Автор Тема: Алат кој би сакале да го имате  (Прочитано 194328 пати)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1140 на: 28 Февруари 2024, 15:40:34 pm »
Си зедов ваков наставак за килограмскиот. Се надевам ќе брка работа до 110-120нм и нема да пукне на пола или проврти. 80 денари го платив, Ингко не е толку лоша фирма¿
https://www.agrovojvodinashop.rs/product-page/ingco-gedora-1-2-17-mm

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
  • хаУс мајстор
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1141 на: 28 Февруари 2024, 21:29:02 pm »
Јас земав торкс наставак од Ингко за крилото кога го вадев,  таман влезе во главата без луфта, и ги одштрафив. За разлика од пазарските кои се усукаа запците.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3060
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1142 на: 28 Февруари 2024, 22:35:41 pm »
Ryobi носи некој кај нас?

Никој.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5281
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1143 на: 28 Февруари 2024, 22:40:30 pm »
Си зедов ваков наставак за килограмскиот. Се надевам ќе брка работа до 110-120нм и нема да пукне на пола или проврти. 80 денари го платив, Ингко не е толку лоша фирма¿
https://www.agrovojvodinashop.rs/product-page/ingco-gedora-1-2-17-mm

Oд Евтинија?


Јас вакво барам, нарачав од Али ама Ингко е осетно подобар Кинез од ноунејм Кинез.






Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5713
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1144 на: 28 Февруари 2024, 22:52:00 pm »
Купено е од Мебло Трејд Прилеп, но го увезува Ефтинија, така пишува на декларацијата. Имаше и црни такви, но 19ки, мислам дека беа 200-250 денари, но не користам пневматски пиштол, така да мислам дека би збркало работа за промена на тркала два пати годишно.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5281
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1145 на: 28 Февруари 2024, 22:57:36 pm »
Јас земав торкс наставак од Ингко за крилото кога го вадев,  таман влезе во главата без луфта, и ги одштрафив. За разлика од пазарските кои се усукаа запците.

Филипс битовите им се многу крути, полоши од некои пазарски. Се кршат на малку поголем вртежен момент.




Купено е од Мебло Трејд Прилеп, но го увезува Ефтинија, така пишува на декларацијата. Имаше и црни такви, но 19ки, мислам дека беа 200-250 денари, но не користам пневматски пиштол, така да мислам дека би збркало работа за промена на тркала два пати годишно.

110-120нм не е ништо за рачно завртување.  Немаш гајле.
Заебанцијата е со ударни завртувачи, таму и на мали вртежни моменти стресот е поголем.

Ова погоре јас што го барам е адаптер за битови од мал алат да се стави на стандард излез од ударен завртувач, за заштрафување на големи штрафови во дрвени греди. Осеќам дека овој од Али ќе се расцвета после неколку штрафа, ама сум бил грешка и другпат. :)
« Последно менување: 28 Февруари 2024, 23:05:29 pm Van »

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1146 на: 29 Февруари 2024, 09:41:51 am »
2 tipa na bitoj ima, edni za shrafilica, edni za udarna i ne se kompitabilni megjusebno. Tie za na udarna imaat torziona zona, istencen del da amortizira.

Отсутен flashgordon007

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 99
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1147 на: 09 Март 2024, 04:22:20 am »
2 tipa na bitoj ima, edni za shrafilica, edni za udarna i ne se kompitabilni megjusebno. Tie za na udarna imaat torziona zona, istencen del da amortizira.

Те молам подетално дефинирај ја разликата.
Двата типови на битови се компатибилни меѓу себе, ако под компатибилност се мисли на можност да се приклучат на ист погонски уред и да закачат иста завртка.
Разликата е во материјалот од кој се изработени.
Или јас грешно сум научил во школо?

Отсутен flashgordon007

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 99
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1148 на: 09 Март 2024, 04:41:06 am »

https://www.loging.mk/283/198530/0/ShowProduct/Shrafciger_Torks

Едитс:
Пон-Пет 09-20h / Сабота 09-16h


Еве и поевтино (и цел сет).
https://www.loging.mk/279/165260/0/ShowProduct/Shrafcigeri_Torks

Jaс на негово место би идел со тој CK што си го линкал, релативно квалитетен алат е.


