@marmlad биче ту пуно посла, си знаеш и сам како оди штом отвориш мотор.
Е сега по ред што и до каде е работата, моторот е скроз растурен и сега ќе се проверуваат делови и ќе се прави нарачка на нови.
Едно видео од проверка во каква состојба се кариките.
Се сортираат и се складираат периферните делови на моторот.


Деклата извадена и направен преглед со голо око.





Кај KR моторот има два типа на брегасти 027 и 051, речиси и да се идентични но по форуми што имам сретнато сите ја преферираат 027. Една ревизија на 051 означена како D се вградува во ABF моторите.
Статистички гледано за тркачиве на форум ова вака би изгледало споредено:
IVO= inlet opens
IVC= inlet closes
EVO= exhaust opens
EVC= exhaust closes
PL= peak lift.
KR
Inlet # 027 109 021 AH
IVO 3º ATDC
IVC 35º ABDC
Duration -3 +180 +35 = 212º
PL 9.6mm
Exhaust cams for 027/051 103 373E/NC NC =* Not classified or No letter
Exhaust # 027 109 022 G
EVO 43º BBDC
EVC 3º ATDC
Duration 43+180+3 = 226º
PL 10.2mm
ABF
Inlet # 051 101 or 051 019 021B
IVO 1º BTDC
IVC 38º ABDC
Duration 219º
PL 10.8mm
Exhaust cams for 051 103 373D heads found on ABF,ADL, ACE and post 94 9A
Exhaust # 051 102 or 051 109 022B
EVO 39º BBDC
EVC 1º ATDC
Duration 39+180+ 1= 220º
PL 10.8mm
Доста статистика, се проверија хилзните изгледа биле отворени вентилите на 2 и 3 цилиндар па има влезено влага и покажале корозија.


Лежечи и летечи лагери ќе се заменат секако.



Битно нема луфта на осовината на клипњачата и клипот.
Следно викендов е да го растуриме и другиот мотор, да извршиме една споредба. Како што спомнав вчера планот е од двата да се направи еден добар или и двата да се доведат во најдобар ред (еден за резерва).