Автор Тема: Домашно vs. увезено возило  (Прочитано 19334 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #45 на: 20 Септември 2015, 13:29:50 pm »
Не ти го знам есапот, мене трошоците за одење и донесување до граница, за двајца ми беа отприлика вакви:

Авионски билети до Дотрмунд 250е
Рент-а-Кар од Дотрмунд до Хамбург со оставање на колата во Хамбург - 300е со бензинот
Хотел во близина на Хамбург - 120е
Цол таблици и осигурување за еден месец - 130е
Патни трошоци од Хамбург до МК, грубо 500е со гориво, вињети, патарини, тунеларини.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #46 на: 20 Септември 2015, 15:34:38 pm »
darko mk5 ај погледни некоја ценовна листа за некоја кола и види колку комбинации можат да се направат со избор на боја, опрема и мотор. Ако не одговара за Германски пазар може ја ставаат на страна и чекаат некој да ја порача баш таа или ја префарбуваат и ја менуваат опремата во некоја работилница.
Дај не биди смешен, ова не се телевизори определен модел да се разликува само по боја.
zborime za serisko nivo na oprema, a ne za predefinirano vozilo od korisnik. Sum imal prilika da vozam golf trendline od germanija i go vozam istiot kupen od porse. Dali sum jas smesen ili ne zirni malku po oglasive pa smej se posle.
Кое е тоа сериско ниво на опрема, трендлине без ништо плус? Во тој случај што правиме со изборот на боја и штоф. Кога порачуваш нова кола баш ништо нема да додадеш?


VW go deklarira toa kako prv stepen na oprema...Osnovno ili ne ne e bitno, go zemav kako primer. I u highline imas razliki taka da ne mi se fakjaj za kusurot :) Inaku, Trendline vklucuva dvozonska klima, 6-7 airbags, elektrika na site prozori, normalni aluminski bandasi, trip kompjuter i kakvo takvo multifunckionalno radio. Znaci E nekakva oprema. A dali jas kje dodadam ili ne, toa zavisi od dlabocinata na dzebot :) Ako dojde vreme za uvezeno vozilo sam kje si go kupam i kilometrazata i sostojbata kje mi bidat prioritet, a ne opremata na voziloto. Zivej!

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #47 на: 20 Септември 2015, 17:29:51 pm »
Па тие разлики се доволни за да не може да се пренамени нова кола од еден пазар за друг.

А тоа ти каква кола ке си купиш, од каде и што ке ти биде приоритет, е твое право и никој не смее да ти се меша.
Така да ушивај

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #48 на: 20 Септември 2015, 17:42:27 pm »
Тука е најубаво да си одбереш возило, се наоѓа од прв сопственик, поефтино ќе ти испадне тука да го купиш отколку странство.

Можда звучи како некое клише, ама навистина, кола што поминала 100.000 во Германија, е далеку посочувана од кола што поминала 100.000 во Македонија. Башка одржувањето... не сакам да го спомнувам...
Сум купил и во МК кола на старо со околу 100.000 и во Странство кола на старо со околу 100.000, исто од први газди. Едноставно, не се споредува. Следниот пат, кога ќе треба кола да купувам, пак правац Њемачка.

Посочувано е возилото кое е од Германија, се сложувам во тоа, али кога правиме муабет за посочувано се подразбира предница и задница да тераат плус една четвртина или третина повеќе км.

Според мене не игра улога тоа многу, тие се потрошни матријали, сите делови се со гумички ако издржат долго време во возење од старост ќе покажат слабост или возење по лош пат. Горе - доле разликата е минимална и не треба да се зема во обзир возило од странство би било посочувано.

Јас возилото да го земев од Германија со 40-50.000км и истиот мотор и опрема таму ќе требаше да платам околу 2000е+ (падна мн. добар договор со продавачот тука) , плус пари трошоци за пат натака - навака, давачки околу 2000е.

Грубо кажано возилото да го земев од Германија ќе ми излезеше поскапо за околу 4.500е.
 


Отсутен vampo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
  • You miss 100% of shots you never take
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #49 на: 20 Септември 2015, 18:15:26 pm »
Темава е по-малку субјективна, како и за други теми, што е боље бензин или дизел, или која колку троши, која создава гориво уз градска вожња, каква кола да купиш, секако секој ќе си ја фали својата.

Јас пред да купам Пежо сакав да купам Пасат од 2005-2006 година, меѓутоа во странство (конкретно Холандија) беа со по 300-400.000 поминати по 5000-6000 евра, додека во Бугарија со “140.000“ беше околу 5000. Во МК се разбира истите фори со по 140-200.000 беа по 8000 евра. Факт е дека најпопуларните марки како VW, BMW, Audi, Mercedes и други, се со многу поминати км, истрошени, и во одлична визуелна состојба. Факт е дека во странство се продаваат километрите, пошо ретки се коли со по <100к км.

