Претекнувањето со бензинец е проследено со убав звук кој те тера да ја цедиш, не ти смета, додека сега со дизелот скоро секогаш кога ќе претекнам неможам ни да дочекам сам да смени аутоматикот, сам го правам тоа, не сакам да го слушам, не е (возачки) пријатен да не се лажеме.
Ќе бидеш принуден да возиш лежерно и тогаш кога нема да го сакаш тоа, додека со 2.0 ќе може и да стисне малце кога ќе сака да си направи ќејф,
И при препродажба секако ќе добие подобра цена за 2.0 отколку за 1.6.
А па летно време кога ќе оди на одмор и кога натоварен ќе опне и клима, е тек тогаш ќе види шо значеле тие 115 коња, а можел да има 35-40% повеќе.
EDIT: И да повторам со која цел сето ова, за мизерни 500ден месечно, а си опнал 20 и кусур иљадарки за да имаш кола.