Денес му се дупна гума на брат ми па имав шанса да го пробам Парксајдот. Првични импресии: ОК е. Брат ми го затекнав како се мачи со првиот штраф, но одвртувачов ги извади за 5-6 секунди по штраф.
Резервното тркало го заштрафив со Парксајдот, потоа го пробав и момент клучот наместен на 110 њутнметри. Сосема малку требаше да се дозатегне за да се дојде до 110, што значи дека Парксајдот затегнува некаде до ~100 њутнметри. Така да импресиониран сум, посебно за парите (накај 3 илјади испадна).
Има ограничување за торк на 100 Nm (што е лошо за други намени освен за менување тркала). За одвртување спецификации кажуваат 500 Nm. Детали:
Model Number: PDSSE 550 A1
-Power: 550 W
-loosening torque max. : 500Nm
-Max. torque : 100 Nm
-No-load speed: 3,700 rpm
Момент клучот исто изгледа солидно. Направен е во Кина ама брендиран е од Walther Австрија. ~1500 ден. во Лидл.
Пар работи кои не ги знаев а ги научив: Само за стегање. Не се одвртува со момент клучот (барем не со овој), пошто може да се измести подесувањето/калибрацијата. Исто после употреба сетирањето за вртежен момент се враќа на најниско подесување и така се чува до наредна употреба (има некој штраф внатре што не треба да седи затегнат).
Еве едно описно видео, на Италијански е ама пуштете англиски титлови: