Автор Тема: Домашно vs. увезено возило  (Прочитано 19284 пати)

Отсутен onedeaf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 64
Домашно vs. увезено возило
« на: 16 Септември 2015, 21:04:30 pm »
Прашувам на сите страни, а што е пострашно поделено е мислењето за дали е подобро да земеш половно возило кое е наменето за наш пазар и купено тука, или пак возило кое е наменето за западно европските пазари и е увезено кај нас. Незнам дали е претхотдно поставено прашањето тука, ако веќе е поставено ке ги прегледам постовите таму.

Според мене возилата од тука се со реално помали километраши од увезените, но вистинска реткост е сервисна документација за возилото. Исто недостаток е тоа што за просечен македонец ,,редовен сервис" е промена на масло и филтри на 10.000км, и промена на делови во момент кога ке се расипат, а не кога некој предвидел дека како потрошен материјал треба да се променат. Резервните делови се најчесто најефтините и ретко кој води сметка за вградување на препорачани делови. Севкупната изработка на возилата за источна европа и нивото на опременост затајува некако.

Увезените се 99% најефтините што може да се најдат на плацевите низ европа и се со убаво извозени километри и најчесто се во топтан зделки за цел ред возила со поволна цена. Половината имаат сервисни документи за кои нема податоци за сервисерот,а  само мал процент се со реални документи. Квалитетот на производство и нивото на опременост е на повисоко ниво кај возилата од западна европа. Ме иритира што сите продаваат прикаска ко  што е БАБА со куче или починале сопствениците па внуците ја продале колата. Реално гледано поголем е изборот на увезени возила, од возила од домашни дистрибутери. Иако се со помалку километри тукашните покажуваат повеќе знаци на истрошеност него ли истите што се донесени од увоз, малтене со двојно повеќе километри.

Ме интересира кое е мислењето на членовиве на форумот за потеклото на половните возила.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #1 на: 16 Септември 2015, 22:06:07 pm »
Генерално, you're spot on со размислувањето.

Возило од увоз вреди ако сам си го најдеш и одиш сам да си го земеш, или ако имаш некој доверлив човек да ти го најде. Она што е донесено тука е 99% крш и не вреди ни половина од тоа што го бараат за него.

Примарната разлика на тукашно vs. увезено возило е што на тукашното возило може колку-толку да му се провери историјата. На увезено.. Тешко.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #2 на: 16 Септември 2015, 23:12:21 pm »
Оној муабетон дека колите за овдешен пазар се пошит него за Западна Европа, држи?

Има негде нешто да се прочита по нетов со слики и мерења?

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #3 на: 16 Септември 2015, 23:14:45 pm »
Можеби, донекаде...Незнам...
Генерално се склопуваат можеби и единствено во различни фабрики....И различни држави...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #4 на: 16 Септември 2015, 23:26:33 pm »
Kaj nas doagjaat koli so mal feler. Drugar vo slovenija vozi koli od lenta na parking. I vika deka ima nekolku sektori od koi posle kolite se raspredeluvaat spored pazarot. Kaj nas doagjaat koli so da receme, mali promasuvanja vo plastiki, maski, finesi na odredeni delovi...

Sto se odnesuva do motor nema razlika. Koga go kupiv volanot za petkata na nego pisuvase TAS! E sea moze za evropa kozata e so podobar kvalitet, mozda mojot ima mala greska vo sienjeto ama koj bi idel do taa merka da gi zagleduva kolite :) 

 Uvezenite koli gi butnaa cenite i na onie koi se kupeni od tuka, a se redovno servisirani i sekoe smeneto strafce go imaat u kniska... ama dzabe koa 2.0 so miljon km se prodava za 5k eur i nikoj ne glea dali ima lpr plocki ili brembo... teraj, bitno e da e polirana :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #5 на: 18 Септември 2015, 01:28:32 am »
Како прво мислам дека е мит тоа во врска со квалитетот, колите се делат според пазарот само за опремата и да се прилагодени за навиките и побарувањата на определен реон.

