Автор Тема: Авијација  (Прочитано 186413 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Air crash investigation
« Одговори #255 на: 25 Март 2015, 21:40:07 pm »
Војните авиони се спори, летаат ниско, затоа пилотите имаат подобрани ...
Имаат и анти-Г одела, не се во фармерки и маички. И тренирани се.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Air crash investigation
« Одговори #256 на: 25 Март 2015, 22:05:33 pm »
Што тренинг треба да повлечеш една ебана ручка која ќе ти го спаси животот. Чоек кога е во опасност спремен е чудесии да направи ...

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Air crash investigation
« Одговори #257 на: 25 Март 2015, 23:47:04 pm »
Не треба ни тренинг ни бутур. Треба дизајнерите да спрегнат мозоците.
Треба секое седиште да се одвојува сосе патникот кој е врзан, веднаш по испадот околу да се надува заштитна мембрана која ќе го заштити патникот од температурен шок, од притисок и тн. и кога седиштето преку својот ГПС локатор и мерач за притисок/влажност/брзина/висина ќе одреди дека има услови автоматски ќе го пушти падобранот и ќе го приземји патникот на копно/дрво/вода. Од 150 патника кои би иделе во сигурна смрт, 30 да се спасат е успех од вселенски размери.

#beyondTommorow

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Air crash investigation
« Одговори #258 на: 26 Март 2015, 00:54:56 am »
Колку што прочитав авионот паѓал многу споро тоест 18 минути.. Сигурно за 18 минути би можел да намали брзина а исто така и висина па да можи со падобран да скокниш..

Сигурно ако скокниш има многу поголема можност да се спасиш од него ли да останиш..

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #259 на: 26 Март 2015, 00:58:07 am »
Mоже, ако намената му е исфрлање падобранци.

Во зорт, зарем тоа не може да биде било кој авион - ако истиов ја забавил брзината и се симнал доволно ниско за да реално има услови за скокање со падобран... И ако тоа скокање со падобран, нуди многу поголеми шанси за останување во живот, отколку останување во авион кој наскоро ќе се забие во земја/вода (значи во ситуација кога нема шанси ниту за присилно слетување)... Зарем во тие услови дури и за необучен патник, најдобар избор не бил скокање со падобран, на пример од вратата кај опашката? Се разбира по претходна декомпресија на кабината.
Алтернативата е останување во авионот, и прилично непријатно слетување.

Целиов муабет е дека, со падобрани секако постојат ситуации каде одреден број на патиници би останеле живи - во контраст на истата ситуација без падобрани. Значи, на страна цената на чинење - за ова секако ќе има кој ќе сака да плати.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #260 на: 26 Март 2015, 01:03:58 am »
Сигурно ако скокниш има многу поголема можност да се спасиш од него ли да останиш..

За ова постои само теоретска шанса. За разлика од тоа, практична шанса не постои.
Напротив, зависи како паѓа авионот имаш драстично подобри шанси статистички жив да останеш ако останеш во авионот отколку да пробаш да скокнеш. Дури и да успееш да станеш од седиштето, облечеш падобран како треба и успееш да се доближиш до отворена врата на авион во лет, шансите дека ќе слеташ безбедно и после тоа ќе те најдат не вреди ни да се дискутираат.

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3959
Одг: Air crash investigation
« Одговори #261 на: 26 Март 2015, 01:10:18 am »
Земете го во предвид времето кое што е потребно за сите патници да рипнат од авионот, во авион полн со 250 луѓе. Сигурно за 3-5 мин колку што би бил тој временски прозорец каде што би се поклопиле брзината и висината да може да се изведе скок. Која паника само би настанала кога сите би имале подобран а само 20-40 би успеале да скокнат. Дали мислите дека нема да настане општ хаос кој веројатно ќе заврши уште полошо(баланс на авионот, газење луѓе и слично.
Ова само како илустрација што би настанало. Иако за да се рипне би требало да се користи само задната врата зошто не верувам дека неискусни патници би успеале при скок да го одбегнат мотрот и крилото, а при тоа и крајно испаничени. Иако и при скок од задната врата сеуште има големи ризици да те закачи задното крило. Значи имаме 1 врата која што е направена за влегување и излегување на еден по еден патник и 200-250 луѓе кој чекаат да се спасат од неа. Кај воените авиони е далеку полесно заради задната врата(некој спомна тенк) која што кога е отворена нема препрека во рипањето, и најважното одтаму рипаат само истренирани подобранци при енормно помали брзини.
И јас порано си го поставував ова прашање и читав по нет па видов дека е невозможно. Може само во новиов Фјуриус 7 или во Мишн Импосибл да изведат вакво нешто :)
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #262 на: 26 Март 2015, 01:12:34 am »
Ало бре!!! Излегување од странична врата од авион во движење?

