Автор Тема: VW Golf MK2 GTI 16V  (Прочитано 131290 пати)

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #75 на: 16 Ноември 2016, 16:21:30 pm »
Едно мало освежување и на мојата тема, доста се работи на голфот на @Lhasa Green, но ете измеѓу другото денес си се подновив со доста ретки и оригинални Hella магленки за Голф 2.



Шасијата е во гаража, чека да се офарба кецот па да се започне со работа.

Во меѓувреме после доста думање ме разубедија да одам на опција ABF мотор од Голф 3 ГТИ 2.0 16V од проста причина што полесно ќе поминам отколку да најдам некој да го наштелува K-Jetronik-от од двојката.

Со 268ца брегасти, спортски шајбни и промена на мапата на ABF-от може да се дојде до некои 197кс, што на тежината на таа шасија е одличен сооднос. Не би идел на 288 брегасти бидејќи веќе ептен ќе биде во категорија на тркачки мотор и на ниски обртаи ќе работи како да сака да угаси. Не ми е целта да правам тркачки автомобил.

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #76 на: 16 Ноември 2016, 16:54:49 pm »
То бе бате Ване беее  :D  Maшала ќе биде зверка   ;)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #77 на: 16 Ноември 2016, 17:07:22 pm »
268 ti se za karburatori. Kje te dupat na injection. Bolje idi na 254/252

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #78 на: 16 Ноември 2016, 17:18:31 pm »
261°/261° или 266°/263° со не појше од 11.20mm лифт,освен ако не ставаш standalone ECU тогаш моеш и појака,мада не ти треба на 16V дурација

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #79 на: 16 Ноември 2016, 17:27:21 pm »
Имам опрема за прорамирање на чипови, така да нема да биде стандардно ECU туку ќе играм со 1-2 комбинации па да се обидам да го дотерам на оптимум.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #80 на: 16 Ноември 2016, 17:37:15 pm »
Поголема дурација и лифт си повлеквит и механички подизачи,федери,осигурачи ако си решен да си играш со тие работи баш ќе ни биде мило да ни испрезентираш тука :D

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #81 на: 16 Ноември 2016, 17:50:10 pm »
@Vlatko потполно си во право, секоја поголема промена си повлекува дополнителен ланец на други промени за целокупниот пакет да функционира најдобро. Како што реков се е во фаза на истражување и размислување. Прво на листата е наоѓање на АБФ мотор, па да се испита во кава состојба е, па нарачка на делови итн итн.

Каква и да е одлуката во кој и да тргнам правец ќе ми биде задоволство да испрезентирам овде и да споделам со вас :)

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #82 на: 16 Ноември 2016, 17:59:53 pm »
Епа ондак, само напред во пронаоѓање на ABF!  :D

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #83 на: 16 Ноември 2016, 18:22:26 pm »
Pred nekoj den ja imav diskusijava so eden choek. Problizno 1000 evra se potrebni za modifikacijata. Ubavo ima objasneto na stranata na pipercams koja za sho e i kakvi stvari plus si povlekue bez mnogu mozganje


Sent from my iPhone using Tapatalk

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #84 на: 16 Ноември 2016, 19:00:42 pm »
Секоја модификација си чини пари, така е. Најважно е човек прво да си одреди за што цел ќе биде, до кој обсег на моќност на моторот сака да оди и колку е длабок џебот. Затоа малку математика да удрам. Ќе треба KR-от да оди на продажба тоа е.

Отсутен DzOle

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 381
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #85 на: 16 Ноември 2016, 19:23:25 pm »
 Паметно како што ти кажав оди на 2.0 16v Digifant 3 и со промена на мапа брегаста 261 и издувен систем нема да извадиш повеќе од 10 кс .


Noo New Model Cars...I'm Riding Old SchoOl !!!

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #86 на: 16 Ноември 2016, 23:55:08 pm »
со брегаста и средена мапа на тој мотор 15кс со гаранција вади (ако е моторот у одлична состојба)

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #87 на: 17 Ноември 2016, 00:22:15 am »
1.8T K04 ? :)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #88 на: 17 Ноември 2016, 00:33:55 am »
со брегаста и средена мапа на тој мотор 15кс со гаранција вади (ако е моторот у одлична состојба)

Zavisi od bregastite. od 12 do 14. mapa plus 


______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #89 на: 17 Ноември 2016, 00:37:05 am »
Имаме мислам тема за тјунинг,дај таму да си пишуваме на чоеков да не му ја спамаме,е вака ве сакам коа ќе почнете за коли да прајте муабет а не за политика и машини за перење :D