Во врска со одржувањето за просечен македонец кој купил нова кола, одржувањето го врши во овластен сервис или во консултација со разни сервисери. Најчесто промената на потрошниот материјал се врши во доста пократки интервали од препорачаните. Ама под знак прашалник е обученоста на мајсторот.

А увезуваните се прича сама за себе.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #6 на: 18 Септември 2015, 08:09:39 am »
И јас сметам дека квалитетот е ист без разлика за кој пазар е направена колата. Најголемата разлика е во опремата. На пример повеќето нови возила од средната и висока класа тука во Латвија се носат со греачи на седишта. Тоа е нешто што генерално не се доплаќа и си оди стандард дури и со најниското ниво на опрема. Многу е важно и тоа што нашите официјални импортери нарачуваат атомобили со најниска можна опрема, па затоа и од тука многу луѓе мислат дека и квалитетот е различен.

Јас секако би одел на домашно возило зошто увезениве како што си знаеме се кршови до крш.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #7 на: 18 Септември 2015, 10:25:45 am »
Но дали греачите на седишта се стандардни таму поради пониските просечни температури?

Еве гледам Норвешка сега, неверојатни 36 степени во 1970 биле забележани, а денес кај нас на 18-ти септември е толку.
Јас се прашувам дали воопшто климата во колата се користи таму, и дали има коли кои во стандардната опрема не спаѓа истата?

Навистина ме интересира ако е офтопик.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #8 на: 18 Септември 2015, 10:56:55 am »
Па да, поради ниските температури затоа и греачи на седиште се горе-доле стандарди. Ако купиш веројатно автомобил од мала класа некое градско возило можеби треба да си доплатиш или ти нудат некој си зимски пакет. Клима јас користам нормално некаде од Јуни до Септември околу 50% од времето, еве денеска е 20 степена ама наредна недела ќе има нагло намалување на температурите.

Клима си доаѓа стандард но како што кажав има стандарден зимски пакет на опрема кој што е со мала доплата или бесплатен, и добиваш предно греење на стакло, греачи на седишта и ретровизори и нешто слично. Без разлика за кој бренд збориме.

Еве на пример во моментов има акција (уствари не е акција секогаш е така) ако купиш Голф Трендлине за доплата од 1.141 евро плус добиваш:

-централен наслон за рака
-круз контрол
-радио composition media со bluetooth
-кожен волан и менувач
-паркинг сензори напред и назад
-зимски пакет - греачи на седишта и предно стакло

Оваа опрема да ја купеш оделно ќе те фати многу повеќе од 1.100 евра. Финтата е што и да сакаш да земеш голф трендлине треба да чекаш 3 месеци зошто сите модели на лагер се вака нарачани и ти на некој начин си приморан да доплатиш 1.100 евра. што сепак мислам дека добиваш многу за тие пари, односно за точно 18.000 еур добиваш Голф 7 со 1.4 тси 125кс и оваа опрема што ја набројав плус стандардната. Камата 0.9% + еурибор, даваш учество 10% или 1800 евра и си цепаш со нова кола и месечна рата од 150-200 еур 5 години :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #9 на: 18 Септември 2015, 11:30:04 am »
Колите што се продаваат кај нас (имаме тема за тоа) на ново се секогаш 3-4 класа од она што се продава на западниот пазар. Не дека не е во фабричките отстапувања во квалитет ама не е прва класа како за домашен пазар.

Не знам како ама веднаш се осеќа дали некоја кола е наменета за домашен пазар и онаа што е за наш пазар. Не знам, некое субјективно доживување ми е. Не зборувам за додатна опрема, или браници во боја на каросерија, ама нешто има. Искрено не знам што е тоа да ви го потенцирам.


Што се однесува половни (увозени vs. домашен пазар)...Дали е тука купена или странство, нема благе везе. Кај нас се многу батал луѓето и ич К не ги боли што става и како ја вози колата.

Амортизацијата на нашите 100 000км се исто како 300 000км во Германија/Италија/Словенија.

