Автор Тема: ПРАШАЊЕ!  (Прочитано 62719 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #30 на: 26 Септември 2011, 23:52:16 pm »
Информирај се и благовремено известувај не на темава. Се разгуглав сега по нетов и неможев да најдам некој со слична ситуација, па некако не ми се верува дека ќе да е од плинот...

BTW, до Плимонт: Дали досега ви дошле пациенти со прегорени вентили на Alfa со TwinSpark мотор?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #31 на: 27 Септември 2011, 09:09:10 am »
Мислиш дека му се разштелувал или од мајка е лошо наштелуван? Он го вози доста време и баш се фалеше дека е прва лига, па го препорачуваше и на другите. Од друга страна плинот е тапа, од трета страна треба на извесен број на км да се контролира и по потреба прештелува... Нели МАФ сензорот го зезаше нешто претходно? Незнам, може да нагаѓаме, ама да не завземаме ставови, а за тоа како и зошто се случило секогаш авто механичарите ќе ги обвинуваат плинаџиите и обратно :) Тоа ти е исто као коа ќе купиш, незнам, принтер и тој што ти го шитнал ќе вика не ти чини компјутерот, а тие што ти го склопиле него ќе викаат дека принтерот не е добар ... :D А кој е крив? Зар е важно, штетата е веќе направена! Тешко на chlink, него душата му знае (за џебот не праам муабет) .

А бе не мислам ништо, пробувам по пат на Q&A да откријам.
на пример ако е наштелан со MAF кој давал инфо за да има у машината повеќе бензин него што треба, а плинот искалибриран ко што треба, кога го сменил мафот, му станала посиромашна смесата.
Се` бива... не е така едноставно...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #32 на: 27 Септември 2011, 22:23:58 pm »
Значи имам ставено плински уред кај вас, се работеше како што треба.
Примав повеќе совети од луѓе да не ја возам колата на плин на максимална поради можно горење на вентилите, но вие ми одговоривте дека нема да има проблем на плин да ја возам колку сакам. Па јас ве послушав и возев околу 190, вентилите на два цилиндра изгореа, пепел.
Испадна дека луѓето имале право, затоа што плинот е сув и се ствара голема температура.

Прашањето е може ли ова да падне на вас или е моја грешка лична и немам шанса да го докажам спротивното?

Сакам искрен одговор на искреното прашање. Поздрав.
де де де.... поставуваш прашање или даваш заклучок дека плимонт се криви? вентили може да ти изгорат од ред други работи, на пример да биле малку повеќе стегнати. имам едно чудо пријатели со алфи кои возат на плин. имам и еден лудак со твин машина, еден вентил не му изгорел, а колата ја “изгоре“ од стискање. ти се случило бе друже некое срање. треба да се реши проблемот на мајстор и мајсторот да открие од што е, ама саглам мајстор да постави дијагностика, а не кај “пеце у гаража, зад куќа“ кој е локалец мастор да кажува. однеси ја во овластен сервис колата и ќе дознаеш. јас имам исто плин, на волво. цели 1,5 саат го држев пуна гас до доле т.е. pedal to metal и не се деси ама баш ништо. немој да избрзуваш со вакви заклучоци дека од плинот изгреле вентилите. според мене, а јас имам доста знаење, можни се повеке сценарија од кои повеќето немаат допирна точка со плинот. на пример да си ја прегреал колата и сега да не се изгрени вентилите туку едноставно да стегнале малку повеќе... провери го тоа... инаку плинот е само погонско гориво како алтернатива. сепак размисли малку по убаво пред да обвиниш, консултирај се со експерти а не како што реков од рекла казала, и ако експертите ти речат дека е од плинот, тогаш иди во плимонт и качи им се на глава... во секој случај, знам и те разбирам дека имаш зорт. мака ти е и нервозата е голема. да не праиме муабет дека на гладно срце ке треба пари сега да се даваат... што рекол народот од ништо, нешто се направило...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #33 на: 27 Септември 2011, 22:43:33 pm »


Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #34 на: 27 Септември 2011, 23:05:46 pm »
Аман со вакви клипови со неатестирани плински инсталации

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #35 на: 27 Септември 2011, 23:11:23 pm »
Викаш се запалил бидејќи немал лист хартија?

