твоја препорака што е најдобро од класа на Голф 6 (2009-2013)? Ме интересира зошто јас барав половна кола цели 4 месеци од тој сегмент и пристапив целосно несубјективно. Најзагреан бев да земам Мазда 3 па тргнав да барам тројки, а одкако се изнагледав и Астри, Браво, Ц4, Мегани што увезувани што домашни и од пријатели на крај се решив да пробам да видам и што е финта со Голфовите . Незнам како да ти доловам но посебно Бравото, Ц4 и Меганот неможеа ни да се споредат во квалитет на завршна изработка во кабината и ергномија, буквално како полу-продукти делуваа. По не многу мислење посебно зошто ми дадоа добра цена за Голфот го зедов (кој е возен како рент-а-кар од Скопје, така да можеш и да претпоставиш колку е чуван) Моментално има 125 000км и внатре нема ништо ни да крцне ни звук да испушти сите пластики во кабината, волан, менувач да не преувеличувам ама се како вчера излезени од фабрика. Од друга страна пак воланот и менувачот на Бравото и Меганот беа партал внатре на 100-125 000, Бравото крцкаше што и да пипнеш на таблата (и тоа имаа реални км 100%, зошто Бравото е фамилијарна кола на комшија ми). Баш затоа и прашав на темава зошто се толку хејтани Голфовите кога во најмала рака се рамо до рамо со конкуренцијата иако мене ми остави и надпросечен впечаток во однос на останатите кога беше време да купувам кола.
Хаха Баш чекав да си ја испофалеш колата како типичен голфист.

Реалноста која јас ја знам за голф 6 1.4 2009-2010 преку двајца мои колеги кои купија нова и тест возило е поразлична.
Тест возилото на околу 40 000км почна да му свири водната пумпа, во овластен му ја сменија под гаранција без да му го менат ребрасттиот каиш, па на нешто под 80 000 км пак просвире. На над 100 000 км почна да губи антифриз, не знам во меѓу време дали го оправија тоа.
Што се однесува до внатрешноста добро се фиксирани елементите и нема лоша звучна изолација, ама далеку тоа да не тропат. Тоа што и да беше како механизам(мислам држач за чаши) пред задната клупа на централната конзола се распадна.
Колата која ја купија на ново доста често шлеп ја носеа во овластен првата година, просто нејќеше да запали. Не можеше да објасни што и е, ама и јас не испитував. Само знам дека им беше смачено од колата. Сега во последно време нема ништо спомнато за колата и не знам во што состојба е.
Тие им се проблемите што јас ги знам, а со тие луге многу ретко збориме за коли.

Да не ме разбереш погрешно VW прави солидни автомобили, без многу компромиси за да постигнат некоја цена, ама да кажеш за другите дека се полу-продукти, во смисла сите коли што ги видов не ги биваше освен голфот е повеќе од претерано.
« Последно менување: 29 Декември 2016, 04:11:44 am karajann »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #100 на: 29 Декември 2016, 08:25:09 am »
Таа класа на возила е очајна со квалитет на интериер, имаш коли со лош квалитет на интериер и коли со полош. Многу е тешко да се најде C сегмент кола со квалитетна изработка. Најдобар впечаток ми оставиле тестно возило 308 (2015) и Ceed (2013), но треба да се видат после 200.000км како би се понашале.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #101 на: 29 Декември 2016, 09:07:41 am »
Твоја препорака што е најдобро од класа на Голф 6 (2009-2013)? Ме интересира зошто јас барав половна кола цели 4 месеци од тој сегмент и пристапив целосно несубјективно. Најзагреан бев да земам Мазда 3 па тргнав да барам тројки, а одкако се изнагледав и Астри, Браво, Ц4, Мегани што увезувани што домашни и од пријатели на крај се решив да пробам да видам и што е финта со Голфовите . Незнам како да ти доловам но посебно Бравото, Ц4 и Меганот неможеа ни да се споредат во квалитет на завршна изработка во кабината и ергномија, буквално како полу-продукти делуваа. По не многу мислење посебно зошто ми дадоа добра цена за Голфот го зедов (кој е возен како рент-а-кар од Скопје, така да можеш и да претпоставиш колку е чуван) Моментално има 125 000км и внатре нема ништо ни да крцне ни звук да испушти сите пластики во кабината, волан, менувач да не преувеличувам ама се како вчера излезени од фабрика. Од друга страна пак воланот и менувачот на Бравото и Меганот беа партал внатре на 100-125 000, Бравото крцкаше што и да пипнеш на таблата (и тоа имаа реални км 100%, зошто Бравото е фамилијарна кола на комшија ми). Баш затоа и прашав на темава зошто се толку хејтани Голфовите кога во најмала рака се рамо до рамо со конкуренцијата иако мене ми остави и надпросечен впечаток во однос на останатите кога беше време да купувам кола.
Џабе се трудиш, ти одговорив претходно. Ете си имаш искуство свое.