Отсутен Marakana

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 886
Одг: Air crash investigation
« Одговори #263 на: 26 Март 2015, 01:20:21 am »
Nonsense
Коме је суђено да буде јебан, том гаће саме падају

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Air crash investigation
« Одговори #264 на: 26 Март 2015, 01:24:53 am »
Ако успееш да се доближиш до вратата, и па подадеш надвор главата, додека тилот ти испадне од вратата, носот ќе ти биде километар назад.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #265 на: 26 Март 2015, 02:04:47 am »

Тоа им се случува на падобранците кога изведуваат скокови? :)
Да да, тоа се други авиони, друга конструкција, поспоро летаат, пониско, други врати, итн. Но во вашава теоретска ситуација не ги земате во обзир условите: спуштање на ниска висина, и забавување. Цивилен авион може да ги исполни тие услови, а сепак од Х причини да не биде во можност макар и принудно да слета без сите да загинат.
Впрочем и 10 од 100 да се спасат, тоа се сепак 10мина помалку мртви.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Air crash investigation
« Одговори #266 на: 26 Март 2015, 02:06:41 am »
Може да забави цивилен авион на 150-200 км/х и да лета 5 минути најмалце дур се испразни авионот?

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Air crash investigation
« Одговори #267 на: 26 Март 2015, 02:32:50 am »
Oвде прават интересен муабет:
http://www.airliners.net/aviation-forums/tech_ops/read.main/175787/
Цитат
So I reached out blindly and my hand landed on a 727-200 manual for an airline I did not fly for. Here are some samplings of the numbers for just this one airplane. This manual actually does show a table of stall speeds (and stick shaker speeds which are just a few knots higher) which is kind of unusual. Normally we just have a table for VREF which we know to be 1.3 VSO

Again, B-727-200 series with -9 engines (not that that matters)

At 170,000 pounds, which is fairly heavy for this type, stall speeds range from 163 knots clean down to 107 knots at flaps 30.

At flaps 30 the stall speeds range from 107 knots at 170000 lbs gross weight down to 80 knots at 100000 lbs gross weight. A hundred thousand pounds would be a very light weight for this airplane - very little fuel, very little payload.

So the distilled answer for this one airplane is a charted range from 80 to 163 knots depending on configuration and gross weight.

Еве и табела за конверзија во км/ч
Цитат
KTS to KPH
70    Knots    =    129.6    KPH
75    Knots    =    138.9    KPH
80    Knots    =    148.2    KPH
85    Knots    =    157.4    KPH
90    Knots    =    166.7    KPH
95    Knots    =    175.9    KPH
100    Knots    =    185.2    KPH
105    Knots    =    194.5    KPH
110    Knots    =    203.7    KPH
115    Knots    =    213.0    KPH
120    Knots    =    222.2    KPH
125    Knots    =    231.5    KPH
130    Knots    =    240.8    KPH
135    Knots    =    250.0    KPH
140    Knots    =    259.3    KPH
145    Knots    =    268.5    KPH
150    Knots    =    277.8    KPH

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #268 на: 26 Март 2015, 06:29:22 am »
чекај сега сакаш да кажеш дека авионите на обама и на путин немаат падобран?

Да, тоа сакам да кажам. Немаат. Имаат само на филм, не и во реалноста.

Војните авиони се спори, летаат ниско, затоа пилотите имаат подобрани ...

Oд воените авиони пилотите не скокаат туку се катапултираат сосе седиштето кое ги штити. Дури отпосле, откако комплетот „седиште+пилот“ ќе успори - се одвојуваат пилотот и седиштето, па дури отпосле се отвара падобранот. Башка пилотот е со заштитена глава со кацига и со одело кое го топли. Инаку, на -50 степени смртта многу брзо доаѓа. Минус ПЕЕСЕТ ало.

Oвде прават интересен муабет:

Еве ја истата „анти-гмо“ логика на дело: селектирани информации, разбрани-недоразбрани, но и понатаму впрегнати да се аргументира нешто тотално неточно - дека спасување со падобран од патнички авион е можно.

Де бе човек. Кога ќе научиш да прифатиш дека понекогаш нешто што си мислел нема везе? Или нема шанси тоа?

Ван, АКО авионот може контролирано да се лета под полн флапс (тоа значи дека моторите работат!) со 130 чвора, ТОГАШ авонот може и безбедно да слета, нема потреба од рипање.

Авионот не може неконтролирано да лебди со толку мала брзина, моторите МОРА да работат за таква спора вожња, пилотите да имаат ЦЕЛОСНА контрола врз леталото и - начелно - све да биде под контрола со авионот. Со други зборови, тотално нереалистично краш  сценарио.
« Последно менување: 26 Март 2015, 06:43:55 am filipv »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #269 на: 26 Март 2015, 09:00:30 am »
Мириса на самоубиство на еден од пилотите. Го чекал вториот да излезе од кабината (да иде во веце или така нешто), па откако останал сам - се заклучил во кабината и го онадил авионот у планина.

http://www.nytimes.com/2015/03/26/world/europe/germanwings-airbus-crash.html?smid=tw-bna

Доколку ова е вака, нема да биде прв случај на такво самоубиство-убиство на пилот.

Сепак, ова се само шпекулации. Истрагата ќе каже што-како.