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #36 на: 27 Септември 2011, 23:17:40 pm »
Викаш се запалил бидејќи немал лист хартија?
Фаланга се местат плински системи на диво , несоодвтно наместени на кој како ќе му прдне мести плин , затоа е и атестот да се провери дали е се во ред со инсталацијата на плинот . После настануваат вакви последици , експозии и т.н и т.н

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #37 на: 27 Септември 2011, 23:18:02 pm »
Аман со вакви клипови со неатестирани плински инсталации

Нешто не си расположен у задње време ... :)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #38 на: 27 Септември 2011, 23:18:28 pm »
Атестирана инсталација нема шанси да експлодира ама да не ја труеме темава ако сакаш отвори друга ќе ти пуштам тамо како изгледа кога такво возило ке се запали и дека е понеопасно одколку бензинец

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #39 на: 27 Септември 2011, 23:19:10 pm »
Аман со вакви клипови со неатестирани плински инсталации

Нешто не си расположен у задње време ... :)
Не бе џиџи него дека чаршиски муабети се тие за бомбата во кола :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #40 на: 27 Септември 2011, 23:26:36 pm »
Аман со вакви клипови со неатестирани плински инсталации

Нешто не си расположен у задње време ... :)
Не бе џиџи него дека чаршиски муабети се тие за бомбата во кола :)
;)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #41 на: 28 Септември 2011, 00:13:26 am »
Викаш се запалил бидејќи немал лист хартија?
Очигледно немаш никаква поима што се треба да ти исполнува возилото за да го добиеш тој атест. За твоја информација, доволно е покажувачот на наполнетост на боцата (кој е спореден, главниот се наоѓа во кабина и е електронски) да не е поставен под агол од 30 степени за не поминеш атест. Распрашај се кој е лаборантот Соколов, колку е исфрустриран и колку малтретира население.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #42 на: 28 Септември 2011, 01:25:57 am »
Значи имам ставено плински уред кај вас, се работеше како што треба.
Примав повеќе совети од луѓе да не ја возам колата на плин на максимална поради можно горење на вентилите, но вие ми одговоривте дека нема да има проблем на плин да ја возам колку сакам. Па јас ве послушав и возев околу 190, вентилите на два цилиндра изгореа, пепел.
Испадна дека луѓето имале право, затоа што плинот е сув и се ствара голема температура.

Прашањето е може ли ова да падне на вас или е моја грешка лична и немам шанса да го докажам спротивното?

Сакам искрен одговор на искреното прашање. Поздрав.
де де де.... поставуваш прашање или даваш заклучок дека плимонт се криви? вентили може да ти изгорат од ред други работи, на пример да биле малку повеќе стегнати. имам едно чудо пријатели со алфи кои возат на плин. имам и еден лудак со твин машина, еден вентил не му изгорел, а колата ја “изгоре“ од стискање. ти се случило бе друже некое срање. треба да се реши проблемот на мајстор и мајсторот да открие од што е, ама саглам мајстор да постави дијагностика, а не кај “пеце у гаража, зад куќа“ кој е локалец мастор да кажува. однеси ја во овластен сервис колата и ќе дознаеш. јас имам исто плин, на волво. цели 1,5 саат го држев пуна гас до доле т.е. pedal to metal и не се деси ама баш ништо. немој да избрзуваш со вакви заклучоци дека од плинот изгреле вентилите. според мене, а јас имам доста знаење, можни се повеке сценарија од кои повеќето немаат допирна точка со плинот. на пример да си ја прегреал колата и сега да не се изгрени вентилите туку едноставно да стегнале малку повеќе... провери го тоа... инаку плинот е само погонско гориво како алтернатива. сепак размисли малку по убаво пред да обвиниш, консултирај се со експерти а не како што реков од рекла казала, и ако експертите ти речат дека е од плинот, тогаш иди во плимонт и качи им се на глава... во секој случај, знам и те разбирам дека имаш зорт. мака ти е и нервозата е голема. да не праиме муабет дека на гладно срце ке треба пари сега да се даваат... што рекол народот од ништо, нешто се направило...

Викаш де, де, де?

Така можеш да викаш тебе кога е ти се случи, немој мене кога ќе ми се случи. Јас за џабе ништо не зборам.

Се стегнале вентилите и изгреле а? Така било тоа.

