Автор Тема: Авијација  (Прочитано 166041 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Авијација
« Одговори #570 на: 16 Јули 2015, 13:10:06 pm »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Авијација
« Одговори #571 на: 16 Јули 2015, 13:11:18 pm »
^^ Извикот на 0:08 ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Авијација
« Одговори #572 на: 17 Јули 2015, 15:39:09 pm »


Отсутен Ezekiel

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 400
Одг: Авијација
« Одговори #573 на: 21 Јули 2015, 16:33:04 pm »


pa pa paa....
Cogito ergo zoom

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #574 на: 23 Јули 2015, 22:33:14 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=3SAeIAt2K-o

Црногорскиот трактор вчера....

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Авијација
« Одговори #575 на: 24 Јули 2015, 18:23:06 pm »
https://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_Me_163_Komet

The Messerschmitt Me 163 Komet, designed by Alexander Lippisch, was a German rocket-powered fighter aircraft. It is the only rocket-powered fighter aircraft ever to have been operational. Its design was revolutionary, and the Me 163 was capable of performance unrivaled at the time. German test pilot Heini Dittmar in early July 1944 reached 1,130 km/h (700 mph), a flight airspeed record.


Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Авијација
« Одговори #576 на: 25 Јули 2015, 15:16:17 pm »
spusten na nefunkcionalno predno trkalo , znaci predniot stolb od trkaloto e tolku jak da go izdrza celiot pritisok


http://www.facebook.com/TeknoVid/videos/869105776465587/?fref=nf
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Авијација
« Одговори #577 на: 25 Јули 2015, 17:00:16 pm »
Ова го имаме зборено, и баш истиот коментар го имаше. :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Авијација
« Одговори #578 на: 05 Август 2015, 21:14:49 pm »

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #579 на: 20 Август 2015, 21:58:35 pm »
Денес на Петровец имаше принудно слетање на авион на релација Неапол - Букурешт, на компанија Блу ер, окулу 14:30 локално време, ради појава на дим во кокпит. Сите патници 77 беа ок.

Слики:









Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Авијација
« Одговори #580 на: 20 Август 2015, 22:20:22 pm »
Претерале стујардесите  ;D


Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: Авијација
« Одговори #581 на: 21 Август 2015, 00:13:23 am »
@miksi, дај пиши потрошувачка на тоа авиончињата ваши. :)

Како што гледав, SILA 450C троши 15л на час, ама при која брзина? Просечна вика 190km/h, ако е така тоа се ~8l на 100км. Поекономично е со авионче до Охрид него со кола.  Уште па на плин да се направи, па па па...  :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Авијација
« Одговори #582 на: 22 Август 2015, 15:35:53 pm »
Не сум Микси, но сепак би пробал да ја објаснам концепциската разлика меѓу „брзина“ кај возилата и кај леталата.

За разлика од возилата и пловилата, распонот на можни брзини на летање кај авионите е прилично тесен и е одреден од оптовареноста и висината. Брзината на крстарење не е многу помала од максималната, ниту многу поголема од минималната брзина*, а при зададена натовареност и висина. Со други зборови кажано, додека летаат авионите се „заробени“ во тесен опсег на брзини кој е одреден од аеродинамичката конфигурација.

На пример, еден автомобил може да се движи и со 1 км/ч и со 10 и со 100 и со 200 кмч. Распонот на можни брзини е огромен и е од 0 до, да речеме, 200 кмч. Истото важи и за воз и за брод. Од друга страна, доколку брзината на крстаење на еден авион е 190 км/ч, максималната ќе му биде шознам 220 км/ч, а минималната 160 км/ч (бројкиве ги тресам од ракав колку да илустрирам).

Поентата ми е дека прашањето „ама при која брзина“ произлегува од аналогија со автомобилите и дека таа аналогија е проблематична. Се разбира, мали варијации во брзината и потрошувачката се возможни, но тие не се големи, па затоа потрошувачката и се мери во литри на час, а не во толку-и-толку литри на толку-и-толку километри при таа-и-таа брзина.

На овој индикатор за брзина ќе забележиш дека растојанието меѓу рецките се стеснува како расте брзината, а брзината на летање (означена со бела лента одоздола) е меѓу 90 и 130 јазли (1 јазол = 1 наутичка миља на час). Меѓу 90 и 130 јазли потрошувачката ќе биде мање-више иста.

(над 130 јазли овој авион може да постигне единсветно при пропаѓање, се до црваната линија на 160 кмч над која е забрането и постои опасност авионот да се распадне, а под 90 јазли е возможно или при „нечиста“ аеродинамичка конфигурација за слетување или при тркалање на земја)



__
*) освен кај суперсоничните авиони, но тие се специјален случај и тоа од повеќе аспекти.
« Последно менување: 22 Август 2015, 15:41:13 pm filipv »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Авијација
« Одговори #583 на: 22 Август 2015, 15:52:49 pm »
Исто така потрошувачката може да варира со промена на односот на воздух/гориво. Но од тоа доаѓаат други ствари како повеќе да загрева моторот на пример.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2744
  • Слобода или смрт
Одг: Авијација
« Одговори #584 на: 22 Август 2015, 18:43:44 pm »
http://kajgana.com/video-avion-padna-na-aeromiting-vo-britanija-sedum-zhrtvi

Од што изведуваат мајмунлици и бомбардираат низ цел свет ама ич не ги жалам кога ќе им се случи нешто вакво.