Како и да е ова е сепак субјективно, јас се решив за Пежо од 2008ма година 62.000км од Македонија, поефтина од Пасат од 2001-ва година со по миљон км. Личната среќа, како ќе ти се погоди возилото важи за увезени и за возила од МК коа веќе купуваш користена кола.
Според мене ранкингот би бил следен.
1. Возило од странство од близок познат - прв,втор газда
2. Возило од МК од близок познат - прв газда
3. Возило од МК непознат прв/втор газда сервисна книшка
4. Возило од странство од непознат, непознат број на газди со сервисна книшка

155. Голф 4 што го возела баба по 200км годишно и внуците ја продаваат

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #50 на: 20 Септември 2015, 18:22:11 pm »
Ако сакаш да купиш воизило без критериум, туку бараш „нешто да се вози, да е сочувано“, тогаш секако дека и тука ќе се најде нешто што ќе ти се погоди и тоа за добри пари. Ако бараш специфичен модел, со специфична опрема/мотор, веќе имаш проблем. Еве, на пример, сакаш да земеш Mazda 3 MPS. Што праиме со купување од тука? Или јас ко` што сакав 159 TBi. Еве пробај тука во МК, во Бугарија на Мобиле БГ и во Србија да видиш дали воопшто има понуда на старо на таков модел.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vampo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
  • You miss 100% of shots you never take
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #51 на: 20 Септември 2015, 18:28:08 pm »
Ако сакаш да купиш воизило без критериум, туку бараш „нешто да се вози, да е сочувано“, тогаш секако дека и тука ќе се најде нешто што ќе ти се погоди и тоа за добри пари. Ако бараш специфичен модел, со специфична опрема/мотор, веќе имаш проблем. Еве, на пример, сакаш да земеш Mazda 3 MPS. Што праиме со купување од тука? Или јас ко` што сакав 159 TBi. Еве пробај тука во МК, во Бугарија на Мобиле БГ и во Србија да видиш дали воопшто има понуда на старо на таков модел.



Се слагам со тебе, поради истата причина го купив Пежото, кое ми беше на 4-то место кога барав кола. Замислата ми беше Passat, Kia Ceed, Renault Megane, Peugeot 307/407...

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #52 на: 20 Септември 2015, 18:43:00 pm »
100 000 се 100 000 километри.
Разликата е тоа што во Германија ке ги поминеш по нормални патишта, ке ги поминеш за 2 години. Истите километри поминати во Македонија се по катастрофално лоши патишта и за време од 5 до 10 години.
Тоа е разликата.

За две години сите гумени делови нема да бидат толку изамортизирани како оние кои ке се амортизираат 5+ години. Тука ги вклучувам и цревата за хладњаците, клима системот, кочиониот систем, гумите на полуосовините односно манжетните, гумиците на шепите, гумите на јабучиците итн итн итн итн...

Тоа е таа разлика. Воглавном, побитна.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #53 на: 20 Септември 2015, 18:55:44 pm »
Ако сакаш да купиш воизило без критериум, туку бараш „нешто да се вози, да е сочувано“, тогаш секако дека и тука ќе се најде нешто што ќе ти се погоди и тоа за добри пари. Ако бараш специфичен модел, со специфична опрема/мотор, веќе имаш проблем. Еве, на пример, сакаш да земеш Mazda 3 MPS. Што праиме со купување од тука? Или јас ко` што сакав 159 TBi. Еве пробај тука во МК, во Бугарија на Мобиле БГ и во Србија да видиш дали воопшто има понуда на старо на таков модел.



Сега пак мешаме баби и жаби.
Ретки се тие како тебе што бараат половно возило со тоа, тоа и тоа.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #54 на: 20 Септември 2015, 19:07:37 pm »
Не мешаме воопшто. Баш напротив, јас сум сигурен дека секој без разлика дали на ново или на старо купува, си поставува одредени критериуми.
Мојот критериум овој пат беше TBi мотор во што подобро опремено возило, не постаро од 5 години и околу 100.000км. Можев да правам отстапки околу бојата, бандашите и слични работи, ама немаше да купам 1.9jts или 1.9jtdm 120ks со текстил и гумен волан, само затоа што имал 20.000 км помалку.

Критериумот за претходната, беше Alfa Romeo со околу 150кс и барем 4 врати, не постаро од 5 години и околу 100.000км. Се погоди 166-кава како најдобра понуда во тоа време, иако повеќе циљав на 156 или 147.