Јас имам Поло и Фиеста. Нови купени, скоро исто стари. Исто чувани. Моментално фиестата делува како да е 5 години постара од што е. А уствари е 1 година понова. Не се труди, неможе тоа да го објасниш. Ама ете си седнал си увидел сам, тоа е најважно. Сам кога ќе си увидиш. И после ќе можеш да оцениш кога некој друг ќе ти кажува од кои причини кажува вака или онака. Баш фино што не си тргнал по Голф, туку баш по друго. Конкретно 3јка, ама ствар околности си ги видел останатите, и си заклучил. Твоето искуство за тебе е најдобар показател. Тоа што ти конкретно си го осетил неможе да го сфати друг човек. А погоре и ти објаснив и јас а и другите зошто е мислењето за голфот. Некои го фалеле и сеа да се оди контра.
ли од завист во глобала.
А еве и потврдено тоа што го кажав.
Поради фактот што има група која е многу нападна, а се труди VW возилата да ги прикаже како најголемо совршенство на овој свет плукајки по се друго, а тоа ствара одбивност. На кратко речено тоа е.



А понатаму, не се сакаат коли што држат цена како Голф зошто се понепристапни за купување од народот. И сега ти можеш да земеш на пример Астра за доста пониска цена од голф. Дури и во Германија на мобиле.де ако бараш најефтини ти се лансери, мегани, 308, астри, фокуси и при крајот голф. И сега ако не си увидиш сам што е поентата си викаш ова види прескапо. Ама треба да се искуси без предрасуди за да видиш што е што.

Човечката психологија е многу комплексна. Неможе едноставно да се разбере кај еден човек. А сакаш да ја разбереш кај група луѓе. Тешко е. Многу параметри има. Треба многу информации, а сите тие се субјективно извитоперени. Затоа не се труди.

Има и народ што од извесни ни за нив нејасни причини како што си го цитирал Карпатиан Лорд, „мразат“ голф. Демек они се „над“ голф сваќаш? Многу интересен концепт ми е и тоа. Имаш вакви еден куп на форумов, во живо малку помалку. Пират мислам е сличен он мрзи голф. Ете горе и ти објаснил „зошто“ он мисли дека го мрзи. А колку се тие мислења субјективизирани и черипикувани е многу длабока и комплексна работа. И така натаму.

Ама треба да се обидеш да ги сфатиш нивните сфаќања, и пред се да разбереш дека се непроменливи. Ти неможеш и не треба да влијаеш на нив. Зошто џабе си трошиш зборови, они си рационализирале нешто, господ знае од кои вистински причини и се затвориле во кутијата внатре и излегување нема. Зошто за да излезеш од кутијата прво сам треба да се побиеш, а тоа е многу тешко за просечниот човек. Треба сам на себе да си признаеш дека неточно си мислел, замисли. Нели разни луѓе, разни сфаќања. Многу од нив премногу вкоренети и непроменливи и черипикувани и субјективни.

