X погонот е важен за да не излеташ на право кога врне дожд.
Џереми е само еден дебел орангутан.
@Дени
Да. Но возните својства на 3ка лимузина и 3ка туринг се идентични низ целата гама на мотори. Возните својства на сите други коли во седан/караван изведба се различни. Сум имал среќа да возам седани и каравани од различни класи на БМВ. Нема никаква разлика во држењето на патот, осетот за колата и динамиката.
И на крајот на денот, сите овие цифри не значат ништо. Толку литри таму, онолку литри онаму, кога вошката е гроб. Ниту ти го дига, ниту ти прави ќеф, безлично и млитаво стои на пат, те носи од точка А до точка Б.
Е сега таква млитава и безлична кола каква што е плус претворена во МПВ ги има сите големи бројки на хартија. Најголем багажник, најмногу простор за глава, колената ти стојат прави, децата позади можат оро да играат, можеш да спиеш позади, да кампуваш, има помал драг коефициент, има простор ехеее. Епа целото тоа доаѓа и со тегличка за женати да ти ги чува ташаците во неа кога ќе те шкопаат ако ги дадеш парите за такво нешто.
Автомобилската индустрија си ги покрива сите аспекти од пазарот, и открива нови пазари со такви недоумици од автомобили. Целото тоа го квантифицира со бројки дека ти треба таква кутија, толку литри за багаж, онолку простор за глава, а во исто време е толку компактна што и жена може да ја вози без да се осеќа преплавена со габаритите на самиот автомобил. Бре Мајката. Ако тоа не е суптилно подигравање со женската интелегенција не знам што е.
Тука кадешто живеам ги има премногу МПВ. Не одрекувам. Имам многу колеги на работа кои возат МПВа. Туку се фалат, волку оди, толку оди, така е, вака е, ова има она има. Друже немаш ни 40, имаш едно дете, и веќе те шкопале. Требало простор. Кога ќе патувал, ќе му било удобно. Курац ти треба простор, туку женати те натерала да си купиш такво нешто, затоа што било полесно за возење, другарките/сестрата имала исто, и ѝ изгледало практично. А гледаш и на него браниците подизгребани од паркинг. Оти многу лесно се возело...
Малце ќе дигресирам кога конкретно зборуваме за БМВ. Марјанот спомна 5та врата. БМВ направија и МПВ. 2ката со преден погон. Срање. Но. Во исто време направија 4ка и 6ка со 5та врата. Коли кои ги имаат возните својства и изгледот на респективните седани, пропратени со практичноста на 5та врата. Ако ги погледнеш продажбите, растураат во таа категорија.
Пс. Немам намера да звучам остро, или дека се расправам. Едноставно, со играта на некакви бројки (истото мислење го имам и за тестовите на Нурбургринг) се поентира за купување/продавање на возила. Мажите се палат на бројки од рингот, жените се палат на бројки за практичност и привидна леснотија за управување.
Ппс. А мешањето непремиум со премиум возила и развојот на компоненти и елементи кои влегуваат во нив едноставно нема споредба. Не знам дали некогаш си живеел со премиум и непремиум кола во исто време, па да осетиш реална разлика меѓу двете.