Првиот пат најдов кола тука која ги задоволува критериумите, вториот пат не најдов тука. Тоа е тоа.  Немаше да купам 1.9 или 2.4 јтд од тука, само затоа што туак има голем избор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Диневски

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 492
  • www.imagine.mk
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #55 на: 22 Септември 2015, 11:33:08 am »
@MarceCvarce, @vlatko.klp  за фабриките...
да точно тие фабрики испорачуваат за бош, сименс, мерцедес...
но многу си грешка за тој "стандард" затоа што исто како стандардот за живеење у германија е друг кај нас е друг.
Не пишуваат на машини за куцање да ама работат на машини што од германија се исфрлени од употреба и заменети со нови попрецизни, побрзи, поквалитетни.
Баш тој стандард што го кажуваш во германија се почитува за разлика од кај нас. Ако контролорот забележи макар најситна грешка во произведениот дел (пример за оваа што спомнав произведуваат кабли) или ако тестерот на кој ги испробуваат производите покаже некоја грешка во германија веднаш оди во отпад/рециклирање. Кај нас се трга настрана и се пробува некако да се поправи.
Втора работа во германија работат опуштено без притисоци и најважно без норми. Дојди овде види како се работи ако не направиш толку парчиња денес ти кинат од плата.
Трето материјалите во германија се чуваат во идеални услови, дојди овде види како се чуваат на 60 степена во лимена барака дирекно изложена на сонце цел ден.
Има уште многу да се зборува на таа тема но секако е бескорисно..

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #56 на: 22 Септември 2015, 11:54:02 am »
Јас сепак стојам на ставот дека 100 000км кај нас ...е исто како 300 000км на запад.

Пред се ќе тргнам од несовесните сопственици. Штедат на се можно! Ако разликата меѓу добро и лошо масло е 300 денари, ќе одберат лошото и покрај тоа што возат нова кола.

Второ, квалитетот на патиштата ни е катастофа. Амортизација, удари на подвозје, камчиња ...

Трето, мое мислење е ако успее човек да најде кола 10+ години стара во Германија од прв газда и со 250 000км од висока средна класа или луксузна класа (Mercedes E класа, S класа, BMW 5/7) повеќе се исплаќа отколку да земаш кола одовде што е 5 години стара.

Притоа не мислам на E220CDI/520D мислам на оние најлукусзните опремени класи.
Зошто?
Тој што ја купил тогаш до денес си го третира возилото како луксузно и си го пази и не штеди на потрошни матерјали.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1197
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #57 на: 22 Септември 2015, 12:20:28 pm »
Не мешаме воопшто. Баш напротив, јас сум сигурен дека секој без разлика дали на ново или на старо купува, си поставува одредени критериуми.
Мојот критериум овој пат беше TBi мотор во што подобро опремено возило, не постаро од 5 години и околу 100.000км. Можев да правам отстапки околу бојата, бандашите и слични работи, ама немаше да купам 1.9jts или 1.9jtdm 120ks со текстил и гумен волан, само затоа што имал 20.000 км помалку.

Критериумот за претходната, беше Alfa Romeo со околу 150кс и барем 4 врати, не постаро од 5 години и околу 100.000км. Се погоди 166-кава како најдобра понуда во тоа време, иако повеќе циљав на 156 или 147.

Првиот пат најдов кола тука која ги задоволува критериумите, вториот пат не најдов тука. Тоа е тоа.  Немаше да купам 1.9 или 2.4 јтд од тука, само затоа што туак има голем избор.

Ова е тоа...одредуваш критериуми па бараш возило....најнормално со соодветни одстапки........

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9225
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #58 на: 22 Септември 2015, 12:38:26 pm »
@MarceCvarce, @vlatko.klp  за фабриките...
да точно тие фабрики испорачуваат за бош, сименс, мерцедес...
но многу си грешка за тој "стандард" затоа што исто како стандардот за живеење у германија е друг кај нас е друг.
Не пишуваат на машини за куцање да ама работат на машини што од германија се исфрлени од употреба и заменети со нови попрецизни, побрзи, поквалитетни.
Баш тој стандард што го кажуваш во германија се почитува за разлика од кај нас. Ако контролорот забележи макар најситна грешка во произведениот дел (пример за оваа што спомнав произведуваат кабли) или ако тестерот на кој ги испробуваат производите покаже некоја грешка во германија веднаш оди во отпад/рециклирање. Кај нас се трга настрана и се пробува некако да се поправи.
Втора работа во германија работат опуштено без притисоци и најважно без норми. Дојди овде види како се работи ако не направиш толку парчиња денес ти кинат од плата.
Трето материјалите во германија се чуваат во идеални услови, дојди овде види како се чуваат на 60 степена во лимена барака дирекно изложена на сонце цел ден.
Има уште многу да се зборува на таа тема но секако е бескорисно..

очигледно не си работел во фабрика, односно интернационална компанија со фабрики низ светот. Јас од кога завршив факултет сум во производство нецели 10 години и тоа ми се погодило да сум поминал добри фирми кои работеле само за извоз па сум видел и кај нас и во странство, така да муабетов што го зборуваш за норми за притисоци и услови на чување нема врска.

И да јас ти зборувам за сериозни фабрики дури и македонски а не некој шупак што си игра фирма

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #59 на: 22 Септември 2015, 14:40:01 pm »
Znaci ima vistina vo toa deka Johnson Control go zatvorija poradi izgubeniot tender za WV, odnosno poradi "kvalitetot" za isporacanoto.
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају