Автор Тема: ПРАШАЊЕ!  (Прочитано 62727 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #15 на: 26 Септември 2011, 10:01:07 am »
jas kolku sto znam neli ako kolata ima nesoodvetni ventili za plin se dodava taa kapalkata sto gi podmackuva i gi ladi...
ako ne site vikaat nema problem neli..

Не постојат соодветни или несоодветни вентили, обично на моторите кој се со поголема моќност и работат на повисоки обртаји обавезно мора да има ладење на вентилите.

na net mislam deka imam negde citano koi brendovi mozat bez kapalka koi ne, za Alfa ne se sekavam znam za VW na site modeli ne bese zadolzitelna kapalkata, obicno japonskive site baraat kapalka od najslabo do najjako

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #16 на: 26 Септември 2011, 10:05:16 am »
jas kolku sto znam neli ako kolata ima nesoodvetni ventili za plin se dodava taa kapalkata sto gi podmackuva i gi ladi...
ako ne site vikaat nema problem neli..

Не постојат соодветни или несоодветни вентили, обично на моторите кој се со поголема моќност и работат на повисоки обртаји обавезно мора да има ладење на вентилите.

na net mislam deka imam negde citano koi brendovi mozat bez kapalka koi ne, za Alfa ne se sekavam znam za VW na site modeli ne bese zadolzitelna kapalkata, obicno japonskive site baraat kapalka od najslabo do najjako

А и логично е, јапанците без искључок работат на високи обртаи. Така да треба да се провери дали кај Члинк уредот има ладење на вентили, и доколку има, зашто откажала нивната функција, а доколку нема, зашто нема.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #17 на: 26 Септември 2011, 12:56:33 pm »
Ух, баш ми е криво друже. :(

Се надевам дека ќе го решиш проблемот. А баш сакав да прашам кај си, ем те нема на форум, ем не сум ти ја видел Алфата на стандардно место веќе некое време.

Ќе се реши претседателе, не се нервирам јас за кварот со алфа мора да сум навикнат на вакви работи :D (иако стварно не сум)
Проблемот е што идеш пари да правиш а ти искача дупло поголем зијан, тоа е лошото.

Кумашинов мој вози Alfa 156 2.0 TS со 40000km извозени на плин без проблем. Најверојатно ќе да е до стилот на возење + моторот ти е осетлив и лесно расиплив.

Инаку не верувам дека во Плимонт ти гарантирале дека нема гајле. И мене ми рекоа дека нема гајле да ја возам на пуна гас оптеретена на кратко, но никако да не ја газам на долги релации. Ако веќе имам таква желба тогаш да ја возам наизменично пола саат на плин пола саат на бензин.

BTW, ако си сакал да прашаш, си можел да го направиш тоа по телефон или да појдеш таму на лице-место. А ако прашуваш овде излегува дека го (зло)упторебуваш форумот за да им направиш лош публицитет како што јас го направив тоа во случајот со Новус.

Нема ништо лошо во тоа што јавно ќе напишам бе друже, не сум им љут ништо на нив, јас сум поштен човек, може ќе научи некој од моите грешки и нема да се повтори, јас тука и самиот верувам дека сум крив но нели нормално е да прашам пошто плинот ми е уште под гаранција па можно е и да опфаќа за ваква работа гаранцијата, а јавно е за да знаат и другите.

Значи без лоша намера.

jas kolku sto znam neli ako kolata ima nesoodvetni ventili za plin se dodava taa kapalkata sto gi podmackuva i gi ladi...
ako ne site vikaat nema problem neli..

Не постојат соодветни или несоодветни вентили, обично на моторите кој се со поголема моќност и работат на повисоки обртаји обавезно мора да има ладење на вентилите.

Знач можно е и да настанал од нешт друго проблемот.

jas kolku sto znam neli ako kolata ima nesoodvetni ventili za plin se dodava taa kapalkata sto gi podmackuva i gi ladi...
ako ne site vikaat nema problem neli..

Не постојат соодветни или несоодветни вентили, обично на моторите кој се со поголема моќност и работат на повисоки обртаји обавезно мора да има ладење на вентилите.

na net mislam deka imam negde citano koi brendovi mozat bez kapalka koi ne, za Alfa ne se sekavam znam za VW na site modeli ne bese zadolzitelna kapalkata, obicno japonskive site baraat kapalka od najslabo do najjako

А и логично е, јапанците без искључок работат на високи обртаи. Така да треба да се провери дали кај Члинк уредот има ладење на вентили, и доколку има, зашто откажала нивната функција, а доколку нема, зашто нема.

