Автор Тема: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.  (Прочитано 17055 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #45 на: 13 Октомври 2011, 14:31:23 pm »
Ај сеа да не биде дека и јас еве имам Сузузуки, па ке го бранам... ама не се прави споредба... Сузукито за Хундаито е бренд Кока Кола :)

Па не би рекол:



Единствениот седан од Сузуки дизајнерски е на ниво на Киа при крајот на 90 тите.




Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #46 на: 13 Октомври 2011, 17:50:03 pm »
Само што се вратив од прес-промоцијата на Elantra и Veloster. Елантрата изгледа стварно убаво, али и цената и е добра. Почнува од мислам 13к, треба поубаво да разгледам во прес материјалите. Се зима добро опремена за 15к.

Велостерот е исто толку неубав во живо колку што е и на слики.

Отсутен Lancerka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #47 на: 13 Октомври 2011, 21:38:55 pm »
.
« Последно менување: 29 Март 2013, 04:16:33 am Lancerka »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #48 на: 13 Октомври 2011, 21:54:02 pm »
Џонтри, ај бе тестирајте го новиот Спарк и новото Авео?

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #49 на: 13 Октомври 2011, 22:26:14 pm »
@Lancerka, кажав на почетокот дека се сложувам како свифтот има 92кс на 6200 вртежи, и дека и30 (мисли) дека има 109кс на 6500 вртежи (а нема ни приближно).
И точно е дека овие ќе бидат за најмала нијанса побрзи од Фокусот 1.4 од нула до стотка. Но ние не одиме од нула до стотка. Ние возиме од 30-50 во 3та. Ретко кога качувам над 3500 вртежи во колата при нормално возење. Тие КС на хартија се тука. Ама во пракса скоро и да не постојат. Во нормална употреба и двете возила се со исти перформанси како Фокус 1.4 80кс.

Да, потполно те сваќам што сакаш да кажеш  :)
Јас само реков доколку на пример би се тркале Хјундаи и30 1.4 и Форд Фокус 1.4 од 0 - 100 , тогаш дефинитивно и30 ќе победи бидејќи од 0 - 100 му се потребни 11,6 а на Фокусот околу 14.5 (значи околу 3 секунди разлика).
А тоа е точно, и потполно се сложувам дека тие коњски сили кај 1.4 атмосверците се само на хартија и ретко кога можат целосно да се искористат при секојдневно нормално возење.
На пример и30 тие 109 кс ги развива на 6.500 (фактички никогаш или ептем ретко) а во секојдневно возење до 3.000 има половина од тие 109 што се на хартија, реално има околу 50-60 кс.
 

дени овие ги вика навијани бензинци  ;) :D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3901
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #50 на: 13 Октомври 2011, 22:48:59 pm »
Само што се вратив од прес-промоцијата на Elantra и Veloster. Елантрата изгледа стварно убаво, али и цената и е добра. Почнува од мислам 13к, треба поубаво да разгледам во прес материјалите. Се зима добро опремена за 15к.

Велостерот е исто толку неубав во живо колку што е и на слики.
новата Elantra e... УФФ !!! братучед ми у канада ја зема пред неполн месец.... авион !

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #51 на: 13 Октомври 2011, 22:55:28 pm »
Ај сеа да не биде дека и јас еве имам Сузузуки, па ке го бранам... ама не се прави споредба... Сузукито за Хундаито е бренд Кока Кола :)
+1

Мојот избор би бил хундаи, свифтот не ми го прави ќеифот. Ова е се споре изгледот, не го сакам ни хундаито многу грт гз има ама свивтот воопшто не ми паѓа у очи. А сега за вожња, што знам, ќе пробам ќе видам...
Одсекогаш сум го обожавал сузуки повеќе од хундаи , не дека не е добро и30 , ама свифтот ми е подобар .

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #52 на: 14 Октомври 2011, 01:21:43 am »
@Lancerka, кажав на почетокот дека се сложувам како свифтот има 92кс на 6200 вртежи, и дека и30 (мисли) дека има 109кс на 6500 вртежи (а нема ни приближно).
И точно е дека овие ќе бидат за најмала нијанса побрзи од Фокусот 1.4 од нула до стотка. Но ние не одиме од нула до стотка. Ние возиме од 30-50 во 3та. Ретко кога качувам над 3500 вртежи во колата при нормално возење. Тие КС на хартија се тука. Ама во пракса скоро и да не постојат. Во нормална употреба и двете возила се со исти перформанси како Фокус 1.4 80кс.

Да, потполно те сваќам што сакаш да кажеш  :)
Јас само реков доколку на пример би се тркале Хјундаи и30 1.4 и Форд Фокус 1.4 од 0 - 100 , тогаш дефинитивно и30 ќе победи бидејќи од 0 - 100 му се потребни 11,6 а на Фокусот околу 14.5 (значи околу 3 секунди разлика).
А тоа е точно, и потполно се сложувам дека тие коњски сили кај 1.4 атмосверците се само на хартија и ретко кога можат целосно да се искористат при секојдневно нормално возење.
На пример и30 тие 109 кс ги развива на 6.500 (фактички никогаш или ептем ретко) а во секојдневно возење до 3.000 има половина од тие 109 што се на хартија, реално има околу 50-60 кс.
 

дени овие ги вика навијани бензинци  ;) :D
Не ќе да бев јас тоа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #53 на: 16 Октомври 2011, 20:57:02 pm »
Navistina los tekst. Od kade go prezede?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MickeY MousE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 147
  • *** Disney ***
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #54 на: 16 Октомври 2011, 21:12:18 pm »
@LosiPatista

Дали ти се согласуваш со констатацијата на нашиот тест возач, дека твојата кола во град при нормална употреба троши 9 литри на 100 км?
Исто дали е точно дека се однесува како моторот на 1.4 во Форд со 80 коња?

