Автор Тема: VW Golf MK2 GTI 16V  (Прочитано 131114 пати)

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #105 на: 24 Јули 2017, 12:18:15 pm »
Ајде да се размрдаме малку. Во ек на летните одмори јас сум во акција за присобирање на делови за колата и колку повекје време имам за размислување така се менуваат некои детали од изгледот што го имав замислено.

Бидеќи Зендерките што ги имав земено од @darko mk5 отидоа на кецот кај брат ми, остана да најдам соодветно решение за кај мене. Така очекувано изборот падна на BBS RS 001 кои се тешки за наоѓање, она што беше пристапно и достапно кај нас беа BBS-ките од црното широко кец.

Бандажите се пескарени, но пескарени комплет нерасклопени со се венчиња и страфчиња и тоа е лошиот момент бидејќи сега има премногу работа на нив да се средат.







Претпоставувам дека 99% од колегите на форумот би оделе со полирани бандажи... но да бидам искрен не сум јас за такви, пред се тешко би ги одржувал јас сјајни цело време, така да размислувам на опција да ги офарбам цели, имам некои идеи у глава па ќе видиме што ќе излезе.

Друг момент, не е заборавен проектот, едноставно има премногу работа кај мајсторот и мене не ми се брза па да испадне лошо, затоа мојот одмор е резервиран у гаража и ќе работам на лимаријата додека мајсторот ќе фарба само.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #106 на: 24 Јули 2017, 16:37:20 pm »
Dokolku vencite se radinox mozes da mochas vrz niv...tesko se odrzuva aluminiumski venec... so srekja. mnogu mi e zal sto vaka gi upropastija bandasive....

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #107 на: 24 Јули 2017, 17:54:02 pm »
Ќе ги средиме 😀

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #108 на: 24 Јули 2017, 18:06:29 pm »
Офтопик ама тука ќе прочитате тие што треба да прочитате  ;D
ми треба оригинално капаче за оригиналниот 15" BBS бандаж за VW Polo 6N GTI.

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #109 на: 24 Јули 2017, 21:40:06 pm »
@S16-HGT да погледнеш на ebay овде тешко се наоѓаат. Ако ти се потрефи некој да има, тогаш те служи среќата.

Инаку @darko mk5 има работа по нив и тоа доста, но како што спомнав нема да одам на варијанта со полирани венчиња од причина што се знам себе си и сигурно нема 2/3 пати у неделата да ги бришам и да ги поминам со полир паста. Убаво е за око да, ама не е тоа за мене.

Е сега, овој докторот @DARK MK1 GTI ми направи проблем, ми спомна еден термин наречен Елоксирање, тоа е процес на оксидација на алуминиумот и боење со користење на други метали (да не навлагам мн во хемиските и општите детали што како, не ми е поле на занимање). Добив некоја идеја како бандажите би сакал да изгледаат и најдов каде може тоа да се среди кај нас. Еве долу една референца што би сакал да постигнам +/- некоја нијанса на бојата.


Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #110 на: 26 Јули 2017, 00:59:26 am »
Кај тебе дојде ересот а :) создравје возење.
Јас истите од на врата ги вратив :)

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #111 на: 26 Јули 2017, 15:48:57 pm »
Да @Dzo кај мене дојдоа, ми спомна Иле дека ти ги праќал бандажите. Како беше таа народната не за кого биле решени туку за кого печени :D

Твоето Голфче како е, двојчето мислам?

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #112 на: 30 Јули 2017, 20:32:58 pm »
Ми ги прати, ме одврати бурето, многу беа запуштени, без капаци итн. не ми се даваа толку пари и уште толку да фрлам дека цел ми беше све оем да врата. И убао шо не дадов ке бев сеа пишман-аџија  :D  

Двојчето во зимски сон. Чека денови на повеке време и пари и посвета. :)  A богами и умот, дали да остане оем, или да се праи то шо ти носи душата ... засега сигурно е zzZ..

Ајде чекаме апдејти тука.

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #113 на: 14 Август 2017, 15:08:04 pm »
Викендов бев до гаража да комплетирам лимаријата, расфрлан на сите страни сум што во Скопје што во Струмица, па мораше да комплетирам се пред да се почне со припреми за фарбање.