Се испитува, ќе кажам и јас кога ќе дознаам што било фрката.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #18 на: 26 Септември 2011, 17:11:50 pm »
Во повеќето од постовите гледам дека нас не гледате како виновници и дека веќе ни пресудивте, што не во ред
Сепак ќе нагласам дека нашите информации се базираат на производители на автомобили и автомобилска опрема од западна европа, и врз основа на тие информации и технички податоци ги советуваме и корисниците на плински уреди. Информации кои произлегуваат од локални механичари не можат да се земат за референтни.
Доколку постои проблем со Алфа 156, таа информација веќе ќе ја имавме.
Во продолжение ќе ги постирам списоците (од различни извори) на возила кои можат да направат проблем. Разгледајте ги , па ќе разговараме.

Линк од листа на одобрени возила за вградување на плински уред на Landi Renzo
http://www.plimont.com/galery4/index.php?/category/119


Листа на возила подложни на проблем на компанијата  FLASH LUBE







Листа на возила подложни на проблем на компанијата  PRINS















Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #19 на: 26 Септември 2011, 20:00:28 pm »
Во повеќето од постовите гледам дека нас не гледате како виновници и дека веќе ни пресудивте, што не во ред
Сепак ќе нагласам дека нашите информации се базираат на производители на автомобили и автомобилска опрема од западна европа, и врз основа на тие информации и технички податоци ги советуваме и корисниците на плински уреди. Информации кои произлегуваат од локални механичари не можат да се земат за референтни.
Доколку постои проблем со Алфа 156, таа информација веќе ќе ја имавме.
Во продолжение ќе ги постирам списоците (од различни извори) на возила кои можат да направат проблем. Разгледајте ги , па ќе разговараме.


Ако може одговор на прашањето. Јас не кривам никого, јас прашувам дали на вас паѓа или си е лично моја грешката, искрено и отворено прашање.

Еве уште нешто да прашам:

Има ли таква капалка кај мене на 156 ката за ладење на вентилите, имам ланди блу плински уред?

И чиви информации примате ако не од локални мајстори, упатете ме кај кого да идам за да ми даде дијагноза која ќе биде валидна во вашата фирма.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #20 на: 26 Септември 2011, 20:37:55 pm »


Ако имаш вакво нешто, тогаш имаш, ако не - немаш. Јас немам, зошто за Алфа моторите нема потреба од капалка. Вентили одат и од други разлози, на мајсторите лесно им е да го наведат плинот како прв разлог за такви дефекти на мотор. Не викам дека нема ефект тоа што е на плин, но мислам дека повеќе има ефект она што ти го кажав порано: сиромашна смеша. А сега, дали тоа е поради дефект или несоодветен плински систем (при оптеретен режим - здраво газење не може да провајдува доволно плин) за да биде смешата во ред, тоа е веќе друго прашање.
Некои системи може да се подесат да речеме над 4500 вртежи да префрлат на бензин, баш од овие причини. Сакаш економик, до 4500 е сосема доволно :) 170-тина на саат е со мојата алфа. Ако сакаш газење, ич не те прашува дали сакаш на плин или на бенин, туку автоматски префлрла.

Како и да е, провери ја смешата веднаш штом ќе ги решиш вентилите. Можно е да е лошо штелање од страна на Плимонт, не мора да е проблем неинсталирањето на капалка.
Chlink, мислам дека во НИКОЈ  СЛУЧАЈ не е твоја грешка, со било какво возење ти НЕ МОЖЕШ да ги изгориш вентилите, освен на тешко модифицирано ауто, а твоето не е такво. А дали е на Плимонт, или е некој проблем со сензори ко` погоре што спомнав, треба допрва да се утврдува, ама најверојатно кога ќе го средиш моторот.

До Плимонт: Со сликине што ги постиравте, само кажувате дека е неговиот мотор компатибилен и без проблеми работи со плински уреди. Но тоа не значи дека не е можно дефект на плинскиот уред (да речеме помал проток на некој инјектор, дефектен, не отвара на време или лошо наштелувана смеша и сл.) да доведе до дефектот chlink.
Не викам дека сте вие виновници, ама не викајте и вие одма „не е наша вина“ :) Ферски ве праша човекот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #21 на: 26 Септември 2011, 21:12:18 pm »
Незнам баш дали кај секвентите може да има сиромашна смеса? Мислам дека ако има веднаш би дошло до корекција од страна на ЕЦУ-то

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #22 на: 26 Септември 2011, 21:20:44 pm »
ОК, Члинк. Сосема е во ред што си пишал за да споделиш. Башка ја рабирам фрустрацијата која ја имаш. Само некако добив впечаток дека се нафрли на дечките од Плимонт, а мислам дека тоа не го заслужуваат бидејќи имаат крајно коректен и крајно професионален однос. Инаку мене многу ме интересира што и како се случило бидејќи како што знаеш и јас возам на плин, и тоа мотор кој има каде каде повеќе осетливи вентили на топлина одошто твојот.