Но! Не се они криви. Таква е човековата психологија. И јас и ти имаме можеби некои такви мислења, но за други работи. Еве јас можам за мене да ти посочам. На пример SUV неможев да смислам пред некое време, ама гледам народ купува, сум возел еден куп СУВови и се трудам да си го побијам своето мислење. ГЛедај народ купува, големки се, простор, си ги продавам сам на себе сфаќаш? „Како караванче ама поубавко на изглед и пократко“ и кога го тестиравме Спортажот ептен ми легна, и ќе речам ете гледаш си грешел. Си признавам... И ќе дојде паркинг, ништо не гледам никаде. Прегледност 0. Ќе видам уште па и некое видео како се тумбаат на автопат, како кочат безвезе... Каков народ ги вози... Па тешки се во килажа, па потрошњи... И ќе си речам пак море не сум грешел еве види сега. Така и они, дури и да дадат шанса ќе се јави некоја причина ситна и зависно од својата психологија ќе си речеш „ете потврда“ во право бев. И после ќе влезам во прегледен хеџбек како Голф или седан како Авенсис. Лелееее па ова било рај за возење. Јас сфаќам дека сум се мачел со СУВот да мислам да се протињам, на невидено да проаѓам, колку сум се напрегал без да знам.

И тоа ти е. Они така за Голф. Човечка психологија. Не е до колите. До нашето разбирање е. Не само за коли, за се е така.

Или еве за Матиз. Јас имам фобија од колата. Од буката, од изгледот, од стабилноста, од седењето, од мотор... од све. А пред се од типот на луѓе кои ги возат. Во 90% од времето денес колоните се предизвикани од Матиз. Има голем дел од камиони, ама ајде од нив леб јадеш, ти носат сладолед, пиеш кока кола. Мора да одат, тоа е. Ама тоа прениско ниво на сигурност и бучава те тера да возиш нервирајќи се околу себе. Поготово што е ефтина, и привлекува луѓе од типот „Џабе Ауди си купил кога си позади мене, сега ќе почекаш“. Зошто он цел живот чека луѓе со Аудито, и сега дошло времето кога е он во надредена положба, и „има да го почекаш“. И ај тоа, да се навратиме на  комфорот. Ти внатре се осеќаш како да возиш многу побрзо од што стварно возиш. Еднаш возам со еден другар околу Скопје, и наеднаш полиција.

И ми вика „еј, еј џандари намали!“
- Што да намалам 120 возам.
(се наведнува да види) Ауу, јас мислев 200 возиш. (Смеејќи си се)

Он искрено мислеше дека јас го цепам Матизот којзнае колку, и ми рече да намалам еј. :) Се изнасмеавме за тоа каква кола е и си продолживме. Па погинаа тука на Орце Николов двајца, па што се не. И сега пази, ова се исто мои мислења за Матиз. И јас до сега не сум видел позитивна работа во таа кола. А негативни милион сум видел. За разлика од СУВ јас за матиз не се колебам за моето мислење. Немам зошто. Кај СУВ имам 10 позитивни, и 10 негативни работи. Ама овде сите 20 се негативни според мене. И нема простор за колебање и дискусија на темата. А за Сув на пример ете има. И се утепувам од мачење да ги сфатам, да им ги осознаам сите карактеристики, да ги разберам СУВ колите, па здравје ако си оправдам пред себе и да купам некоја, ако ги пребродам негаивностите.

Поздрав, и не се вреѓајте одма за све.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #102 на: 29 Декември 2016, 09:26:09 am »
Леле, лом го направи Милентие :D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #103 на: 29 Декември 2016, 09:27:34 am »
Сериозно немав таква намера.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Алфa или Гoлф
« Одговори #104 на: 29 Декември 2016, 09:38:18 am »
Има вистина во тоа што го кажуваш. Но луѓево се, неинформирани.  Не разбираат. Не знаат да анализираат, проценат ниту да донесат заклучок. И не е така страшна разликата во цените, 500-1000 евра ги делат сите модели, освен А3 кој е многу поскап од другите, и реално треба да има доста подобра внатрешност за таа цена, и поголема изолација.

Друга грешка што прават луѓето е што ќе купат извозена канта и донесуваат заклучок за колата. Секогаш треба да се земе зачуван примерок за да се суди, и ужива.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need