Која кола до сега изгореле вентили на бензин? А колку на плин?

Дознај ја таа информаација па ќе прајме муабет.



Моето прашање е едноставно дали такво нешто (ЕВЕ да кажеме е вистина) опфаќа гаранцијата, тоа беше моментот. Несакам полемика, кога ќесе види детално ќе пишам и ќезнаете што е јас немам што да кријам а и не патам од комплекс да се извинам ако згрешам.

И немој да спомињаш дека ауто мобил ск се мајстори, мајстор што ќе фати на брег со клешта да тегне не би му дал ни точак да поправа а не кола.

И не сум бил кај никој "пеце у гаража" не се секирај
 

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #43 на: 28 Септември 2011, 07:41:40 am »
Значи имам ставено плински уред кај вас, се работеше како што треба.
Примав повеќе совети од луѓе да не ја возам колата на плин на максимална поради можно горење на вентилите, но вие ми одговоривте дека нема да има проблем на плин да ја возам колку сакам. Па јас ве послушав и возев околу 190, вентилите на два цилиндра изгореа, пепел.
Испадна дека луѓето имале право, затоа што плинот е сув и се ствара голема температура.

Прашањето е може ли ова да падне на вас или е моја грешка лична и немам шанса да го докажам спротивното?

Сакам искрен одговор на искреното прашање. Поздрав.
де де де.... поставуваш прашање или даваш заклучок дека плимонт се криви? вентили може да ти изгорат од ред други работи, на пример да биле малку повеќе стегнати. имам едно чудо пријатели со алфи кои возат на плин. имам и еден лудак со твин машина, еден вентил не му изгорел, а колата ја “изгоре“ од стискање. ти се случило бе друже некое срање. треба да се реши проблемот на мајстор и мајсторот да открие од што е, ама саглам мајстор да постави дијагностика, а не кај “пеце у гаража, зад куќа“ кој е локалец мастор да кажува. однеси ја во овластен сервис колата и ќе дознаеш. јас имам исто плин, на волво. цели 1,5 саат го држев пуна гас до доле т.е. pedal to metal и не се деси ама баш ништо. немој да избрзуваш со вакви заклучоци дека од плинот изгреле вентилите. според мене, а јас имам доста знаење, можни се повеке сценарија од кои повеќето немаат допирна точка со плинот. на пример да си ја прегреал колата и сега да не се изгрени вентилите туку едноставно да стегнале малку повеќе... провери го тоа... инаку плинот е само погонско гориво како алтернатива. сепак размисли малку по убаво пред да обвиниш, консултирај се со експерти а не како што реков од рекла казала, и ако експертите ти речат дека е од плинот, тогаш иди во плимонт и качи им се на глава... во секој случај, знам и те разбирам дека имаш зорт. мака ти е и нервозата е голема. да не праиме муабет дека на гладно срце ке треба пари сега да се даваат... што рекол народот од ништо, нешто се направило...

Викаш де, де, де?

Така можеш да викаш тебе кога е ти се случи, немој мене кога ќе ми се случи. Јас за џабе ништо не зборам.

Се стегнале вентилите и изгреле а? Така било тоа.

Која кола до сега изгореле вентили на бензин? А колку на плин?

Дознај ја таа информаација па ќе прајме муабет.



Моето прашање е едноставно дали такво нешто (ЕВЕ да кажеме е вистина) опфаќа гаранцијата, тоа беше моментот. Несакам полемика, кога ќесе види детално ќе пишам и ќезнаете што е јас немам што да кријам а и не патам од комплекс да се извинам ако згрешам.

И немој да спомињаш дека ауто мобил ск се мајстори, мајстор што ќе фати на брег со клешта да тегне не би му дал ни точак да поправа а не кола.

И не сум бил кај никој "пеце у гаража" не се секирај
 

druze coekot moze e vraboten tamu po nastapot negov ili saka expert da bide, neznam so se frlaat site da go odbranat plimont koga nikoj ne gi posocuva kako direkten vinovnik, ama jebiga to je to..

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #44 на: 28 Септември 2011, 08:34:23 am »
CHlink, dali si siguren deka ventilite ti bile ispravni pred da stavis plin? Inaku tocno e deka najgolema pricina za izgoreni ventili e plinot.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need