Само не разбрав дали ти се изгорени 2 вентили или вентилите на 2 цилиндри (вкупно 4)? (или по 1 вентил на различни цилиндри)

Ако се изгорени 2 вентили на еден цилиндар тогаш веројатноста дека тоа се случило од плин е минорна, да не речам никаква. Ако плинот е проблем да рикне вентил во случајов, тогаш ќе рикнат и на другите цилиндри (ако не и комплет сите). Јас кога се распрашував за мојата Мазда од она кое го прочитав од паталци, кога вентилите горат поради плин тогаш во принцип горат рамномерно. И како што некој веќе спомна, ако не се сменат сите вентили комплет, за кратко време ќе догорат и другите. Понатаму, од она кое го видов од листите, моторот на 156-ката нема никаква мака од плин, за разлика од мојот кој е запишан во сите листи како мотор со осетливи вентили...

И, како што рече Кериер 166, уредот кој го имаш автоматски и контролирано уфрла бензин на висок обрт и при оптеретување. При голем отпор со екстремно газење знае да се префрли и над 90% на бензин. За штелувањето, тоа е е фабрички сетинг. Јас ја носам на неколку иљади километри да ја наштелуваат во Плимонт бидејќи нашиот плин е со променлив квалитет па знае некогаш да ми трокира на низок обрт или слично. Така да ако се работи за расштелуван компјутер тоа е поради горивото. Како и да е и на лошо штелување компјутерот го чува моторот благодарение на O2 и MAF/MAP сензорите. Ако некој од овие сензори е фаличен (нечист, рикнат, покажува грешно) тогаш тоа е доволно голема причина за неправилен соодност на гориво и воздух (т.е. кислород), поради што може на моторот да му се случат гомнарии и од поголеми размери.

Последно, Члинк нели пред извесно време извади скршена свеќица? Дали беше на цилиндар на кој сега ти се исќумурени вентилите или на друг?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #23 на: 26 Септември 2011, 21:26:05 pm »
Незнам баш дали кај секвентите може да има сиромашна смеса? Мислам дека ако има веднаш би дошло до корекција од страна на ЕЦУ-то

Доволно е само да му е скинато малку усисното црево и да влече воздух од некаде помеѓу протокометарот/дебиметарот/МАФ сензорот како сакаш, па  да прима повеќе воздух него што „знае“ ЕКУ-то.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #24 на: 26 Септември 2011, 21:32:06 pm »
И да не го цитирам Гојдо, и јас дискутирам и пробувам да разберам што се десило, затоа што возам на плин (не се плимонт во прашање, туку екипата што работеше во Техногас, со Lovato EasyFast систем), и тоа ептен слична (иста) машина, и знам да си ја нагазам здраво и на автопат и низ град...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #25 на: 26 Септември 2011, 21:36:17 pm »
Ја коа ви викам дека плин е за кување ... ;D Се зезам, chlink жал ми е тоа што ти се случило. Најверојатно е до инјекторот (користеше ли некои LPG адитиви?), ама сеа тоа не е ни важно. Се надевам дека брзо ќе ја средиш и на наредниот собир ќе уживаш во неа ;) Интересно е што и Googlе на пример ја газеше Маздата до даска на плин и тоа долго време, ама кај него има капалка ... Незнам, како и да е ќе се среди - не се сомневам воопшто во стручноста на Плимонт, а гаранција... обично гарантираат за исправноста на уредот кој го монтирале и работната рака, а не и возилото пошто на твое барање е монтиран уредот кој ги има сите сертификати за сообразност и сл. Секое зло за добро ...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #26 на: 26 Септември 2011, 21:44:34 pm »
Ја коа ви викам дека плин е за кување ...

Тачно, и нафта е за ложење :) Ама јеби га, све е тоа поефтино од бензин за возење - мамата...

Цитат
а гаранција... обично гарантираат за исправноста на уредот кој го монтирале и работната рака, а не и возилото пошто на твое барање е монтиран уредот кој ги има сите сертификати за сообразност и сл. Секое зло за добро ...

А што ако е кварот настанат поради лошо наштелуван плин? Кој ќе го докаже тоа и како? Уред коректен, коректна инсталација, исправна монтажа, лош штелунг! И?

