Автор Тема: Авијација  (Прочитано 164180 пати)

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5529
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Авијација
« на: 07 Јануари 2015, 01:20:37 am »
http://m.mkd.mk/makedonija/politika/ej-bil-posledniot-zbor-na-pilotot-na-kingerot-vo-koj-zagina-boris-trajkovski

Moze ne e za temava ali vredi da se izgleda.

Jezivo video vo sekoj slucaj.
Interesen e komentarot na pocetokot vo koe pilotot ili kapetanot vika "koj go sisa"...wtf?
« Последно менување: 20 Април 2015, 11:29:02 am zeroSignal »
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Добро бе 10 години им требаше да сватат што е работата...

Колку што сваќам, пилотот му вика држи ја оваа висина а кополотот надолу иди.. Плус и алармот се вклучил..

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Ova se bese poznato i prethodno kade ja gledale vinata na sforovci ovdeka prethodno, sto piloti ke da se ovie ... Ke odgovara nekoj kaj nas po sluzbena odgovornost sega?? Ili abe znaes
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Главниот пилот се понашаше како на маса во кафана да седи цццц.. Мумлаше цело време бе, ова е недозволиво!!!

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Дали само мене ми се слуша како да е под дејство на алкохол овој постариов, претпоставувам Марко пилотот? Што вика Ахтунг баш као на маса у кафана. Абе овој не е во состојба да пилотира, затоа му дал на копилотот, кажува нешто од искуство ама зборењево... Му викаат упали светла за слетување овој а што?
« Последно менување: 07 Јануари 2015, 09:49:23 am Allexxander »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29630
    • CARclub.mk
Дефинитивно така звучи.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Не е само тебе, и мене ми звучеше пијано искрено. А кон крајот ми е малку нејасно како излезе тоа „еј“ апансас. Значи имаше нешто што го здогледаа во последен момент. Дали викаше гас, гас, зошто премала беше брзината и можеби stall направи авионот и почна да оди надоле целиот? Се трудеше помалиот, ама со недоволно знаење, а стариот потфатен неможе да помага инстантно туку само преку команди. Мене така ми личи.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5529
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Imajte prrdvid deka niz magla letale toj den.
Isto taka instrumentite pokazuvaat nadmorska visocina a terenot e ridsko planinski tamu.

Iako zvuci pijano jas mislam deka ili zanemaruvaat nekoj fakt ili imaat problem so nekoj instrument.
A mislam deka i nemaat nekoja prethodna podgotovka napraveno.

I da, definitivno vo posleden mig go zdogledale ridot sto govori za vidlivosta toj den.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14249
  • Пудингот на шоферството
Кажуваа дека некој од инструментите не им чинел ВОР(така некако беше) и немаат претстава на која висина летаат.И мене ми звучи чудно пилотот,но дали некој од вас мисли дека е можно тој склештен да земи и да му дозволат да лета?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Па авион на инструменти се лета не гледаат преку стаклото како кола да возат па не го виделе ридот, можда ради временски услови или пак потфрлил некој уред, а и кажаа дека нешто фалело во авионот не памтам точно што беше, некој битен уред. Тој терен сигурно не им летан прв пат.  Тоа ти е исто ко да кажеш крузер на пристаниште закачил друг брод при укотвување, демек на ретровизори паркира огромен брод колку зграда од 14 ката. Тоа трае едно пола саат па и повеќе.  Инаку  што вика дени како апансас излезе тоа ееејј тууп! Мене не ми се верува во владин авион па и во цивилен еве да турат недоволно искусен копилот, ако е така тоа е огромна грешка. Некаква грешка голема е направена а грешки прават и искусни луѓе.  А како што кажуваа дека главниот пилот Марко бил искусен и професионален мене по зборењево ми изгледа токму спротивно од тоа, дефинитвно е потфатен.  Демек ова играчка е леталово. А ако биле па толку лоши условите не требало да полетаат, кој им дал тогаш дозвола. Значи имало услови за летање/ слетување...  Башка неколку пати се уклучи алармот. Не се правам дека нешто многу разбирам ама така ми изгледа мене...

@Мечето, не да не им чинел туку кажаа дека таков уред воопшто немало во авионот, фалел. Дали беше тој не знам, не памтам.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
abe ne si igrajte bez ured za visina kako ke leta avion... si ima procedura na pristapuvanje na pista, i se znae na koe mesto na koj avisina treba da si... ustvari izvestajot ne go gledam, koj se tie 7 greski sto gi napravile sto se spomnuva vo tekstot...

edit: ova od komisijata bilo do tuzitelot prateno vesnicite go "ukrale" i objevile....
« Последно менување: 07 Јануари 2015, 11:28:33 am RedEco »
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17464
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Ако е точна илустрацијата за висинската позиција на авионот, во комбинација со тоа што го зборат во кокпитот, благе везе немаа на која висина летаат.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4976
Незнам дали е пијан или не али тотално непрофесионално звучи а уште повеќе што пренесува претседател на држава. ВОР-от не е инструмент инструментот што го чита ворот сеа не ми текнува како се викаше. ВОР-от е антена на земја како онаа што сте ја виделе поред автопат после прва патарина према катланово кога се оди, тие антени служат како ориентири при летањето на одредена фреквенција зрачат сигнал по кој се ориентираш каде си во однос на неа. И како што кажавте имало или немало магла авионите најчесто се управуваат инструментално односно по инструментално летање. Незнам што се случило во случајов но знам дека и при слетување има сигнал кој го пратиш на инструмент и во ветрикала и хоризонтала на пистата ќе те донесе точно на неа до милиметар.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14249
  • Пудингот на шоферството
Како шо кажа човекот (Олич или како и да му беше името) шо ја водеше истрагата,оваа истрага отвора многу нови прашања,а има и можност за кривично гонење како и во МК така и во БИХ...
Друга приказна е шо Сфор или Кфор кои и да биле таму го лоцирале авионот еден час после несреќата,а на никој друг не му дозволувале да се доближи.
И на крај краева и да дознаат(или и да знаат) шо навистина било дали некој мисли дека тоа јавно ке се кажи.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4976
Друго нешто ме буни, зошто контролата на летање не барале да корегираат висина. Обично на радар се гледа и правец и висина и податоци за авионот