Крилата и вратите ги транспортирав, треба да најдам нова хауба сега и браниците да ги транспортирам исто до гаража.

Потоа таму некаде почеток на Септември почнувам да работам на неа, да се извадат ситници некои што останале на шасијата. Трапот и траверзата на пескарење па на фарбање и да биде спремно подвозјето.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #114 на: 16 Август 2017, 05:14:58 am »
Далеку сме ама .. оем во топ кондиција.

 

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #115 на: 16 Август 2017, 11:55:37 am »
Ги имам @Dzo, само ќе се средува цел ентериер да дојде се добро уклопено.

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #116 на: 29 Август 2017, 10:48:36 am »
Викендов успеав да го донесам и вториот KR мотор, кој што треба да оди во колата.







Планот е целосно да се растури моторот, да се испита се, да се обработи и да се склопи назад со нови делови.

Бидејќи незнам како е возен и сервисирен моторот ќе се сменат лагери на радилица, радилицата ќе се носи на проверка, ќе се проверат хилзните, карики ќе се заменат, вентилите ќе се обработат и ќе се заменат гумици. Дополнително главата ќе се провери и порамни, брегастата ако е потребно ќе се замени. Попатно сите дихтунзи и семеринзи ќе бидат заменети.

Неповрзано за функционалноста на моторот блокот ќе се испескари, ќе се очисти и офарба. Најверојатно дел од периферијата ќе оди на хромирање.

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #117 на: 29 Август 2017, 17:46:24 pm »
Почна полека да се растура моторот и да се врши првична проверка и инспекција, не очекувам да сјае и да биде фабрика. Имам два мотора така да еден добар ќе излезе (а може и два).







Дихтунгот на глава е отиден, ламелата беше спржена така да одлуката да го растурам цел е исправна. Ќе се работи полека не се брзаме никаде  8)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #118 на: 29 Август 2017, 18:40:05 pm »
samo napred

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK2 GTI 16V
« Одговори #119 на: 30 Август 2017, 12:31:08 pm »
@marmlad биче ту пуно посла, си знаеш и сам како оди штом отвориш мотор.

Е сега по ред што и до каде е работата, моторот е скроз растурен и сега ќе се проверуваат делови и ќе се прави нарачка на нови.

Едно видео од проверка во каква состојба се кариките.


Се сортираат и се складираат периферните делови на моторот.





Деклата извадена и направен преглед со голо око.











Кај KR моторот има два типа на брегасти 027 и 051, речиси и да се идентични но по форуми што имам сретнато сите ја преферираат 027. Една ревизија на 051 означена како D се вградува во ABF моторите.

Статистички гледано за тркачиве на форум ова вака би изгледало споредено:

IVO= inlet opens
IVC= inlet closes
EVO= exhaust opens
EVC= exhaust closes
PL= peak lift.

KR
Inlet # 027 109 021 AH
IVO 3º ATDC
IVC 35º ABDC
Duration -3 +180 +35 = 212º
PL 9.6mm

Exhaust cams for 027/051 103 373E/NC NC =* Not classified or No letter
Exhaust # 027 109 022 G
EVO 43º BBDC
EVC 3º ATDC
Duration 43+180+3 = 226º
PL 10.2mm

ABF
Inlet # 051 101 or 051 019 021B
IVO 1º BTDC
IVC 38º ABDC
Duration 219º
PL 10.8mm

Exhaust cams for 051 103 373D heads found on ABF,ADL, ACE and post 94 9A
Exhaust # 051 102 or 051 109 022B
EVO 39º BBDC
EVC 1º ATDC
Duration 39+180+ 1= 220º
PL 10.8mm

Доста статистика, се проверија хилзните изгледа биле отворени вентилите на 2 и 3 цилиндар па има влезено влага и покажале корозија.





Лежечи и летечи лагери ќе се заменат секако.







Битно нема луфта на осовината на клипњачата и клипот.

Следно викендов е да го растуриме и другиот мотор, да извршиме една споредба. Како што спомнав вчера планот е од двата да се направи еден добар или и двата да се доведат во најдобар ред (еден за резерва).