Така да, заклучокот е:  ставаш плин, на комплетно своја одговорност, и молиш бога да ти се исплати (сосе сите дефекти што може да произлезат).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #27 на: 26 Септември 2011, 22:17:39 pm »
Мислиш дека му се разштелувал или од мајка е лошо наштелуван? Он го вози доста време и баш се фалеше дека е прва лига, па го препорачуваше и на другите. Од друга страна плинот е тапа, од трета страна треба на извесен број на км да се контролира и по потреба прештелува... Нели МАФ сензорот го зезаше нешто претходно? Незнам, може да нагаѓаме, ама да не завземаме ставови, а за тоа како и зошто се случило секогаш авто механичарите ќе ги обвинуваат плинаџиите и обратно :) Тоа ти е исто као коа ќе купиш, незнам, принтер и тој што ти го шитнал ќе вика не ти чини компјутерот, а тие што ти го склопиле него ќе викаат дека принтерот не е добар ... :D А кој е крив? Зар е важно, штетата е веќе направена! Тешко на chlink, него душата му знае (за џебот не праам муабет) .

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #28 на: 26 Септември 2011, 22:53:03 pm »
Ја коа ви викам дека плин е за кување ... ;D Се зезам, chlink жал ми е тоа што ти се случило. Најверојатно е до инјекторот (користеше ли некои LPG адитиви?), ама сеа тоа не е ни важно. Се надевам дека брзо ќе ја средиш и на наредниот собир ќе уживаш во неа ;) Интересно е што и Googlе на пример ја газеше Маздата до даска на плин и тоа долго време, ама кај него има капалка ... Незнам, како и да е ќе се среди - не се сомневам воопшто во стручноста на Плимонт, а гаранција... обично гарантираат за исправноста на уредот кој го монтирале и работната рака, а не и возилото пошто на твое барање е монтиран уредот кој ги има сите сертификати за сообразност и сл. Секое зло за добро ...

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПРАШАЊЕ!
« Одговори #29 на: 26 Септември 2011, 23:14:02 pm »
Дечките од плимонт максимално ги почитувам, супер коректни се, ретко кај нас такво нешто да се види. Само сакав отворен муабет да се направи иормално ена искусија да се направи за мене полесн да ми биде во пронаоѓањето на проблемот. Па и затоа прашувам, може да е чест проблем и да го опфаќа гаранцијата а некој (дали јас дали некој после мене) без да праша ќе даде пари од свој џеп.

Поради многуте можности ќе го преќинам муабетот додека не дојдам до подетални информации што како било па ќе го продолжам муабетот, мајсторот ми се селеше од местото каде што работеа па така се сопре цела работа.

ОК, Члинк. Сосема е во ред што си пишал за да споделиш. Башка ја рабирам фрустрацијата која ја имаш. Само некако добив впечаток дека се нафрли на дечките од Плимонт, а мислам дека тоа не го заслужуваат бидејќи имаат крајно коректен и крајно професионален однос. Инаку мене многу ме интересира што и како се случило бидејќи како што знаеш и јас возам на плин, и тоа мотор кој има каде каде повеќе осетливи вентили на топлина одошто твојот.

Само не разбрав дали ти се изгорени 2 вентили или вентилите на 2 цилиндри (вкупно 4)? (или по 1 вентил на различни цилиндри)

Ако се изгорени 2 вентили на еден цилиндар тогаш веројатноста дека тоа се случило од плин е минорна, да не речам никаква. Ако плинот е проблем да рикне вентил во случајов, тогаш ќе рикнат и на другите цилиндри (ако не и комплет сите). Јас кога се распрашував за мојата Мазда од она кое го прочитав од паталци, кога вентилите горат поради плин тогаш во принцип горат рамномерно. И како што некој веќе спомна, ако не се сменат сите вентили комплет, за кратко време ќе догорат и другите. Понатаму, од она кое го видов од листите, моторот на 156-ката нема никаква мака од плин, за разлика од мојот кој е запишан во сите листи како мотор со осетливи вентили...

И, како што рече Кериер 166, уредот кој го имаш автоматски и контролирано уфрла бензин на висок обрт и при оптеретување. При голем отпор со екстремно газење знае да се префрли и над 90% на бензин. За штелувањето, тоа е е фабрички сетинг. Јас ја носам на неколку иљади километри да ја наштелуваат во Плимонт бидејќи нашиот плин е со променлив квалитет па знае некогаш да ми трокира на низок обрт или слично. Така да ако се работи за расштелуван компјутер тоа е поради горивото. Како и да е и на лошо штелување компјутерот го чува моторот благодарение на O2 и MAF/MAP сензорите. Ако некој од овие сензори е фаличен (нечист, рикнат, покажува грешно) тогаш тоа е доволно голема причина за неправилен соодност на гориво и воздух (т.е. кислород), поради што може на моторот да му се случат гомнарии и од поголеми размери.

Последно, Члинк нели пред извесно време извади скршена свеќица? Дали беше на цилиндар на кој сега ти се исќумурени вентилите или на друг?

Ова ти е мнгу опасен муабет, за ова ќе треба да се информирам за да видам шо како.

Иначе издувните вентили на 2 и 4 цилиндар се отидени а скршената свекица беше од 3ти. И јас помислив на тоа...