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #55 на: 16 Октомври 2011, 21:18:11 pm »
LP и Мики, смешен си  ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #56 на: 16 Октомври 2011, 22:10:51 pm »
Кој сака нека е атмосферец од 1,4 ќе троши меѓу 8 и 9 литра. Што ти е поентата глушецу?

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #57 на: 16 Октомври 2011, 22:21:50 pm »
Ве читав до сега на темава, сакам сеа и ја да пишам нешто за свифтот:
Имав прилика да го извозам со највисоката опрема..
Прво ми остави впечаток внатрешноста - ЕКСТРА епте ме потсеќаше на поло на голф, сериозно ама ептен квалитетно ми се виде..тоа за УСБ се отвараше како во Леон ( ваљда и кај голфот е исто не сум заприметил) значи дури мислам дека многу работи се позајмени од други марки! Сепак како и да е ептен супер и КВАЛИТЕТНО направено
Исто прво кога влегов, напред кај воланот ако беше тргнато знакќето S, ќе мислев дека сум у VW заради ова -





Ептен потсќа на VW..
Друго за високо високо е, мене не ми смета тоа е ствар на вкус до негде!!
Инаку за моторчето, јас лично очекуваав ептен многу повеќе, ама тоа јас и моите очекувања!
Реално сасвим солидно моторче, дури иако иам фиеста 1.25, моторот на сузуки е подобар...не се осеќаат коњите незнам колку драстично многу, ама е супер! очекував дека теба повеќе да "тегне" колата, ама не е баш така...потрошувачката е супер, помала од мојата фиеста!
На отворено исто ме изненади некако ми беше баш прифатливо комфорен и стабилен и се..значи во рамки на нормала де...Сакам да кажам немаше некој WOW филинг ама сасвим супе ауто

Уште еднаш да кажам Свифтот беше тој најопремениот со кожен волан, усб приклучоци, клима аутоматска..и дрн дрн јариња...и може затоа ми изгледаше стварно ептен секси...не ја знам обичната верзија без тие глупости!!

Отсутен MickeY MousE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 147
  • *** Disney ***
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #58 на: 16 Октомври 2011, 22:45:24 pm »
Кој сака нека е атмосферец од 1,4 ќе троши меѓу 8 и 9 литра. Што ти е поентата глушецу?

Да не треба да ти ја нацртам?
Ај за тебе специјално..
Во колава што ја спомнува Дени, не сум се возел.
Сум ги читал сите тестови за неа, од српски, до хрватски, па англиски, па ако сакаш и германски.
Во нити еден тест (иако знаеме дека на тест колата се вози и нормално и брзо и секако), на крајот од истиот не пишувало потрошна поголема од 8 до 8.5.
Дени на тестов не кажа колку му потрошила, ама напиша дека при нормално возење истата трошела 9 литра.

И ако уште не ти се разјасни, еве уште малку..
ЛошиПатишта како што гледам е единствениот тука кој ја има истата, па затоа моето прашање до него, дали се согласува дека истата при нормална експлоатација троши 9 литра?
Друго што не ти беше јасно?

П.С. Планираш ли конечно да напишеш еден пост, а истиот да има идеја, содржина и цел на темава?

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Краток тест на Хјундаи и30 и новиот Сузуки Свифт.
« Одговори #59 на: 16 Октомври 2011, 22:55:50 pm »
Ве читав до сега на темава, сакам сеа и ја да пишам нешто за свифтот:
Имав прилика да го извозам со највисоката опрема..
Прво ми остави впечаток внатрешноста - ЕКСТРА епте ме потсеќаше на поло на голф, сериозно ама ептен квалитетно ми се виде..тоа за УСБ се отвараше како во Леон ( ваљда и кај голфот е исто не сум заприметил) значи дури мислам дека многу работи се позајмени од други марки! Сепак како и да е ептен супер и КВАЛИТЕТНО направено
Исто прво кога влегов, напред кај воланот ако беше тргнато знакќето S, ќе мислев дека сум у VW заради ова -





Ептен потсќа на VW..
Друго за високо високо е, мене не ми смета тоа е ствар на вкус до негде!!
Инаку за моторчето, јас лично очекуваав ептен многу повеќе, ама тоа јас и моите очекувања!
Реално сасвим солидно моторче, дури иако иам фиеста 1.25, моторот на сузуки е подобар...не се осеќаат коњите незнам колку драстично многу, ама е супер! очекував дека теба повеќе да "тегне" колата, ама не е баш така...потрошувачката е супер, помала од мојата фиеста!
На отворено исто ме изненади некако ми беше баш прифатливо комфорен и стабилен и се..значи во рамки на нормала де...Сакам да кажам немаше некој WOW филинг ама сасвим супе ауто

Уште еднаш да кажам Свифтот беше тој најопремениот со кожен волан, усб приклучоци, клима аутоматска..и дрн дрн јариња...и може затоа ми изгледаше стварно ептен секси...не ја знам обичната верзија без тие глупости!!
Najverojatno te potseka zaradi toa sto imaat potpisano  dogovor za sorabotka so VW....e sega kolku,kako,sto,tocno nemozam da kazam.....a bas pred nekoj den nekade procitav deka se potskarale malce poradi toa sto VW ne sorabotuval po dogovorot,a potoa pak i Suzuki kupile dizel motori od Fiat
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson