Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: RikiRulz на 13 Октомври 2011, 00:17:43 amАј сеа да не биде дека и јас еве имам Сузузуки, па ке го бранам... ама не се прави споредба... Сузукито за Хундаито е бренд Кока Кола +1
Ај сеа да не биде дека и јас еве имам Сузузуки, па ке го бранам... ама не се прави споредба... Сузукито за Хундаито е бренд Кока Кола
За оваа цена, а ново возило, дефинитивно Пикантото што Класниот го возеше за Авто+. Во различна боја, целосно опремено за 11.500 евра. Различно, радикално, кул.
Напраив муабет на првата страна. Финална одлука: ќе купам тигар и ќе бидам изеден, а ако треба да се бира помеѓу овие две, би ја зел поопремената.
@Lancerka, кажав на почетокот дека се сложувам како свифтот има 92кс на 6200 вртежи, и дека и30 (мисли) дека има 109кс на 6500 вртежи (а нема ни приближно).И точно е дека овие ќе бидат за најмала нијанса побрзи од Фокусот 1.4 од нула до стотка. Но ние не одиме од нула до стотка. Ние возиме од 30-50 во 3та. Ретко кога качувам над 3500 вртежи во колата при нормално возење. Тие КС на хартија се тука. Ама во пракса скоро и да не постојат. Во нормална употреба и двете возила се со исти перформанси како Фокус 1.4 80кс.
фиеста дизел со тренд опрема 12 000 е.