Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2228879 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #810 на: 15 Ноември 2015, 23:09:04 pm »
На волку се менуваат или ако има волку се ставаат последни плочки?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

вака на овој начин можеш да измериш само нов диск или тазе обработен од дреар... да го извадиш од кола и да го мериш нема да можеш.. прво, има многу нерамнини... второ, на горната (надворешната) страна-ивица, секогаш има еден заб од околу 2 милиметри дебелина на кој плочката не лежи и не го троши... висината на тој заб е идентичен со тоа кога дискот бил нов, бидејки таму, нели, нема трошење... мерење со шубер на користен диск  Е НЕ ВОЗМОЖНО и не исправно... си постојат специјални уреди за мерење дебелина на диск... со шублер само читач и обожавател на википедиа (пошто она се знае како треба) може да земе и да мери... ;D ;D

но предходно, обезбедете си точни податоци колку треба да биде максималната потрошеност т.е. минималната дебелина на дискот пред да дојде време за мењање... за секоја кола е различно.. ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #811 на: 15 Ноември 2015, 23:17:54 pm »
Кој и каде прават кодирани клучеви, далинско за централна брава, контакт телефон, и колку кошта. Конкретно за VW Passat 1.9 TDI, 110 ks, 1999 година.

од тобако 2, накај железничка кога идеш, на средина на булеварот има улица што врти десно. сврти на таа улица и на зградата што ке ти дојде од лева страна, на самиот ќош има клучар еден... момците се профи, имаат опрема и се што треба.. ако нешто немаат на залиха брзо го набавуваат...


едит..

усп.. дабл пост испадна... нека поправи администрација ако треба... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44366
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #812 на: 15 Ноември 2015, 23:39:36 pm »

вака на овој начин можеш да измериш само нов диск или тазе обработен од дреар... да го извадиш од кола и да го мериш нема да можеш.. прво, има многу нерамнини... второ, на горната (надворешната) страна-ивица, секогаш има еден заб од околу 2 милиметри дебелина на кој плочката не лежи и не го троши... висината на тој заб е идентичен со тоа кога дискот бил нов, бидејки таму, нели, нема трошење... мерење со шубер на користен диск  Е НЕ ВОЗМОЖНО и не исправно... си постојат специјални уреди за мерење дебелина на диск... со шублер само читач и обожавател на википедиа (пошто она се знае како треба) може да земе и да мери... ;D ;D

но предходно, обезбедете си точни податоци колку треба да биде максималната потрошеност т.е. минималната дебелина на дискот пред да дојде време за мењање... за секоја кола е различно.. ;)

Еве за тебе, за да не ти биде невозможно. Не е рокет саенс да се измери дебелина на диск, и секогаш се мери на повеќе места. Најмалата измерена дебелина се зема за „истрошеност“.




Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #813 на: 16 Ноември 2015, 00:16:07 am »
точно... тоа е алатот, т.е. специјалниот шубер... јас искоментирав на сликата со диск и класичен шублер...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #814 на: 22 Ноември 2015, 16:39:24 pm »
Момци значи ово је немогуче може знаете некој со гранде што имал ваков проблем никако неможем да го решим бев на 2 мајстора ми рекоја дека се е океј ништо не тропка а на кратки дупки или калдрма го држиш воланот и мислиш тркалото не е стегнато како да се тресе и тупо тропкање се јавуе... бев и на технички и таму ми рекоја дека се е стегнато а внатре ка возиш се осеќа дека не е нешто у ред со десната страна. сменив стабилизатор пак исто што мислите според вас некој ми спомна да сменим буферот(лежач на амортизер и буфер исто е ??) или можно да е до летвата на воланот ???? при вртење на воланот ништо не чкрипи ни крцка све е океј ама при вожна по калдрма се осеќа како да не е стегнато тркалото. што може да проблемот мн ме живцира ?

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #815 на: 22 Ноември 2015, 20:34:48 pm »
ме интересира како оди постапката за атестирање на мотор и дали е воопшто возможно да се заврши таква работа оти се изнаслушав пазарски муабети ова можи ова не можи итн...

се работи за вградување мотор 903ццм(југо 45/фиат 127, панда итн..) во Фичо и да пишува во сообраќајната 903ццм и 33kw а не да го вадам моторот и да ја враќам 750ката за на регистрација како што ми рекоа одредени луѓе  

што се треба да се преправи по закон?

