Искрено, Сакав. И уште сакам. Ако не го сакав, немаше да го возам. Затоа што секогаш кога влезам во него ми мириса на кожа. Кога седнам ме гушнат седиштата, шалт таблата свртена кон мене и чекам само да заржи скромното моторче под хауба. Се што е во него е таму за да ми прави ќеф на мене. Вратите не се отвараат/затвараат млитаво туку стегнато. Клучот за палење е стегнат. Сите копчиња внатре имаат специфичен осет и звук кога ги притискаш. Не се ставени таму колку да ги има. Многу често гледам нагоре, низ џамот на таванот се ѕверам нагоре.
Секојпат кога го возам, се смешкам како мало дете на омилената играчка и ми буди радост. Воланот е директен, прецизен, потежок отколку стандардните млитави серво волани. Кога влегуваме во кривини, влегуваме како цела кола. Во секој момент знам колкави ми се границите на грип и тракција заради воланот и балансот на самата кола. Предвидлива е на патот, а сепак интересна.
Кога патуваме по автопатиштата низ Германија, по локалните патишта низ Австрија, Белгија, Холандија, ме тера да се осеќам посебно. Знам, затоа што сум бил со истите патишта и со друга кола. Исто е, ама не е исто.
Ме тера да се вртам по него кога е на паркинг. Намрштената предница, убавиот задник кој понекојпат знае да меша. Секогаш сум се вртел по нив, особено кога навистина немав пукната пара во џеб, а камоли да имам баварец. Сум се вртел и по други коли, и денес се вртам, ама никогаш толку многу колку кон баварците.
А за докажувањето, не докажувам на другите. Си докажувам само на себе. И во Македонија, и кадешто живеам во моментот, моето БМВ е само една кола како и сите други на паркинг. Скромна и стара. Но, ќефот што може да ти го пружи едно БМВ (без разлика на старост) не може да ти го пружи ниедна друга кола. Колку и да пробам да ти објаснувам не можам да ти објаснам. Таа работа не може да се објасни, таа работа треба да се доживее.
А за муабетот, се гледа дека не си разбрал што сакам да кажам, туку си го тераш твојот филм со просторче тука, литар плус таму, сантиметар ваму повеќе, толку децибели ваму, онолку мерки, толкаво обезвреднување итн. и ништо друго не е важно во една кола..