чекај сега... колку е тоа одамна...
Од втора светска војна па наваму.
прашувам затоа што сега брзо на форумов се дискутираше и цврсто тврдеше дека авион од 25-30 години старост, бил на пола од својот животен век...
До кај е со векот зависи од многу фактори, но - да - доколку е правилно одржуван, авион стар 25-30 години може да тера уште дооолго време. У принцип, кога авионот иде во отпад е најчесто одредено од економски, а не технички фактори.
Американското воено воздухопловство, на пример, се уште активно користи авиони произведени во пеесетите или шеесетите години од минатиот век. Тие авиони се дебело постари од нивниот екипаж и се уште немаат абер да ги пензионираат. Ер форс уан на Обама е 40+ години стар. Русите сеуште носат туристи во Турција со авиони 40+ години стари, а Lufthansa дури сеа пред некоја година ги пензионираше своите Ербас A300 кои се правени во седумдесетите...
аналогно на тоа, (по логика) имаме авиони стари по 40-45 години старост кои сеуште се во функција..
Имаме и постари од тоа.
А инаку ова теорииве многу ме интересира да кажат кој и зашто би не труел???
Најновата chemtrails + monsanto интегративна теорија која ја имам чуено оди отприлика вака:
Од авионите прскаат специјални хемикалии кои за човекот не се отровни, но кои кога ќе паднат на почвата, прават да успеваат само производите на „Монсанто“ а другите, не-монсанто култури да потфрлаат. Така, светот се прави зависен од семките на „Монсанто“ и злите корпорации се пунат со пари.