мајсторскиот дел ми е јасен

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2735
  • Шалабајзер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #816 на: 22 Ноември 2015, 21:54:19 pm »
Мислам дека неможе веќе да се извади атест ако не се вградувал таков мотор во таа шасија, така имам слушнато
No turbo, no fun :)

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #817 на: 23 Ноември 2015, 00:23:29 am »
Момци значи ово је немогуче може знаете некој со гранде што имал ваков проблем никако неможем да го решим бев на 2 мајстора ми рекоја дека се е океј ништо не тропка а на кратки дупки или калдрма го држиш воланот и мислиш тркалото не е стегнато како да се тресе и тупо тропкање се јавуе... бев и на технички и таму ми рекоја дека се е стегнато а внатре ка возиш се осеќа дека не е нешто у ред со десната страна. сменив стабилизатор пак исто што мислите според вас некој ми спомна да сменим буферот(лежач на амортизер и буфер исто е ??) или можно да е до летвата на воланот ???? при вртење на воланот ништо не чкрипи ни крцка све е океј ама при вожна по калдрма се осеќа како да не е стегнато тркалото. што може да проблемот мн ме живцира ?

Не менувај ништо дур не утврдиш со сигурност што е. Провери лагер, буфер, јабучица и прашинарката на амортизерот. По ова што кажуваш, ако се ти провериле многу веројатно да е јабучица. Наполни шприц со уље и малце ВД40, дупни ја гумата врз јабучицата и полни. Ако е до нејзе ќе прекине тропањето.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #818 на: 23 Ноември 2015, 00:27:42 am »
Некој автоелектричар на форумов за да прашам нешто?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #819 на: 23 Ноември 2015, 02:24:24 am »
ме интересира како оди постапката за атестирање на мотор и дали е воопшто возможно да се заврши таква работа оти се изнаслушав пазарски муабети ова можи ова не можи итн...

се работи за вградување мотор 903ццм(југо 45/фиат 127, панда итн..) во Фичо и да пишува во сообраќајната 903ццм и 33kw а не да го вадам моторот и да ја враќам 750ката за на регистрација како што ми рекоа одредени луѓе 

што се треба да се преправи по закон?

мајсторскиот дел ми е јасен
може бе... и на машински можеш да идеш, и во амсм прават атест на мотори... јас таму правев... еден од условите е да имашш докмент за моторот што го вградуваш.... или фактура или купопродажен на нотар.

ке треба да го измериш возилото на вага со новиот мотор и 2/3 резервоар наполнет, па таа маса ке ти биде впишана во сообраќајната...

бидејки знам во принцип (сум мењал и јас) држачите сите одговараат, ама знам и дека водната пумпа од фиќото со се перката не одговараат на тој мотор, ке мораш да изведеш електрична перка... е тука, исто така пази на тоа да нема кабли да штрчат и лоши споеви. мора да биде по ПС направен тој дел.... и тоа е тоа што ти треба, ке ти го сликаат фијакерот, од сите можни агли, ке се изнапотпишуваш по еден куп документи ке ти дадат соодветни папири и идеш да мењаш сообраќајна...

предупредување уште едно... ако случајно си турил зглобови наместо спојки, ке ти бараат документ од лиценцирана фирма за заварување... зашто нели, ја сечеш и заваруваш полуосовината... за на атест, можеш и со спојки да отидеш па после мењај...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #820 на: 23 Ноември 2015, 20:43:08 pm »
ваков одговор ми требаше фала

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #821 на: 23 Ноември 2015, 21:09:28 pm »
Najubavo e da si prasas niz Bitola kade sto vrsat atesti.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен red dragon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #822 на: 26 Ноември 2015, 01:54:40 am »
Контакт брава за опел астра Ф која цена е половна или нова ако знае некој со се клуч ???
Продажба на половни делови за Опел астра Ф !!!! За повеќе информации приватна ПП !!!!

Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 530
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #823 на: 26 Ноември 2015, 12:36:29 pm »
Сакам да прашам што предница да сменам на колата (АУДИ а4 б5 95) ми понудија од некоја белгиска фирма "Sidem" 19.900 ден" во Pro Parts.Па ме интересира ваше мислење што мислите за квалитет а и за цената истот така пошто еден другар сменил комплет предница за 9000 ден и тоа нова, па треба да го прашам што фирма е.Иначе планирам да дадам максимум 200 евра што мислам дека е во ред за предница за кола од 95 година.Секој совет,критика,препорака е добредојдена.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #824 на: 26 Ноември 2015, 17:23:53 pm »
19.900 ДЕНАРИ?!?!?!?! Спрат да не дига газдата на фирмата?!

Прво прашај во Euro07, MegaAutoParts и останатите големопродажни магацини за TRW и Lemforder делови за предница. Тоа се производители кои се многу блиску со квалитет до деловите кои фабрички се вградуваат во колата. Ако не ти се свиѓаат тие цени, барај други производители во истите тие продавници.