Автор Тема: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150  (Прочитано 26808 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #45 на: 20 Јануари 2016, 11:43:10 am »
Во врска со муабетот околу квалитетот, прецизноста на мењачот...сеуште ли Getrag прават мењачи за Oпел?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #46 на: 20 Јануари 2016, 11:47:29 am »
Добро бе уште ли се лажеш на бројќи од окулу 4 литри?

Сите опели дизели што сум ги имал, имале точна спецификација на потрошувачката. Наведената потрошувачка за 1.0Т изгледа мала и за дизел, а за бензин просто па неверојатна.


Мене уште ме чуди потрошувачката. Ако може уште една проверка, Зеро? :)

Еве, сликнато сабајлево околу 9:30. Бордот е ресетиран кога ја земав колата во понеделникот.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Колата е возена нормално. Без непотребно стискање, без лигавење.

Edit: Имајте во предвид дека колава е со помалку од 1000 километри поминати, а деновиве во Скопје е камен ладно. Сабајлево кога излегов од дома во 7:15 беше околу -10.

Мислев за моментална при 120/150, пошто беа многу ниски претходните.
А ќе имаш ли прилика да надополниш резервоар и да измериш колку е точен патниот компјутер?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Ezekiel

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 400
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #47 на: 20 Јануари 2016, 12:27:07 pm »
Што е со LPG моментот?
Cogito ergo zoom

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #49 на: 20 Јануари 2016, 15:57:08 pm »
Еве го тоа што го зборам со кутијата со сензори.



До пола шофершајбна стига.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #50 на: 20 Јануари 2016, 16:10:06 pm »
Аууу!!! Не мора ЦД на ретровизор да ставаш. Ја не би се навикнал на ова.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #51 на: 20 Јануари 2016, 16:16:54 pm »
Да, лоша работа до пола шофершајбна стигнува.
Мене не би ми било проблем да се навикнам, со оглед на тоа што се навикнав и воопшто не ми пречи што имам и држач за камера и држач за телефон во центар на шофершајбна.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #52 на: 20 Јануари 2016, 16:36:17 pm »
Бреееееееее, моторот да не и е тука наместо под хауба? ;D
Инаку фино изгледа внатре. Воланов не е малку голем и истегнат накај седиштето, или така изгледа на сликава?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #53 на: 20 Јануари 2016, 16:48:30 pm »
Воланов не е малку голем и истегнат накај седиштето, или така изгледа на сликава?

Хаха, така изгледа. Опел знакчето не е уствари центарот на воланот. центарот е малку подолу, исто како фацат на Клаксон :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #54 на: 20 Јануари 2016, 16:53:11 pm »
Бреееееееее, моторот да не и е тука наместо под хауба? ;D
Инаку фино изгледа внатре. Воланов не е малку голем и истегнат накај седиштето, или така изгледа на сликава?
Не е истегнат, само е малку на лево отиден кога седиш на седиштето.

Отсутен Dave

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #55 на: 20 Јануари 2016, 18:39:43 pm »
Тестиранава е веројатно таа што беше пред НГ изложена во Сити мол!? Не е битно...

Само сакам како дизајн да ја прокоментирам, пошо не сум ја возел. Мислам дека време ќе покаже дека ова ќе им биде како меѓу-модел и уште сеа ми личи како спремна за фејслифтинг. Исто што Ситроен напраи со C3 и C4 и Опел ја упропасти силуетата со издолжување на хаубата, само колку да биде различна, заедно со линијата на малото странично стакло (кој па личи на Ланчија, не ми текнува која) и пак на сметка на тоа, барем да добиеа прегледност во кабината, сега мислам дека е уште полоша од таа на Астра Ј.
Генерално, пропуст е на импортерот што како тест ауто користи црна не-металик боја, која не ги истакнува убаво дизајнерските линии...такво му дале (веројатно ?!?)

Детаљот внатре со кутијата за сензорите не знам како можеле да си го дозволат...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #56 на: 20 Јануари 2016, 18:46:04 pm »
Колата е металик. Фино изгледа, само мислам дека се губат линиите. Поубаво ќе беше да донеле црвена, како на промотивните слики.

Реално, колата си е добра, нема муабет. Фали спуштање барем 3-4 сантиметри за да заличи ептен како што треба, многу е висока, дури се забележува од внатре.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #57 на: 20 Јануари 2016, 18:47:57 pm »
Споредбена со твојот голф што е подобро?

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3901
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг:
« Одговори #58 на: 20 Јануари 2016, 18:57:23 pm »
Имаат црвена у салон. Нема волку опрема, ама посексиљава е, вака надворешно...

Црна беше дадена и на Аутомакедонија, комплетно идентична како оваа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #59 на: 21 Јануари 2016, 07:12:46 am »
Колку сензори има на шофершајбна

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need