Crmo misla se crnite, narodski gi vikaat udarni klucoj,  taka kje gi nadesh. Ja zedov od ingco, gi ima vo eftinija, a misla deka imashe i vo kupi alat na fotum i vo arilje metal.
Inaku bi trebalo da se pokruti a po ne elasticni, bar taka deluvaat.
Хром ванадиум по физички каректеристики е покрут од хром молибден па импакт додатоците воглавно ги прават од хром молибден... Поквалитетните. Ако ситничариме веројатно има и ванадиум и молибден и во двете варијанти, само во различни односи. :)

П.С. Лани земав PZ битови од Ингко, 3 скршив за 10 минути штрафење (средно големи штрафови во дрво). Може би земал Ингко клучеви ако нема ништо друго на избор, ама не би им верувал дека се квалитетно направени со хром молибден (ниту па хром ванадиум). Кинезите прават и квалитетни работи, ама ретко може да биде и квалитетно и евтино... Е сега ако си ги утепал од користење тие ударни клучови од Инго, и од искуство можеш да ги пофалиш - тогаш тоа е друг муабет, тогаш идам и купувам.

Цената на ударните насадни клучеви во евтинија импекс железарија т.н. инко се приближно 1/4 до 1/3 (200 до 300 денари по парче) од цената на милвоки.
Купив еден инко за проба. Јбг, прежалив едно пиво во кафана :)
Ќе го пробам идниот викенд. „Ко преживи, причаќе“, па ако пишам порака идната недела, значи дека го водам инко 1:0, а он тропа во некоја канта за ѓубре... :)

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5281
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1149 на: 09 Март 2024, 11:55:22 am »
Ти секако пиши, дури и нерешено ако испадне... :)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1150 на: 10 Март 2024, 10:52:10 am »
2 tipa na bitoj ima, edni za shrafilica, edni za udarna i ne se kompitabilni megjusebno. Tie za na udarna imaat torziona zona, istencen del da amortizira.

Те молам подетално дефинирај ја разликата.
Двата типови на битови се компатибилни меѓу себе, ако под компатибилност се мисли на можност да се приклучат на ист погонски уред и да закачат иста завртка.
Разликата е во материјалот од кој се изработени.
Или јас грешно сум научил во школо?

да, пасираат на приклучокот, но тие „ударните“ имаат торзиона зона наменета да ги издржи ударите, така да ако ги употребиш на „обична“ шрафилица ќе се скинат, додека пак обичните битови ако ги стајш на ударната шрафилица од ударите брзо ќе се оштетат забите, така барем на јутјуб кажуваат што имам гледано, само што не можам да го најдам видото во моментов....

Отсутен flashgordon007

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 99
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1151 на: 11 Март 2024, 02:06:14 am »
2 tipa na bitoj ima, edni za shrafilica, edni za udarna i ne se kompitabilni megjusebno. Tie za na udarna imaat torziona zona, istencen del da amortizira.

Те молам подетално дефинирај ја разликата.
Двата типови на битови се компатибилни меѓу себе, ако под компатибилност се мисли на можност да се приклучат на ист погонски уред и да закачат иста завртка.
Разликата е во материјалот од кој се изработени.
Или јас грешно сум научил во школо?

да, пасираат на приклучокот, но тие „ударните“ имаат торзиона зона наменета да ги издржи ударите, така да ако ги употребиш на „обична“ шрафилица ќе се скинат, додека пак обичните битови ако ги стајш на ударната шрафилица од ударите брзо ќе се оштетат забите, така барем на јутјуб кажуваат што имам гледано, само што не можам да го најдам видото во моментов....

Не сум убеден дека ударен бит употребен во „обична“ шрафилица ќе се скине.

Таа торзионата зона е направена од специфичен материјал и потенка е, со намена да се случи лом во неа, за ломот да не настане во материјалот или шрафот, ако внесеш поголем момент отколку што може да прими...