Мора да бидеме на јасно. Кола од 2000 година не може да биде добра како некоја од 2010 година. Кога тогаш ќе почне да покажува поскапи дефекти. 15 години е човече, не знам луѓето што сакаат.

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #10 на: 18 Септември 2015, 12:27:24 pm »
Пак ке речам дека е мит, поради следниве причини:
1. Колата влегува во произвотствена лента по порачка со претходно избрана опрема и мотор од купувачот или  салонот, и кола која не ги задоволува стандардите за квалитет за домашен пазар неможе да му се прати на некој кој не порачал таква кола.
2. Работникот кој работи на лента не знае за каде е возилото, а и да знае времето за монтирање на делови му е фиксно, пошто на лентата има и коли за секаков пазар, а на него никој не би му дозволил да се лади поради на брзина завршената работа.
3. Чувањето на делови со различни класи на квалитет, би ги дуплирал трошоците, времето и просторот за чување и организација на истите.
4. Секое вадење на возилото од произвотствена лента со цел рипање на определени процеси е доста по скапо од евентуалната заработка од истото.
5. Уште од стартот на склопување на возилото се знае за кој салон е наменен.
« Последно менување: 18 Септември 2015, 12:40:18 pm karajann »

Отсутен Диневски

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 492
  • www.imagine.mk
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #11 на: 18 Септември 2015, 12:35:40 pm »
за сите што сметаат дека квалитетот е ист пример на голф за германски пазар и голф за мак пазар,  помислете малку на фабриките што се отворија кај нас (а ги има и на многу други места по светот) каде работниците работат за минимум плата со стари машини што веќе се исфрлени од употреба од фабриките во германија.
Конкретен пример амфенол кочани...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9225
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #12 на: 18 Септември 2015, 12:42:37 pm »
епа ке ти кажам за фабриките.

Истите тие фабрики испорачуваат на Bosch, SIEMENS, Philips и останати кои порано купувале од Германската фабрика ама поради дислокација земаат од македонската.

ти мислиш во македонските фабрики влезени од странство на машини за куцање пишуваат и на машини од минатиот век се работи

тоа што е стандард е стандард, тука се штанцаат серии а развојот се прави кај нив тоа е тоа

90% од материјалите влезени во производ се од каде што биле, западна европа

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #13 на: 18 Септември 2015, 12:44:15 pm »
Диневски неможеш да правиш таква паралела. Кога автомобилски бренд се решава да отвори фабрика во некоја земја се прават добри анализи од платите во таа економија, транспорт (авио, железница) и многу други оперативни трошкови. Но, остапки за квалитет неможе да има на финален производ. Тоа што на некого му се чини дека нови автомобили за Македонија се од некаква втора класа :D е поради тоа што нашите импортери носат автомобили со најмалку опрема за да ги купат колку што е можно поевтино. Иди купи шкода 2.0 тди со сите тракатанци и таа ќе излезе преку 25.000 евра, ама ќе си чекаш месеци дур да ја добиеш и ќе "изгледа" како да е наменета за западен пазар.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #14 на: 18 Септември 2015, 12:47:02 pm »
Мит сте сите вие у тоа главите ;D Ви делам искуство од чоек што ги распределува колите вие инат. Ај добро исти се, најдобро е да се купи увезена кола пошо патиштата кај нив се супер, а кај нас луѓево се батал. Купете кола од данска, норвешка, белгија итн кај што има моренце па терајте си после со евтините увезени скапаници. Има добри коли горе ама ќе ги платиш поише од што мислиш. Ако увезен голф 2.0тди кај нас кошта 6000 у немачка кошта исто толку. Миљон пути е зборена темава....

бре тврдоглав народ мајката. Колку од вас имале прилика да видат како тие германци се понашаат со еден голф што го купиле од пола плата? Ги здрма стојко дали стаил шајка или штраф од фабрика. Ја вози 3 години и му ја продава на бугарот кој ви ја продава вас кој после ве убедува дека внуката на меркел го возела голфот од соба до кујна!

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html