Толку се разбирам од јакост на материјалите...

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1152 на: 11 Март 2024, 11:11:59 am »
Ја го разбрав дека торзионата зона служи како амортизер, да ги апсорбира „пиковите„ како би ги штедел забите од самиот бит, како што кажа, а кај класична штрабилица е под константен напон и најверојатно побзо ќе се скини него „обичен“ бит.
Еве го и видеото го најдов, па како мислиш така напрај. за 20-30 шрафа би збркале работа и тие и тие.
https://youtu.be/VJtVFBRKCCM?t=912

Отсутен flashgordon007

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 99
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1153 на: 12 Март 2024, 00:12:52 am »
Ја го разбрав дека торзионата зона служи како амортизер, да ги апсорбира „пиковите„ како би ги штедел забите од самиот бит, како што кажа, а кај класична штрабилица е под константен напон и најверојатно побзо ќе се скини него „обичен“ бит.
Еве го и видеото го најдов, па како мислиш така напрај. за 20-30 шрафа би збркале работа и тие и тие.
https://youtu.be/VJtVFBRKCCM?t=912

Распрашај се кај производителите на битовите (ударни и обични) за колкав момент се димензионирани и користи ги со тие податоци што ти се кажани.
Ликов објаснува дека ударен ќе пукне ако го користиш со обична (не ударна) машина, ама не кажува со кој момент. А знаеме дека т.н. „мајстори“ ги силуваат и машините и шфафовите, па АПП, (ако проѓе - проѓе). Старомоден мајстор со тапија тоа не го прави.

Ем башка кај овие евтиниве шрафови што се продаваат низ македонијава по гранапи и пазарчиња и ги користат т.н. „мајстори“, кој знае каде произведени и по кој стандард, никогаш не си на чисто колку ќе издржат

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Алат кој би сакале да го имате
« Одговори #1154 на: 12 Март 2024, 23:51:12 pm »
Не најдов податоци колкав момент крепат едните или другите, но по муабетиве на yt ударните не крепат голем момент континуирано, што значи или ќе бидиш ограничен на по мали димензии за шрафовите или ќе треба ептен да пазиш т.е. многу време да трошиш. Од друга стана ударните шрафилици имаат доста интензивни пикови а регулацијата не им е баш нешто поуздана, се менува бројот на удари, но силата не варира многу. Тие малите шрафчиња 3-4цм што се, ако ги шрафиш во иверица баш треба да си искусен мајсто за да не ги провртиш, значи по видеава на yt само што ќе го допре ми се чини дека го провртува, додека на шрафилиците ќе си поддесиш нели има тоа бројките колку да шрави, па и 15мм што се шрафчињата и нај чкарт да се ќе ги зашрафи безбедно, инпактот све мислам дека ќе ги разнесе ако се чкарт или ними или иверицата, додека пак на пример ако имаш некој шраф пола зашрафен во греда инпактот е неспоредливо подобра од обичната шрафилица, поготово ако си на скали качен ( да немаш контра сила да се задржиш).
Колку што имам изгледано податоци и видеа, ударните имаат х3 момент од обичните, но секпа со обична лесно можеш да скршиш ударен бит. На крајот зависи од намената, што ќе шрафиш.
Лично су шрафел до 10 ка штаф 6мм дијаметар во палети, никогаш не заглавила шрафилицата, сум немал проблем, иако со ударната некакое по конфорно, но истата работа ќе ја завршиш за приближно исто време. За аматерска работа пра муабет, за профи не знам.
на крајот на краиштата за аматерска работа нема да ти требаат повече од 5-6 големини на битови такад а мојш да земиш од двата типа па да работиш по пропис. До сега пх 2,3 и 4 ми затребале, а истите фаќаат и на пз 2,3,4. До сега не сум сретнал торакс шрафови за во дрво т.е. некаде видов ама беа 15-20 денари парче, додека со ПХ „сокет“ се по 1,5-2 денари, што мислам дека не се исплаќат да даваш х10 пари за шраф што ќе ти ја заврши истата работа, иако тораксите се полесни за шрафење.